پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

چرا نیاموختید که کار شورایی ، یعنی شفاف بودن، پذیرش نظر جمع

آیا[شورای شهر رامسر] می دانید بسیاری از نخبگان شهری،سازمانهای مردم نهاد و دلسوز شهر ، اصناف ، بازاریان ، کسبه ، فرهنگیان ، و سایر اقشار شهری خود را از شما مبری می دانند و از انتخاب خود سخت پشیمان هستند

با درود و احترام به تمامی شما شوراییان و ارادت خاص به بعضی از شما، اجازه می خواهم نکاتی را من باب تذکر و یادآوری، بیان نمایم تا شاید در این مقطع حساس و نگران کننده به کار آید

 به یاد بیاورید:

در کوران انتخابات شوراها چه امید ها و نوید هایی را در دل شهروندان رامسری روشن کردید.

بعضی از شما در تبلیغات زودرس انتخاباتی با سوار شدن بر موج کمبودها و دشواریهای شهری، چه بد اخلاقی ها و بی تقواییهایی از خود بروز دادید.

بعضی از شما به تصویرهای شاعرانه و نرم، از ساختن شهر و بیان آرمانی ، نگاه معصومانه خیل عظیم جوانان را به سمت خود جلب کردید.

بعضی از شما با انتقاد از اسلاف مبنی بر خود خواهی و خود محوری، شهری برای همه را برای مردم نقاشی کردید.

بعضی از شما با انتقادات آتشین از عدم اعتماد به جوانان و توانائیهای نیروهای بومی، از غیر بومیان حاکم انتقاد و مردم رابه نیروی فکری و توانایی عملی جوانان امیدوار کردید.

دهها و دهها انتقادهای وارد و ناوارد و وعده و عید ممکن و ناممکن.

به یاد بیاورید:

-فردای پیروزی در کوی و برزن مردم را گرد خویش جمع کرده و از پیر و جوان،آگاه و ناآگاه، خواب و بیدار،زن ومرد رهنمودخواستید و در خانه های خدا( به چه نیتی خدا می داند ) مردم را به هیجان آوردید که فلان است و فلان.

در مجامع عمومی و خصوصی وارد شده و سعی نمودید به وعده هایی که در توان یک دولت هم نیست و حرکات شعاری افکار عمومی را به سمت خود جلب کنید.

بیاد بیاورید:

 که با کدامین نیت ( خدا می داند ) انتخاب شهردار را در بوق و کرنا کردید، رامسرهای متخصص و دلسوز را به یاری بطلبید و آنچه که نباید با حیثیت و آبروی خلق الله کردید.

 بیاد بیاورید:

در بحث شهردار اول چنان کودکانه بی تدبیری کردید که مردم کوچه و بازار که کاری به کار متولیان امور ندارند از زیرو بم شما خبردار شدند و چنان کمبودهای شخصیتی و ندانسته های خود را بیرون ریختید که شهر تهوع گرفت. عاقبت کار آن شد که نمی دانم فردای قیامت چه جوابی برای خدا و خلق خدا خواهید داشت.

بیاد بیاورید:

شهرداری را آوردید که یک روز تجربه مدیریتی نداشت ، اداره یک سازمان کوچک را تجربه نکرده بود و شهرداری را نمی شناخت ، شهر ، مردم ، نخبگان ، روحیه پرسنل خدوم و زحمتکش شهرداری را نمی شناخت .

از فردای آوردنش چنان کردید که معلوم بود پس فردا باید برود .

بیاد بیاورید :

از فردای انتصاب شهردار بعضی از شما فراموش کردید که شورا هستید و کار شهرداری با شهردار است . چنان ژست شهردار بودن گرفتید و دست به کارهایی زدید که بنیان کار شهرداری را بر باد دادید و معلوم نیست جبران خسارت های ناشی از دخالت های فردی بعضی از شما را چه زمانی باید محاسبه و چگونه باید از شما پس گرفت .

بیاد بیاورید : ظرفیت سیاسی بعضی از شما چقدر پایین بود. بیاد بیاورید ؛ ثبات رای شما چقدر است . بیاد بیاورید چقدر تصمیمات عملی گرفتید و از همه مهمتر بیاد بیاورید با آراء مردم ، این حق الناس چه کردید؟

بیادبیاورید و بیاد بیاورید . از شما نمی خواهم به زبان بیاورید و در این ماه خدا ، ماه توبه و بازگشت به ذات پاک ربوی و در آستانه شبهای قدر وجدان خود را قاضی قرار داده و در محضر خدا خود را ارزیابی کنید . و در محضر خدا از گردنکشی ،کبر ، غرور و منیت ها زودگذر بپرهیزید که پایان خوشی نخواهد داشت .

