پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

واکنش یکی از مخاطبان پژواک رامسر به سایت شرق مازندرانی

کلید حل اکثر مشکلات غرب مازندران استان شدن این منطقه است

در پی  درج کامنتی توسط  یکی از مخاطبان این وبلاگ  به نام سجاد ، مدیر این وبلاگ برای تعدیل آن،ناگزیر شد قسمتی  از آنرا که احساس می شد توهین به مدیر سایت دریانیوز است را حذف و ما بقی را تایید کند.

لیکن این عمل به مذاق این مخاطب عزیز خوش نیامد و در یادداشتی برایمان چنین نوشت:


آقای بهرامی شما طوری از توهین حرف میزنید که انگار خدای نکرده من حرف خیلی بدی به مدیر دریانیوز زدم ! در صورتی که این طور نیست . شما از آخر کامنت من عبارت ( فاقد آن هستند ) را حذف کردید . خوانندگانتان میتوانند عبارت مذکور را به آخر آن کامنت اضافه کنند و قضاوت کنند که آیا کامنت من توهین آمیز بود یا خیر . ضمنا مقالات دریانیوز از این نظر دست کمی از کامنت من ندارد . من مدتی است که به رویه این سایت توجه میکنم و فقط محدود به دو مطلبی که ذکر کردم نیست . این سایت حتی در مقایسه با تعدادی از رسانه های دیگر همان شرق استان عملکردی بسیار یکطرفه و گزینشی نسبت به غرب استانیها دارد . حال به نظر شما آیا مواردی که من در آن کامنت ذکر کردم در مورد چنین سایتی که چنین رویه ای دارد درست هست یا نه ؟ قضاوت را به عهده شما و خوانندگانتان میگذارم .

ضمنا در مورد استان شدن غرب مازندران به نظر من باید تمام خبرنگاران و رسانه های غرب استان با تمام توان پیگیری کنند تا طرح استان شدن غرب مازندران قبل از پایان دولت دهم توسط شوراها و مسئولین و نماینده غرب استان و با همکاری استاندار و وزرا و سایر اعضای غرب استانی کابینه به هیئت دولت داده شده و لایحه آن در آنجا به تصویب برسد . اگر این چنین شود پس از آن این لایحه به مجلس میرود و اگر هم آقای احمدی نماینده نوشهر و چالوس با همکاری با نماینده رودسر و املش ( یا نماینده نور و محمود آباد ) نتواند موافقت نمایندگان را برای تصویب فوریت آن جلب کند این طرح در دستور کار عادی مجلس قرار میگیرد و تا نوبت رسیدگی به آن چند ماه طول میکشد که در این مدت نماینده عباس آباد و تنکابن و رامسر هم انتخاب شده و با افزایش قدرت چانه زنی میتوان با جلب نظر سایر نمایندگان امید به تصویب این طرح در مجلس داشت .

بنابراین به نظر من شما و تمام خبرنگاران و اصحاب رسانه و مسئولان غرب استان باید در چند ماه باقی مانده به پایان این دولت تمام توان خود را صرف این مسئله کنید و مسائل دیگر را کنار بگذارید چون این چند ماه حکم فینال را برای ما دارد و اگر در این مدت به این هدف نرسیم بعد از آن باید دوباره از مسابقات مقدماتی شروع کنیم ! هرچند که با ابطال انتخابات عباس آباد و تنکابن و رامسر و کم شدن یک نماینده و قدرت چانه زنی در مجلس کار سخت شده اما آقای احمدی نماینده منتخب نوشهر و چالوس نشان داده که سعی دارد وعده های انتخاباتی خود را عملی کند که یکی از مهمترین آنها تلاش برای استان شدن غرب مازندران بود . البته مطمئنا ایشان به تنهایی نمیتواند از عهده انجام این کار برآید . به هر حال اگر تا پایان این دولت که استاندار و چند تن از وزرا و سایر اعضای کابینه غرب استانی هستند و میتوان از پتانسیل آنها استفاده کرد به این هدف نرسیم دیگر به این زودیها نمیتوانیم به این هدف برسیم . بنابراین در این چند ماه باقی مانده باید تمام مسئولین و نمایندگان و خبرنگاران و اصحاب رسانه غرب استان تمام توان و توجه خود را صرف این امر کنند و حتی الامکان کمتر به سایر مسائل بپردازند چون همان طور که خودتان هم میدانید کلید حل اکثر مشکلات غرب مازندران استان شدن این منطقه است .

