پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

واکنش امام جمعه رامسر به مطالب مندرج در وبلاگ پژواک رامسر

پس از درج مطالبی در وبلاگ پژواک رامسر مبنی بر استفاده شخصی از کامپیوتر ستاد نماز جمعه رامسر ،سید جلیل مرتضوی امام جمعه رامسر طی گفتگو ضمن اشاره به ساخت و ساز مکان مصلی گفت:مصلی جواد الائمه شهرستان رامسر در حال ساخت و ساز است و سیستم کامپیوتری نیز به همین دلیل موقتا قطع می باشد.

وی گفت:این سیستم قبل از این نیز مورد استفاده شخصی هیچ کس قرار نگرفت.

مرتضوی اظهار داشت:معتقدم امام جمعه باید تمام امکانات روز را در ستاد داشته باشد و همه افراد باید از امکانات مصلی استفاده کنند و نباید دین را محدود کنیم .

وی تصریح کرد :کارهای فرهنگی ما در برابر اقدامات مسیحیت ،وهابیت و... ناچیز است و ما باید این موضوع را جبران کنیم.

امام جمعه رامسر در ادامه این مصاحبه گفت:من به دنبال این هستم که یک کافی نت مدرن با همه امکانات در اختیار عموم قرار دهم تا همه و حتی دانشجویان در موقع انتخاب واحد  آن را در این مکان انجام دهند.

وی با شاره به اینکه من باید اجازه دهم تا امکانات مصلی چگونه صرف شود اظهار داشت: در فردای قیامت امام جمعه پاسخگو و مسئول است.

مرتضوی با اشاره به اینکه دوست دارد کارهای فرهنگی بزرگی در شهرستان رامسر انجام دهد افزود:در صدد هستیم که یک مجتمع فرهنگی با تمام امکانات روز نظیر سالن آمفی تئاتر ،پارک کودک و... و هر نوع کار فرهنگی که جوان می تواند از آن استفاده کند با حداقل هزینه و یا به صورت رایگان در اختیار مردم شهرستان قرار گیرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.