پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

تشکیل نشدن استان جدیدی در غرب مازندران یکی از مهمترین مشکلات منط

تشکیل نشدن استان جدیدی در غرب مازندران یکی از مهمترین مشکلات منطقه است

احمدی لاشکی درباره مشکلات و طرح‌های نیمه تمام شهرستان نوشهر و چالوس توضیح داد و گفت: اجرا نشدن نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی نوشهر، آمار بالای بیکاری در منطقه، تشکیل نشدن استان جدیدی در غرب مازندران، عدم دسترسی مردم به مسئولان و نبود راه‌های مواصلاتی از مهمترین مشکلات این منطقه است

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، قاسم احمدی لاشکی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۵ مهر) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور با انتقاد از روند کند اجرای طرح آزادراه تهران ـ شمال تصریح کرد: متاسفانه از زمان آغاز مجلس نهم مردم می‌پرسند که تکلیف این آزادراه چه می‌شود. آزادراهی که قدیمی‌ترین پروژه عمرانی کشور است و تاکنون سه رئیس جمهور را به خود دیده از طرف دیگر هدف از اجرای حل مشکل پرترافیک‌ترین جاده کشور بوده است.

وی ادامه داد: به طور حتم تمام مسئولان کشور در زمان فراغت خود از کار از مسیر ایجاد آزادراه تهران ـ شمال عبور می‌کنند اما نمی‌دانم چرا این پروژه تاکنون اجرایی نشده است.

این نماینده مجلس نهم با اعلام این که طرح آزادراه تهران ـ شمال در چهار فاز دیده شده بود گفت: متاسفانه تاکنون بعد از گذشت چند سال تنها فاز چهار این طرح یعنی جاده مرزن‌آباد ـ چالوس تکمیل شده است و از طرف دیگر  فاز یک این طرح تنها ۳۸ درصد و بقیه فازها هیچ روند رو به رشدی نداشته است.

احمدی لاشکی با بیان این که هم‌اکنون جاده کنونی شمال جواب ترافیک را نمی‌دهد افزود: نیکزاد وزیر راه و شهرسازی باید تصمیم‌گیری کند که آیا بنیاد مستضعفان توان اجرای این پروژه را دارد.

 

وی با تاکید بر این که زندگی مردم استان مازندران به علت نبود جاده‌های مواصلاتی در حال تعطیلی است یادآور شد: متاسفانه جاده یک طرفه کم بود که به تازگی مسئولین پلیس راهور از زوج و فرد شدن جاده کندوان خبر دادند.

این نماینده مجلس نهم درباره مشکلات و طرح‌های نیمه تمام شهرستان نوشهر و چالوس توضیح داد: اجرا نشدن نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی نوشهر، آمار بالای بیکاری در منطقه، تشکیل نشدن استان جدیدی در غرب مازندران، عدم دسترسی مردم به مسئولان و نبود راه‌های مواصلاتی از مهمترین مشکلات این منطقه است.

عضو کمیسیون آ‌موزش و تحقیقات مجلس با اشاره به ارائه گزارش مرکز آمار ایران در چند هفته پیش به مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در کتاب ارائه شده مرکز آمار به نمایندگان هیچ آماری در مورد بیکاری کشور داده نشده است./

نظرات 7 + ارسال نظر
همشهری تو رو عشقه 1391/07/11 ساعت 12:29 ق.ظ

باسلام ، مملی جون تو و آن شیخ صفر اصلاحات فعلا ساز جدایی غرب استان را ازمرکز استان مازندران را تعطیل کنید. بچسبید به غضنفرهای در سطح ملی . برید جلوی غضنفر های اقتصادی کشورمون بگیرید آن مدیران ارزشی با بصیرت علم اقتصاد خوانده درگاه فال گیران ور مالان آن نابود کننده سازمان عریض و طویل سازمان برنامه و بودجه وبرنامه نویس هزارو چهارصد صفحه بودجه کلان کشور که با بی ارزش کردن پول ملی کشور عزیز مون ایران می خواهند بین مردمشان جدا بندازند . و با دلارهای که احتمالا تا ده هزارتومان اوج خواهد گرفت دارند به دروازه خودی گل می زنند. کشور را به نابودی سوق می دهند.
مملی جون تو و شیخ صفر و سایر آرزومندان تاشاید وقت دیگرآن کنید که آرزو دارید. استانی در غرب استان مرکزیت .... فلان یکی جلو غضنفر بگیره

