پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

یک انتقاد جدی به مسئول ارشاد شهرستان رامسر

لطفا به ادامه مطلب رجوع کنید

شیخ صفر قاسمی در یکی از پستهای وبلاگش در انتقاد از اظهارات اخیر مسئول ارشاد شهرستان رامسر  در خصوص حضور خبرنگاران در دستگاههای اجرایی به عنوان  مشاور روسای ادارات نوشت :

*خبرنگار باید خبرنگار باقی بماند و با خبرنگاری و خبر رسانی صادقانه و آزادانه به رسالت خود عمل نماید

*اگر برای دستگاه های اجرایی میخواهید مشاور بگیرید اشکالی ندارد و  بلامانع است.اما برای مدیران دستگاه های اجرایی زحمت ایجاد نکنید.

*بسیاری از مدیران دستگاه های اجرایی اعتقادی به مشاوره ندارند و خود را عقل کل و علامه دهر میدانند و گرنه مشاوران دلسوز،امین و بی ادعا فراوانند و نیازی نیست خبرنگاران را چند شغله و نمک گیر کنید.

*برای احترام به اصل شورا و مشورت ،یک شورای شهر کفایت میکند. مسولان می توانند با این بزرگواران مشورت کنند و اندک مشکلات باقی مانده مردم شریف را با سرعت هرچه تمام تر همچون اشتغال 2/5 میلیونی،تک رقمی کردن بهره های بانکی ،ساخت ویلا برای شهروندان فاقد مسکن ،تک رقمی کردن نرخ تورم و...حل و فصل فرمایند. 

*خبرنگار طبیب نیست تا دوا دهد.خبرنگارهمانند مامور بهداشتی است که هشدارمیدهد و خطر را گوشزدمینماید.اما گوش شنوایی نیست تا بشنود.

پژواک رامسر/شایان ذکر است عباس احمدی ماچیانی تنها خبرنگار رامسری است که سمت مشاور فرماندار این شهرستان را بر عهده گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.