پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

کاندیداتوریم را تکذیب می کنم!!

می بینم که دو ساعت پیش از اتمام رای گیری  من برنده انتخابات بوده و هستم، و این موضوع رادر سطح محلی و منطقه ای با برادر محمدرضا و برادر حسین در سطح ملی و بین المللی  هماهنگ شده است تا ساعت 22 در صدر اخبار شان قرار دهند، رقبا فتنه گر اینجانب بدانند این پیروزی قاطعانه بالای 76 درصدی نسبت به کلیه رقبا نه بدلیل تخلف و تقلب هست و خواهد بود. بلکه این آرای بالای بدلیل شرکت فعال بیش از 130 درصدی ناشی از اشتیاق  شهروندان فکوردر پیش و پس رای گیری در پایه صندوق ها خواهد بود و هست.

خبرها حاکی  ازآن است که رقبای دسیسه گر و دوستان بی بصیرت قصد دارند جهت تشویش اذهان عمومی نام اینجانب را بعنوان سرلیست کاندیداتوری شورای اسلامی شهر و روستا، میان دوره ای مجلس شورای اسلامیو ریاست جمهوری  بگنجانند. با توجه به شرایط بین المللی در این برهه زمانی و برهه های زمانی قبل و بعد از این زمان که همیشه با توطئه استکبار جهانی مواجه بوده و هستیم. در تمام برهه های تاریخی سی و اندی سال جمهوریت ،نامزد شدن های بعضی از بی بصیرتیان که نهایتاٌ با رد صلاحیتهای فله ای گره خورده وخواهد خورد.ارزیابی و رصد های بین المللی اینجانب از سازمان های جاسوسی بیگانه نشان می دهد،این قبیل حرکات نامیمون همانا ثبت نام فله ی کاندیدا هاکه  باعث ذوق زدگی  رسانه های بیگانه خصوصاًB.B.C انگلیس و VOA امریکاشده است با اشاره سازمانهای جاسوسی بوده است و لاغیر.

همچنین برآوردها اینجانب حاکی از آن است ،فعالیتهای زود هنگام رسانه های بیگانه وسازمانی بظاهربشردوستانه وتحقیقاتی دانشگاهها غربی با دلار های کشف شده در کف زیرین بازار که قیمت این دلارها بسیار پایین از نرخ بانک مرکزی در اختیار بعضی از کاندیداهای رقیب  قرارگرفته است، نوعی تبانی نامیمون و نامبارکی بر علیه اینجانب رقم زده است .بدین سبب  مرا بر آن داشته است تا برحسب وظیفه استصوابی گربه رادم حجله بکشیم! توضیحاتی ذیل را جهت تنویر افکار عمومی عرضه دارم.

اینجانب با اعتقاد راسخ وبا آگاهی از زوایای پنهان و تاریک و خمیرمایه اندیشه های  سیاه ذهن رقبا، این سوال راازکاندیداهای رقیب دارم.چگونه است هنوز چندین ماه مانده به شروع فعالیتهای انتخاباتی هر جوانک وامانده از تحصیل و قلیل دوستان  دلسرد و بی انگیزه از وظایف سازمانی ،و کثیر رقبای  اینجانب بعنوان بیداری غریزه انسانی،خود را کاندیدای این پست  ویا آن پست بکنند؟سوال من از شما ناشکیبایان خودسر این است که  مسئولین  خدوم ومتعهد ما در این بین چه کاری نکردند ! که شما خودرا شایسته تر از آنان می دانید؟ به چه  مجوزی هر  لایه قبایی، خودراوکیل الرعایا این ملت فرض کرده و خواهان پذیرش وکالت مردم می باشد؟در حالی که مسئولین عزیزمان خودشان قیم رعایا بوده و هستند!!