از آنجا که در تخصص و تجربه مدیریتی بعضی از شما ، تردیدی نیست می پرسم :

1)چرا فرایند تلخ و زجر آور انتخاب شهردار اول برای شما درس عبرت نشد ؟

2)چرا رفتار کودکانه و بهانه های بنی اسرائیلی و فرا افکنی بعضی از شما رنگی از پختگی و نجابت به خود نگرفت؟

3)چرا پس از یک سال و نیم نیاموختید که کار شورایی ، یعنی شفاف بودن ، پذیرش نظر جمع ، اعتماد به آرای عمومی ، فراموش کردن خطاهای جزیی ، تصمیم سازی و تصمیم گیری ، دوری از دخالت های نابجا در کار شهرداری و پیمانکاران ؟

4)چرا پس از رفتن شهردار مستعفی – جناب مهندس قربانی که قربانی بی تدبیری شماها شد – مردم خوشحال نشدند ؟

5)چرا در مجالس شبانه و روزانه یکدیگر را متهم می کنید و ضعف ها را به دیگری حواله می دهید ، اینک بدانید در نزد افکار عمومی همه شما متهم و مسوول هستید

6)چرا در تصمیمات خود با افراد امین ، دلسوز ، متخصص و بی نظر مشورت نمی کنید . اگر مشورت می کنید توصیه میکنم در سلامت مشاورین خود تجدید نظر کنید

7)چرا نمی توانید همدیگر را تحمل کنید : هر کدامتان می خواهید تمام شورا باشید . به قول جمعی از شهروندان ، شورای رامسر نیاز به شورای حل اختلاف دارد

8)چرا خود محوری و منیت را به جایی رساندید که جمعی از مردم که شما در انتخابات سنگ آنها را به سینه می زدید به طعنه پیشنهاد می دهند : شورای شهر  رامسر را به پنج قسمت تقسیم کند . هر بخش را به یک عضو بسپارد و هر عضو هم یک شهردار برای خود تعیین کند تا به خلق خدا آنگونه که می خواهند خدمت کنند

باز هم از شما می پرسم :

9)ملاک شما در تعیین سرپرست دوم چه بود ؟ نحوه انتخاب شما چگونه بود ؟ چرا جوانب را بررسی نکردید ؟

10) آیا می دانید با انتخاب این سرپرست بدون رایزنی با بدنه کارشناسی شهرداری و عدم ارتباط با آنان ، چه ضربه سختی به مشروعیت و مقبولیت خود وارد کرده و کار را برای شهردار آینده مشکل ساختید ؟

11)آیا در زمان انتخاب سرپرست فعلی ، به حق امضاء دوم در شهرداری و پیامدهای آن فکر کردید که با ایجاد پست های موقت چه ضربه ای به روحیه افراد وارد می کنید ؟

12)آیا می دانید بسیاری از نخبگان شهری ، سازمانهای مردم نهاد و دلسوز شهر ، اصناف ، بازاریان ، کسبه ، فرهنگیان ، و سایر اقشار شهری خود را از شما مبری می دانند و از انتخاب خود سخت پشیمان هستند ؟

13)آیامی دانید با حرکت ناشیانه و احساساتی با حیثیت اجرایی نیروهای جوان و کارآمد شهر بازی کردید ؟

14)آیا می دانید با سوزاندن فرصت ها پروژه های نیمه تمام همچنان راکد ماندند و پروژه ی تازه ای کلید نخورد ، نمی دانم چگونه باید این زیان را جبران کنید ؟

15)آیا می دانید رفتار شما با نیروی بومی و متخصصانی که به آبادانی شهر و بهبود اوضاع و به سرانجام رساندن اوضاع آشفته ناشی از رفتار ناپخته و غیر شورایی شما ایجاد شده فکر می کنند ، چگونه است ؟

اگر چه فرصت ها از دست رفت ولی گفته اند : ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است.

همتی کنید و ما را از خجالت و شرمندگی در نزد مردم برهانید.

از خدای بزرگ و شهید محراب این ماه برای اصلاح امور طلب کمک می کنم و شما را به خدا می سپارم .

باشد تا زمان بین این مردم و شما قضاوت کند.