نظرات 12 + ارسال نظر

با عرض سلام
ضمن تشکر از جوابیه غم افزای شما که نشان از دلی رنگین از خون سرخ شقایق ها دارد به استحضار میرساند من فقط ماهی یکبار خود را اصلاح می کنم و علاقه زیادی به اصلاح وضعیت فعلی در شهرستان ندارم. چون معتقد هستم برنامه های توسعه شهرستان از قبل توسط افراد دیگر ارائه-تصویب و اجرا می شوند که دخلی به ما ندارد. تعبیر شما از نمک پاشیدن ضمن اینکه ان شاءالله توصیه ما را به فال نیک گرفته باشید من را به یاد شعر شاعر شوریده حال می اندازد که گفته بود:
نمک در نمکدان شوری ندارد
دل من دیگر طاقت دوری ندارد
مگر شهر شما کاغذ گران است
مرکب پشت کاغذ زعفران است.
مگر شهر شما یک کاغذم نیست
زودتر مرُرِه هَدِه دل طاقتم نیست.

هر وقت ماس گَلِه سر بنیشتی وی کَچَه برای ما بیانداز.هرچند که ماست چکیده نیز به دستمان می رسد و با هلوآبه می خوریم.
تکاسی
با مطلب مشهدی تقی قاسم نژاد لپاسر جواهرده در وبلاگ جواهرده به روز هستم.

عاشق غرب استانی 1391/07/02 ساعت 10:39 ب.ظ

به جان محمدرضا خان گلم، وقتی آدم به عکس ات نگاه میکنه حال میکنه ، راستی مجرد که نیتسیتی آخه هیچکی مثل تو تیپ اولین استاندار استان غرب مازندران ندارد. به خاطر گل روتان شده من و دوستانم درخصوص استانی شدن غرب مازندران به مرکزیت شهر کتالم با ریاست جمهوری اسفندیارخان شیردل تلاش به شائبه ی را تدارک خواهم داد . عشق منی مملی ، تو اولی مملی

سجاد 1391/06/30 ساعت 06:09 ب.ظ

على آقا کى جرأت داره که شما رو جدى نگیره ؟؟؟ !!!!!!
ضمنا على آقا من رامسرى نیستم بلکه اهل چالوس هستم اما سه ساله که در بابلسر دانشجو هستم و بنابراین به خوبى در جریان اتحاد بابل و رامسر هستم !!!

علی 1391/06/30 ساعت 02:10 ق.ظ

آقای سجادخان ! این بار آخرت باشه که ما را جدی نگرفتی ها ! با این شوخی فرض کردن دیگران عمراْ اگه صاحب استان بشوید ! یه کم جدی باش پسر ! در ضمن اتحاد بابل و رامسر قبلاً اتفاق افتاده : بابلسر !!!!