اینجانب با بهره گیری ازمعارف شهودی و بینه های سماوی ، همچنین به بدلیل نزدیکی به اندیشه های راست قامتی هم اکنون از آرای بیش از 24 هزاررای شهروندان شهر و روستابرخوردارم .می بینم که دو ساعت پیش از اتمام رای گیری  من برنده انتخابات بوده و هستم، و این موضوع رادر سطح محلی و منطقه ای با برادر محمدرضا[1] و برادر حسین در سطح ملی و بین المللی  هماهنگ شده است تا ساعت 22 در صدر اخبار شان قرار دهند، رقبا فتنه گر اینجانب بدانند این پیروزی قاطعانه بالای 76 درصدی نسبت به کلیه رقبا نه بدلیل تخلف و تقلب هست و خواهد بود. بلکه این آرای بالای بدلیل شرکت فعال بیش از 130 درصدی ناشی از اشتیاق  شهروندان فکور[2]در پیش و پس رای گیری در پایه صندوق ها خواهد بود و هست.

 اینجانب با عنایت به اینکه تاکنون ،در این فرصت زمانی چندماه مانده به انتخابات، اصراری از دوستان هم سلف در پشتیبانی از خود ندیده و نداشته، ولی شخصاً  احساس تکلیف کرده وحق خود میدانم تا در انتخابات سه گانه پیشرو‍‍‍ حضور بلامنازع وبی ملاحظه ای داشته باشم و از فتنه های بعداز انتخابات رقبای خود هیچ باکی نداشته و ندارم .  هم اکنون آنان را  خار و خاشاکی بیش حساب نکرده و نمی کنم، این افشاگری زود هنگام و بجا اینجانب بدین سبب  است تا رقبا حواسشان جمع باشد وذهن نامبارکشان،اندیشه های  فتنه گرانه در سر نپرورانند . با همه این اوصاف ، دوست ندارم رقبای اینجانب جهت خاراندن خارش های  پشتشان  مجبور به رفتن به بیابانهای کهریزک شوند . باشد که رقبا پند گیرند. ما به پشتیبانی دوستانمان دردی دیگر، حماسه دگر خلق خواهیم کرد.

اینجانب به هیچ عنوان قصد بستری سازی برای رقبا را نداشته و ندارم ، رقبا بدانندپارلمان های محلی و شهری و کشوری بستری مناسب برای پیشبرد اهداف والای اقتصادی مان است اما جایی برای خوابیدن نیست؟ برای معامله کردن نیازبه هشیاری است . اگر کسی تحت لوای نماینده بخواهدچروت بزند  هم اکنون دردفتر کارشان لای لا می کنند بس است؟ اگر خیلی خوابشان می آید، برونداشکونکوه یا آجان گله[3]؟

برخلاف نظر بعضی از دوستان بسترساز، اینجانب خواهان بازگشت با شکوه تمامی زندانیان عادی به آغوش جامعه هستم ؟ دیگر زمان آن فرا رسیده است کسانی که با مالیات این ملت بی جهت بسترنرم و گرم خواب درزندان برای خودشان پهن کردند، و هزینه خوابشان را پرداخت نمی کنند باید از زندان اخراج و به آغوش سرد جامعه بازگردند.حتی اینجانب طرح دوفوریتی را قصد دارم که درمجلس ارایه دهم تا زندان عزیزمان فقط شب انتخابات در زندان به شکل حلقه تجمیع نمایند. تا صبح مشق رای بنویسند. لذا بنده به زمان دستگیری زود هنگام این عزیزان اعتراض داشته و خواهان بازگشتشان به آغوش جامعه تا شب انتخابات هستم و باور دارم این عزیزان می توانند لایه های زیرین صندوق رای گیری را به نفع اینجانب با دهها انگشت معجزه گر شان در زمان انتخابات پیام آور وحدت ملی باشند.ه آغوش جامعه هستم ؟ دیگر زمان آن فرا رسیده است  کسانی که با مالیات  این ملت بی جهت بسترنرم و گرم خواب درزندان برای خودشان پهن کردند، و هزینه خوابشان را پرداخت نمی کنند باید از زندان اخراج  و به آغوش سرد جامعه بازگردند.حتی اینجانب طرح دوفوریتی را قصد دارم که درمجلس ارایه دهم تا زندان عزیزمان فقط شب انتخابات در زندان به شکل حلقه تجمیع نمایند. تا صبح مشق رای بنویسند. لذا بنده به زمان دستگیری زود هنگام این عزیزان اعتراض داشته و خواهان بازگشتشان به آغوش جامعه تا شب انتخابات هستم و  باور دارم این عزیزان می توانند لایه های زیرین صندوق رای گیری را به نفع اینجانب با دهها انگشت معجزه گر شان  در زمان انتخابات پیام آور وحدت ملی باشند.

