پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

مگر رامسر صاحب ندارد؟

*آیا صدور پروانه ساخت برای ساخت این مجتمع با موقعیت خاص و  حساس میدان امام با آینده توسعه شهری که این روزها متولیان محترم امورشهری شعارش رامی دهندهمخوانی دارد؟


*در هر صورت ساخت این ساختمان به هر دلیلی یک خیانت بزرگ و  ظلم مضاعف به رامسر مظلوم است و مالکان محترم آن و  مسئولان  ذیربط قطعا از سوی آیندگان سرزنش خواهند شد.



*

*

*

*

مگر رامسر صاحب ندارد؟

چند سال قبل بانک صادرات شعبه "شاد سر" واقع در میدان امام رامسر ساختمان نسبتا مناسبی را با رعایت عقب نشینی مناسب احداث نمودند.



حجت الاسلام قاسمی

ساختمان فرسوده ای در جلوی این بانک واقع بود که برابر شنیده ها مسئولان وقت شهرداری قول تخریب و عدم صدورپروانه ساخت برای مالکان این ملک را به مسئولان بانک صادرات داده بودند متاسفانه به  دلایل نا معلومی جنایتی در میدان امام (ره)رامسر در حال وقوع است و کسی هم پاسخگو نیست!! 

*آیا میدان امام رامسر ظرفیت ساخت این ساختمان تجاری یا اداری یا مسکونی چندین طبقه را دارد؟

*آیا برای پارک خودروهای واحدهای این مجتمع و مراجعان به آن فکری شده است.؟

*آیا صدورپروانه ساخت پرای ساخت این مجتمع با موقعیت خاص و  حساس میدان امام با آینده توسعه شهری که این روزها متولیان محترم امورشهری شعارش رامی دهندهمخوانی دارد؟

*به شهادت همه شهروندان عزیز و مسئولان محترم ،ترافیک سنگین  میدان امام بسیار ملال آور و مشکل ساز است آیا ساخت این مجتمع مشکلات ترافیکی میدان امام را دوچندان نخواهد کرد؟

*آیا هر کسی درهر نقطه ای مالک زمین باشد بایدبه او مجوزساخت داد؟

*چرا شهرداری به منظور توسعه و زیبا سازی میدان امام که میدان  مرکزی شهر است راسا نسبت به خریدو آزاد سازی این ملک اقدام نکرد؟

*آیا مالکان محترم و ارجمند این ملک علی رغم شعار های قشنگی که  در محافل و مجالس در خصوص عمران و آبادانی شهر میدهند در اینجا  ذره ای از خود گذشت و ایثار نشان دادند؟

*در هر صورت ساخت این ساختمان به هر دلیلی یک خیانت بزرگ و  ظلم مضاعف به رامسر مظلوم است و مالکان محترم آن و  مسئولان  ذیربط قطعا از سوی آیندگان سرزنش خواهند شد.

 

نظرات 4 + ارسال نظر
حسنی 1391/07/30 ساعت 09:39 ب.ظ

برای مسولین جای تاسف دارد چراعده ای با نفوذ هر کار نشدنی راشد میکنند با توجه به اعتراض کشاورزان منطقه وشکایت به فرمانداری درخصوص نهر اب در زیر ساختمان نتیجه ای حاصل نشد چرا شهرداری بر اشتباه صدور مجوز تاکید دارد به قیمت خرابی بهترین مکان شهر توریستی چرا

سیروس 1391/07/30 ساعت 04:56 ب.ظ

شهر بی کلانتر رامسر

مهتاب 1391/07/29 ساعت 06:35 ب.ظ

یک وقت هایی باید
روی یک تکه کاغذ بنویسی
تـعطیــل است !
و بچسبانی پشت شیشه ی افـکارت
باید به خودت استراحت بدهی
دراز بکشی
دست هایت را زیر سرت بگذاری
به آسمان خیره شوی
و بی خیال ســوت بزنی
در دلـت بخنــدی به تمام افـکاری که
پشت شیشه ی ذهنت صف کشیده اند
آن وقت با خودت بگویـی :
بگذار منتـظـر بمانند !

رامسری 1391/07/29 ساعت 01:13 ب.ظ

والله ساخت این ساختمانی که میخواهد احداث شود در راستای توسعه شهر نیست . با توسعه شهر که شعار شوراییان است منافات دارد و در تضاد است . خواهش من و همه مردم این است که تا دیر نشده جلوی ان را بگیردتا عاقبت به خیر شوید و الا تا عمر باقی است نفرین مردم رامسر پشت سر مسببین خواهد بود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.