پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

شرق گیلان به طرح استانی شدن غرب مازندران بپیوندد

رهبری املشی نماینده مردم شهرستانهای رودسر و املش در خانه ملت در دیدار جمعی کثیری از نخبگان و شوراهای اسلامی شهرستان های رودسر و املش گفت: بینی و بین الله به این نتیجه رسیدم که این کار (استان شدن شرق گیلان و غرب مازندران) درست است. خدا مرا بکشد اگر برخلاف نظر و مصلحت مردم نظری دهم.


نماینده شهرستانهای رودسر و املش :

طرح استان شدن شرق گیلان و غرب مازندران به نفع مردم است.

رهبری املشی نماینده مردم شهرستانهای رودسر و املش در خانه ملت در دیدار جمعی کثیری از نخبگان و شوراهای اسلامی شهرستان های رودسر و املش گفت: بینی و بین الله به این نتیجه رسیدم که این کار (استان شدن شرق گیلان و غرب مازندران) درست است. خدا مرا بکشد اگر برخلاف نظر و مصلحت مردم نظری دهم.

رهبری  در ادامه گفت: الان فرصتی فراهم است، و این فرصت اگر برای خدمت به مردم باشد، باید استفاده کرد. اگر این فرصت از دست برود، این موقعیّت به نظر من در در سالهای آینده زمان می برد می برد تا به دست بیاید. ولی اگر از این فرصت به نحو صحیحی استفاده شود، کاری که ممکن است در 10 سال طول بکشد تا انجام شود، در 10 ماه انجام می شود. این طرح به نظر من از لحاظ ارزشی، دینی و اسلامی هم مخالف نیست. از لحاظ قانونی و عرف هم مشکل ندارد.

نماینده مردم رودسر و املش در ادامه گفت: همانطور که استان خراسان جنوبی با 2 الی 3 شهرستان کوچک استان شد و امکاناتی گرفت، خراسان شمالی با 4 شهرستان استان شد و امکاناتی گرفت، استان جدید هم مزایایی است که تاثیر گذار است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان افزود: به نظر من مصلحت است که شرق گیلان به طرح استانی شدن غرب مازندران بپیوندد و نخبگان رودسر و املش هم باید از این طرح حمایت می کنند.

رهبری گفت:  ولی ما می گوئیم که ما گیلان را هم دوست داریم و افتخار می کنیم که گیلانی هستیم. زمانی هم که با غرب مازندران استان شدیم، به گیلانی بودن خود هم افتخار می کنیم.

وی ادامه داد: یک دفعه با آقای میرشفیع معاون بازسازی وزیر راه و شهرسازی به اشکورات رفتیم، ایشان به من گفت که اشکورات مثل بشاگرد(نام یک منطقه) محروم است.

وی در ادمه سخنانش خطاب به نخبگان و شوراهای اسلامی شهرستان های رودسر و املش افزود: انگیزه ما خدمت است و ما به نفع مردم صحبت می کنیم. هیچ کس هم به ما فشار نمی آورد. تصمیم ما  تاثیرگذاری نیست، تصمیم ما فقط تبلیغ یک کار خیر است. یک کار معروف است.


رهبری املشی در پایان گفت: بینی و بین الله با فکر خودم، عقل خودم و تجربه خودم می گویم که این «استان شدن شرق گیلان و غرب مازندران» به نفع رودسر و املش و رامسر و تنکابن و چالوس و نوشهر است. در این مورد که منافع عمومی است با هم دوست باشید.

به نقل از وبلاگ استانی جدید شرق گیلان و غرب مازندران

نظرات 2 + ارسال نظر
سجاد 1391/07/30 ساعت 05:02 ب.ظ

چقدر حرفهای این نماینده محترم حرف دل منه . مخصوصا اونجا که گفته : ( اگر این فرصت از دست برود ، این موقعیت به نظر من در سالهای آینده زمان میبرد تا به دست بیاید . ولی اگر از این فرصت به نحو صحیحی استفاده شود ، کاری که ممکن است 10 سال طول بکشد تا انجام شود ، در 10 ماه انجام می شود . )

بهرامی 1391/07/28 ساعت 09:21 ب.ظ http://puzkhand.blogsky.com

زرودی فرماندار رامسر:
حدود 27 سال از شهادت شهید خلعتبری می گذرد ولی متاسفانه تا کنون فقط 3 یادواره برایش برگزار کردیم
رستم زرودی فرماندار شهرستان رامسر در جلسه برنامه ریزی برگزاری یادواره سردار شهید خلعتبری گفت:آنهایی که در نیروی هوایی و جنگ های دریایی خدمت می کنند قدر شهید حسین خلعتبری را می دانند.
وی با اشاره به اینکه اولین روز سال نو روز شهادت این شهید است گفت: حدود 27 سال از شهادت این شهید می گذرد ولی ما فقط سه یادواره برایش برگزار کردیم و این نشانه مظلومیت این شهید است.
زرودی افزود:وقتی برای تصدی سمت فرمانداری به رامسر آمدم از نبود اسم شهید خلعتبری در روزشمار تعجب کردم و مقرر شد تا روز شمار آن شهید روز ولادتدر مهر ماه به حساب آورده شود.
وی در پایان گفت:نوار های ویدئویی سخرانی این شهید باید مستند و تکثیر شود تا همه از جایگاه رفیع او مطلع شوند.
در قسمتی دیگر از این جلسه امیر سرتیپ حسین یاسینی جانشین دفتر ارتباط مردمی فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:من از آنجاییکه بچه روستای چپرسر هستم ولی خودم را به افتخار اسم خلبان شهید شیرودی خودم را اهل شیرود معرفی می کنم زیرا این اسم برای همه شناخته شده است.
وی گفت:انشالله امسال با تلاش و همت همه یادواره شهید خلعتبری را باشکوه برگزار می کنیم وتا یاد و خاطره آن سردار شهید برای همه زنده شود.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.