 همچنین برداشته های والامقامان بر این اندیشه استوار است  که دانشجویان دانشگاهها تأثیر پذیری بسیار بالای از اندیشمندان ضد ارزشی برخاسته از غرب رادارا هستند بدین سبب اینجانب طرح معروف به طرح نخود سیاه در دانشگاهها خصوصاً در دانشگاههای که ازخوابگاه مجانی دولتی برخوردار هستند پیشنهاد و برگزار خواهم کرد . از اهداف مهم طرح نخود سیاه  تشکل های دانشجویی غیر همسو این است که دانشجویان به بازدید های علمی بیابانی و کوهستانی ده روزه تا دو هفته ای تشویق شده ، تا پایان روز انتخابات نخودهای سیاه شماره دار در مسیر گردشهای علمی سوا نمایند و این مشغله ذهنی باعث جلوگیری از فساد ذهنی دانشجویان عزیزشده و فتنه سازی از آنان دور خواهد. باشدکه این دانشجویان غیرهمسو به صراط مستقیم گشته ،شاید که رستگار گردند.

در پایان از کلیه عزیزان، دوستان داخلی و خارجی، رقبا غیرهمسو و منتقد و معاند حتی استکبار جهانی که جهت بسترسازی  کاندیداتوری اینجانب تلاش و حمایت کردند قدردانی کرده، ولی به دلایل متقن و مستندات صدرالذکر حمایت آنان  را از خود ،نوعی ذوق زدگی ،فتنه گری تعمدی و شطینت آمیز، همسویی برنامه ریزی شده تبلیغاتی برای معرفی خودنانجیبشان از کاریزمای اینجانب به نفع خود تلقی کرده ، همه را یکجا محکوم می کنم.  و اعلام میدارم از آنجا که من با حمایت قاطبه سروران شیرین تر ازجانم، آن راست قامتان ارزشی،همشیه و همه جااز شورای های شهر و روستا، مجلس  و ریاست جمهوری موفق و موید خواهم بود .بدین سبب  کاندیداتوری خود رادر هریک از انتخابات سه گانه پیش رو محکوم کرده و آن را شایعه  ذهن بیمار دشمنان دانسته و به تبع آن هر گونه ائتلاف 2+ 1 و 3+ 1 و 5+ 1 را غیر قابل قبول می دانم . باشد خداوند دوستان نااهل و رقبای فرصت طلبم را هدایت کند



[1]- صاحب  وبلاگ پژواک رامسر

[2]- فکور به معنی تو فکر رفتن و از فکر بیرون نیامدن تا نتایج یک کار به سرانجام برسد اطلاق می گردد(به نقل از یک تحلیل گر  و کنشگرسیاسی (

[3]- نام دو قبرستان قدیمی  در رامسر


منبع:وبلاگ درمد

نظرات 2 + ارسال نظر
حسینعلی 1391/10/11 ساعت 04:22 ب.ظ

پوزخند پوزخند رأی منو پس بده ! (دویست بار)
نه پوزخند نه کمال ، جانم فدای اسمال (سیصد بار )

علی 1391/10/11 ساعت 10:49 ق.ظ

دروغگو دروغگو ۷۶ درصدت کو ؟ ( صد بار )

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.