پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

مسئولان ستاد نماز جمعه شهرستان رامسر پاسخگو باشند

پس از درج مطلبی با عنوان لزوم فعالسازی وبلاگ اطلاع رسانی نماز جمعه شهرستان رامسر در این وبلاگ یکی از شهروندان شهرستان رامسر-داریوش علی طالشی،مدیر وبلاگ فریاد رامسر- طی کامنتی در ذیل آن مطلب چنین نوشت:

"سلام دوست خوبم وبلاک ستاد نماز جمعه چند سالی با کج دار مریض زیر نظر شخص امام جمعه سابق بروز می شد بعد به دلیل تغییر رئیس ستاد و........................تا اینکه امروز نگرانی شهروندان و حتی شما دوست جوانم در این زمینه فراهم آورد . با سپاس .

 بگذریم امروز سیستم ستاد نماز جمعه همیشه ان لاین هست و حتی بعضی از اعضای ستاد از این سیستم استفاده شخصی مثل انتخاب واحد دروس دانشگاهی . دانلود عکس فیلم و ... می کنند و هیچ نظارتی نیست .

تازه فقط حسنی است که گاوش بردون هندوستان از هیچی خبر نداره !!"

با این وجود از مسئولین ستاد نماز جمعه شهرستان رامسر می خواهم نسبت به رفع این شبهه و پاسخ به آن و تنویر افکار عمومی پاسخگوی این ادعا باشند.

نظرات 7 + ارسال نظر
باران 1391/07/08 ساعت 10:21 ق.ظ

آقای طالشی بهرامی:جنابعالی بااین سوادعمیقتون برای یک ستاد مگه چندمسئول قائلید؟که میگید مسئولان ستادنمازجمعه پاسخگوباشند،بهترنبودبگید مسئول این ستاد پاسخکوباشد؟اصلاح رو اول ازخودت شروع کن.درضمن مطلبی رو بنده دو روز قبل براتون ارسال کردم که متاسفانه تابه این ساعت به نمایش درنیومده،لطفا"پاسخگوباشید،باکمال تشکر.

محمود احمدیان 1391/07/07 ساعت 10:02 ب.ظ

این فریاد وبلاگ خودشو چرا به روز نمیکنه....مگه استفاده اعضا ستاد از اینترنت ستاد استفاده شخصیه...؟تازه فکر کنم ایشون رو از ستاد بیرون کردند چون پیداش نیستوووو.....نکنه فریاد رو بیرون کردند؟حالا داره تلافی میکنه

حسین اصیلی 1391/07/07 ساعت 09:36 ب.ظ

سلام....جهت اطلاع این اقای فریاد که عقده رییس ستاد نماز جمعه شدن داره میشه گفت که مگه وبلاگ ستاد نماز جمعه خبرگزاری فارس هست که به روز باشه....لطفا به وبلاگ بقیه ستادها یک سری بزنن....این اقای فریاد بره همون صنایع دستی بفروشه بهتره

داریوش فریاد رامسر 1391/07/07 ساعت 05:01 ب.ظ

سلام دوست خبر نگار رسالت خبرنگاری شما این بود من با اسم شخصی ام نظر ندادم لطفا این گاف را اصلاح کنید .

هصین 1391/07/06 ساعت 09:18 ب.ظ

برادر جمشید نژاد صلامن الیکم و رهمطاللاح . اون کج دار و مریظ کح بحش ایراد گرفطید نوشطح ی عاغا داریوش اثط و پوظخند صابغ حیچ ارطباتی با عان ندارد . طاظه فریاد رامثر در وبلاگش غثد داره ادبیاط فارصی جدیدی با عملاع و انشاع جدید ابداء کنح کح در عایندح جضعیاط عان ائلام می شود ! فئلن بح الط ثوع اصطفادح دشمنان نمی طونیم عان را بح عطلاء حمگان برصانیم . شما حم ظیاد جوش نضن جنص ایرانی ائطبار ندارح حا گفطح باشم ! همایط شما اظ نماز جمعه مورد طعیید ما حم حصط برادر ...

سلام
ببخشید دیر جواب دادم
مدتی نبودم و در ضمن شماره هم چند روزی خاموش بود
عکاس اون عکس یکی دیگست اما مشکلی نداره برای استفاده ازش اجازه گرفته بودم
شما هم مایل بودید استفاده بفرمایید

جمشیدنژاد 1391/07/06 ساعت 01:00 ق.ظ

سلام
مطلب اول شما در خصوص ضرورت به روزرسانی درگاه اینترنتی ستاد نماز جمعه خوب و به جا بود. اما این که در ادامه اش نظر یکی از عزیزان رو بدون این که از صحت و سقم آن مطمئن باشی ، تکرار نمایی ، نه تنها شما را از موضع منتقد منصف دور می نماید بلکه به طور حتم مخاطب شما را در حالت دفاعی و رو در روی شما قرار می دهد ( مثل داستان دکتر گفتن زبرجد و رامسرنیوز). بعدش این که اینترنت الان که بنزین نمی سوزونه ، این که چه عکسی ذخیره می شده ، جایگاه رفیع امام جمعه محترم و ستاد نمازجمعه شهرستان و ... هم قابل توجه است.نکته آخر هم برای شما دوست علاقه مند به غلط های املایی این که کج دار و مریز درسته برادر. تا بعد!

جناب اقای جمشید نژاد
سلام
من ادعای این شخص را گذاشتم و برای میزان صحت و سقم باید اعضای ستاد جوابگو باشند

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.