سجاد 1391/06/29 ساعت 07:44 ب.ظ

علی آقا ، کامنت شما مصداق طنز انتقادی همراه با افعال و جملات معکوس است . از شما ممنونم .
آقا امیر ، من بعد از خواندن کامنت شما سری به سایت وصال نود زدم و متوجه شدم که متأسفانه همانطور است که میگویید و ظاهرا آقای احمدی نماینده نوشهر و چالوس میخواهد برای اقدام قانونی در مورد استان شدن غرب مازندران تا انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی و انتخاب شدن نماینده عباس آباد و تنکابن و رامسر صبر کند در صورتی که این کار کاملا اشتباه است . البته شاید آقای احمدی نگران است که اگر الآن این موضوع مطرح شود ممکن است با مخالفت نمایندگان مواجه شود اما همه ما باید این پیام را به آقای احمدی برسانیم که صبر کردن در این باره صد درصد اشتباه و فرصت سوزی محض است و باید قبل از پایان دولت دهم لایحه آن در هیأت دولت تصویب شود . میدانید که برای این که امری به صورت قانون در آمده و تصویب شود یا باید مستقیما توسط تعدادی از نمایندگان مجلس پیشنهاد داده شود که در این صورت به آن ( طرح ) میگویند و یا این که به تصویب هیأت دولت رسیده و توسط دولت به مجلس پیشنهاد شود که در این صورت به آن ( لایحه ) میگویند . روال معمول در مورد تقسیمات کشوری و مخصوصا تشکیل استانها این است که توسط وزارت کشور به هیأت دولت پیشنهاد شده و به تصویب هیأت دولت میرسد و سپس لایحه آن به مجلس رفته و مورد تصویب مجلس قرار میگیرد . باید این پیام به آقای احمدی رسانده شود که به هیچ وجه نباید برای اقدام قانونی در مورد استان شدن غرب مازندران تا انتخابات میاندوره ای مجلس صبر کند چرا که این کار صد درصد اشتباه و فرصت سوزی محض است چون تا آن موقع این دولت به پایان میرسد و در هیچ زمانی سابقه نداشته که این تعداد مقام دولتی و استانی از غرب استان باشند و دیگر ممکن است چنین فرصتی پیش نیاید و اگر تا پایان این دولت نتوانیم به این هدف برسیم دیگر بعید است که به این زودیها بتوانیم به آن برسیم . بنابراین باید سعی کنیم که هر طوری شده تا فرصت باقی است در این چند ماه باقی مانده به پایان دولت دهم با استفاده از پتانسیل استاندار و وزرا و سایر اعضای غرب استانی کابینه لایحه استان شدن غرب مازندران به تصویب هیأت دولت برسد . پس از آن این لایحه به مجلس میرسد و اگر بررسی آن در مجلس بعد از انتخابات میاندوره ای و انتخاب شدن نماینده عباس آباد و تنکابن و رامسر انجام شود ایرادی ندارد و شاید بهتر هم باشد چون با اضافه شدن یک نماینده به غرب استان قدرت چانه زنی و جلب نظر سایر نمایندگان و احتمال تصویب این امر در مجلس بیشتر میشود .

محمد ولی تکاسی 1391/06/29 ساعت 08:24 ق.ظ http://mw1.blogfa.com

با عرض سلام و تشکر از مطالب مندرج
به نظر می رسد سوراخ دعا را گم کرده باشید. مطالب شما نقد جدی و علمی نمی شوند. اگر می خواهید این مطالب اثری در خواننده گان محترم وبلاگ و یا مسئولین بگذارد ضمن رعایت عزت نفس افراد به مقوله هایی همچون سازندگی، انتقاد سازنده و پیشنهادات اجرایی بیشتر بپردازید.
اجرکم عندالله
با مطلب شاید وقتی دیگر به روز هستم.
تکاسی

مشکل رامسر این است که عده ای مانند شما مدعی اصلاح در بیرون رامسر مستقر هستند و مدام در حال تصمیم گیری برای رامسر هستند و گاهی با تشکیل کانون دوستی و... نمکی بر زخم ما می پاشند

امیر 1391/06/29 ساعت 02:00 ق.ظ

آقا سجاد زیاد امید نداشته باش که قبل از پایان این دولت غرب مازندران استان بشه چون آقاى احمدى در صحبتهاش تلویحا گفته که براى اقدام قانونى در این باره میخواد تا انتخاب شدن نماینده رامسر و تنکابن و عباس آباد صبر کنه .

علی 1391/06/28 ساعت 06:42 ب.ظ

چی چی میگی برار ! این جنگ احزاب چیه راه انداختی ؟ تمام شرق استانی ها عاشق و دلباخته مردم بامرام رامسر هستند وگرنه این همه سختی و دوری راه را تحمل نمی کردند که بیایند توی رامسر مسئول بشوند !
کمی انصاف داشته باشید و قدردان زحماتشان باشید . تازه شما وقتی در شهرتان کسی را ندارید که معیارهای فرمانداری و ریاست رو داشته باشه دیگه چی میگین؟ مگه حاج آقا ابراهیمی معاون سیاسی استاندار همین موضوع رو در رامسر نگفت ؟ چرا اون موقع حرف نزدید ؟
ما همه با هم برادر و برابریم و بابلی و رامسری نداریم .
همین الانش یکی از افتخارات این شهر رییس دفتر احمدی نژاده مگه بابلی ها اعتراض کردند ؟
امت اسلامی برادر من نباید با این حرفای پوچ خودشو سرگرم کنه و از رسالت جهانی خودش غافل بشه .حالا این دوستمون سجاد جوانه و تجربه کمی داره ولی از آقا سید ابراهیم بعیده با این موضوعات احساسی بشه ! و گول حرفای پوزخند رو بخوره !!! به امید اتحاد بابل و رامسر صلوات ...اگه این اتحاد با کمک دوستان پا بگیره من قول میدم برای بستن دهان پوزخند سفارشش رو بکنم و بزارمش فرماندار یا حتی استاندار جزیره کیش ! جایی که هرچی داد بزنه و توطئه کنه کسی صداش رو نشنوه !!!!