جمشیدنژاد 1391/07/07 ساعت 10:40 ب.ظ

با سلام
اینی که می گم بین خودمون بمونه ؛ لطفاُ!
نظر منو درباره بحث تاسیس استان جدید تایید نکردی.می دونم که تایید یا عدم تایید یک نظر از جمله حقوق مسلم شماست. اما برای این که «پژواک » باشی ، برای این که نشون بدی به نگاه دیگران «پوزخند» نمی زنی ، باید به نظرات دیگران که حاوی مطالب توهین آمیزی نباشد ، هم توجه کنی ، دوست خبرنگار جوان من !

علی 1391/07/07 ساعت 10:00 ب.ظ

د نه د ! مطلب رو نگرفتی سجاد عزیز . الاعمال بالنیات . شما نیتت خوبه ولی نیت پوزخند ؟ شما برو استانم خودت رو تأسیس کن ما هم حمایتت می کنیم ولی این پوزخند باید آرزوی استان شدن رو توی خواب ببینه . حالا شما هر چی میخوای معادله و فرضیه درست کن ! اون بالا سه تا شماره گذاشتی حتی اگر صدتا شماره هم بگذاری من به این آدم مشکوکم و فکر میکنم انگلیسی باشه ! شما هم بصیزتت رو زیادتر کن و به نصیحت های پدرانه من گوش کن عزیز دل برادر !

سجاد 1391/07/07 ساعت 08:05 ب.ظ

على آقا به این استدلال چند قسمتى توجه کن :
1 . شما که با نظر من و سجاد اولى موافقى .
2 . نظر ما هم که در در بالا اومده همون نظر پژواک یا همون پوزخند سابقه .
3 . پس نتیجه میگیریم که شما هم با نظر پژواک یا همون پوزخند سابق موافقى !
به همین سادگى !

علی 1391/07/07 ساعت 01:56 ق.ظ

من هم با نظر اون سجاد و این سجاد و اون یکی سجاد و سایر سجادها موافقم و همه ی شما عزیزان دلبندم را تأیید می کنم ولی پوزخند سابق هرگز مورد تأیید من نیست و به شما عزیزان ارزشی توصیه می کنم که کامنت های خودتان را در وبلاگ ها یا به عبارتی درگاه های ارزشمدار ارائه دهید تا این گونه آسیاب به آب دشمن نریزید ! پژواک تو هم حواست جمع باشه که تفرقه افکنی بین اقوام و ملیت ها و مذاهب همون تشویش اذهان عمومیه که گفته بودی در قانون موجود نیست ! اصلاً تو میدونی قانون را با کدام غ می نویسند ! اگه نمی دونی یه سر به وبلاگ ... رامسر بزن تا خوب شیرفهم بشی ! درود برسجاد خودمونم البته این یکی !

سجاد 1391/07/07 ساعت 12:07 ق.ظ

آفرین آقاى نماینده . اون چیزى که مهمه اینه که حاج قاسم احمدى براى تحقق وعده هاى انتخاباتیش از جمله پیگیرى تأسیس استان جدید در غرب مازندران حداکثر تلاشش رو بکنه . البته یکى دیگه از وعده هاى آقاى احمدى شهرستان شدن کلاردشت بود که با تحقق اون و افزایش تعداد شهرستانها راه براى استان شدن غرب مازندران هم هموار میشه . البته امیدوارم این پیگیریها در عمل هم انجام بشه و فقط صحبت و حرف و سخنرانى نباشه . در مورد پروژه ها هم درسته که آقاى احمدى نماینده نوشهر و چالوس هست ولى چون موقتا نمایندگى عباس آباد و تنکابن و رامسر رو هم بر عهده داره بهتر بود که در مورد پروژه هاى این شهرستانها هم صحبت میکرد .
در مورد پروژه تهران شمال هم لطفا از این به بعد به جاى واژه غریب و نامأنوس » آزادراه « از واژه » موزه راه « استفاده فرمایید ! با تشکر !
ضمنا اون سجاد بالایى من نیستم . فقط تشابه اسمیه . ولى با نظرش موافقم .

سجاد 1391/07/06 ساعت 11:58 ب.ظ

استان جدید مطالبات همه مردم غرب استان است
به امید تشکیل استان مازندران غربی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.