mandana 1391/06/28 ساعت 06:47 ق.ظ http://www.bia2bid.orq.ir

سلام عزیزم
خسته نباشی
به سید هم خسته نباشید میگیم !!!!!
وبلاگ خوبی داری من که خواب از سرم پرید!!!!!
اگر دوس داشتی شما هم به من سر بزن و با نظر دادن و لینک کردن ازم حمایت کن و بگو تا منم لینکت کنم

http://bia2bid.ir
www.bia2bid.samenblog.com
مزایده آنلاین

سجاد 1391/06/28 ساعت 02:40 ق.ظ

آقاى بهرامى از شما به دلیل این مطلب ممنونم و به دلیل قضاوت زودهنگامى که درباره شما داشتم از شما عذرخواهى میکنم . امیدوارم همان طور که گفتم شما به همراه سایر همکاران خبرنگارتان در غرب استان در این چند ماه باقى مانده به پایان دولت دهم حتى الامکان کمتر به سایر مسائل بپردازید و تمام توان و تلاش خود را صرف پیگیرى استان شدن غرب مازندران کنید .
ضمنا آقاى سید ابراهیم مهدویان از شما هم ممنونم . همه ما مخصوصا در این چند ماه باید تمام تلاش خود را در این راه انجام دهیم حتى اگر کار خاصى از دستمان برنیاید یا آن کار آنقدر کوچک باشد که دیده نشود . اگر چنین کنیم إن شاء الله امید است که رؤیاى استان شدن غرب مازندران در چند ماه آینده محقق شود . اگر این چنین نشود بعد از آن دیگر فکر نمیکنم که به این زودیها بتوانیم به این هدف برسیم .

دوست 1391/06/28 ساعت 01:00 ق.ظ

این غربی ها چقدر ارزوهای دور دراز دارند
باباسطح ارزتون ببرید بالا

سید ابراهیم مهدویان 1391/06/28 ساعت 12:43 ق.ظ

دوست عزیز
جناب اقا سجاد گرامی
متاسفانه این سایت و امثالهم نمی توانند جلوی استانی شدن غرب مازندران را بگیرند حتی اگر مدیرانشان یادداشتهایی به نام فلان و وهمان به قلم خودشان در آن درج کنند
متاسفانه انها فکر می کنند که با سایتهایشان می توانند جلوی حق مردم را به ناحق بگیرند و باید به حالشان افسوس خورد زیرا یا تاریخ را نخوانده اند و یا خود را به صم و بکم عمی می زنند
در جایی از تاریخ سراغ نداریم که بتوان جلوی جنبش مردم را گرفت
شاید امروز روسای ادارات و مسئولان غرب استان نتوانند به صورت علنی در جلسات استانی شدن شرکت کنند به خاطر وجود افراد غیر مردمی در مدیریت کلان استان ولی همگی با استان شدن غرب مازندران موافقند و این را همان مدیر سایت دریا نیوس ! با یک نظر سنجی در سایت خود متوجه خواهد شد
دریانیوس ! با تبعیت از نامش باید به یاد داشته باشد که در برابر خواسته بحق مردم غرب استان مانند کف دریا و ماسه های کنار ساحل همون دریاست که با اراده مردم تباه خواهد شد
استانی شدن غرب مازندران حق ماست و به کوری بدخواهان این خطه به ارزویمان خواهیم رسید
سید ابراهیم مهدویان

موفق باشی سید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.