صفر قاسمی-وبلاگ بهانه ای برای فردا

نظرات 12 + ارسال نظر
عاشق رامسر 1391/06/28 ساعت 01:13 ق.ظ

سلام علی جان خسته نباشی
آیا فقط گناه تو شهر توریستی رامسر هست ؟ گناه تو همه ی شهر ها وجود دارد خواه تریستی یا غیرتوریستی کم یا زیاد!
منم از این عکس و این حرکت موزون میدونم منظور دارن با اون ساعت که خود شیخ میگه 5 سال پیش از سوره خریدم
راستی درباره حرکات موزون، روزنامه های ماههای اخیر اصلاح طلب اکثر عکس های اخوندهای خودشو مثل خاتمی را در این حین زده یاداشتن عباشون رو درمیاوردن یا رو دوش میذاشتن(روزنامه اصلاحطلبان بررسی کنید) که شیخ هم همین حرکت داره هماهنگ با اونا انجام میده عکاس عکس به موقعی گرفت ایشون هم به موقع رو وبلاگش گذاشت
هماهنگی بی اندازه شیخ رو با دوستانش نشون میده
میتونه یکی از دلایل گذاشتن این عکس باشه
شاید جوون باشم ولی سعی میکنم تجربه رو بالا ببرم
منم دوست دارم
یا حق

سجاد 1391/06/27 ساعت 11:57 ب.ظ

آقای بهرامی شما طوری از توهین حرف میزنید که انگار خدای نکرده من حرف خیلی بدی به مدیر دریانیوز زدم ! در صورتی که این طور نیست . شما از آخر کامنت من عبارت ( فاقد آن هستند ) را حذف کردید . خوانندگانتان میتوانند عبارت مذکور را به آخر آن کامنت اضافه کنند و قضاوت کنند که آیا کامنت من توهین آمیز بود یا خیر . ضمنا مقالات دریانیوز از این نظر دست کمی از کامنت من ندارد . من مدتی است که به رویه این سایت توجه میکنم و فقط محدود به دو مطلبی که ذکر کردم نیست . این سایت حتی در مقایسه با تعدادی از رسانه های دیگر همان شرق استان عملکردی بسیار یکطرفه و گزینشی نسبت به غرب استانیها دارد . حال به نظر شما آیا مواردی که من در آن کامنت ذکر کردم در مورد چنین سایتی که چنین رویه ای دارد درست هست یا نه ؟ قضاوت را به عهده شما و خوانندگانتان میگذارم .
ضمنا در مورد استان شدن غرب مازندران به نظر من باید تمام خبرنگاران و رسانه های غرب استان با تمام توان پیگیری کنند تا طرح استان شدن غرب مازندران قبل از پایان دولت دهم توسط شوراها و مسئولین و نماینده غرب استان و با همکاری استاندار و وزرا و سایر اعضای غرب استانی کابینه به هیئت دولت داده شده و لایحه آن در آنجا به تصویب برسد . اگر این چنین شود پس از آن این لایحه به مجلس میرود و اگر هم آقای احمدی نماینده نوشهر و چالوس با همکاری با نماینده رودسر و املش ( یا نماینده نور و محمود آباد ) نتواند موافقت نمایندگان را برای تصویب فوریت آن جلب کند این طرح در دستور کار عادی مجلس قرار میگیرد و تا نوبت رسیدگی به آن چند ماه طول میکشد که در این مدت نماینده عباس آباد و تنکابن و رامسر هم انتخاب شده و با افزایش قدرت چانه زنی میتوان با جلب نظر سایر نمایندگان امید به تصویب این طرح در مجلس داشت .
بنابراین به نظر من شما و تمام خبرنگاران و اصحاب رسانه و مسئولان غرب استان باید در چند ماه باقی مانده به پایان این دولت تمام توان خود را صرف این مسئله کنید و مسائل دیگر را کنار بگذارید چون این چند ماه حکم فینال را برای ما دارد و اگر در این مدت به این هدف نرسیم بعد از آن باید دوباره از مسابقات مقدماتی شروع کنیم ! هرچند که با ابطال انتخابات عباس آباد و تنکابن و رامسر و کم شدن یک نماینده و قدرت چانه زنی در مجلس کار سخت شده اما آقای احمدی نماینده منتخب نوشهر و چالوس نشان داده که سعی دارد وعده های انتخاباتی خود را عملی کند که یکی از مهمترین آنها تلاش برای استان شدن غرب مازندران بود . البته مطمئنا ایشان به تنهایی نمیتواند از عهده انجام این کار برآید . به هر حال اگر تا پایان این دولت که استاندار و چند تن از وزرا و سایر اعضای کابینه غرب استانی هستند و میتوان از پتانسیل آنها استفاده کرد به این هدف نرسیم دیگر به این زودیها نمیتوانیم به این هدف برسیم . بنابراین در این چند ماه باقی مانده باید تمام مسئولین و نمایندگان و خبرنگاران و اصحاب رسانه غرب استان تمام توان و توجه خود را صرف این امر کنند و حتی الامکان کمتر به سایر مسائل بپردازند چون همان طور که خودتان هم میدانید کلید حل اکثر مشکلات غرب مازندران استان شدن این منطقه است .

علی 1391/06/27 ساعت 04:58 ب.ظ

سلام جناب عاشق . من هم عاشقم البته نه عاشق شهر توریستی رامسر که هر لحظه بعضی مسافران در آن گناه می کنند و محیط را آلوده به معصیت مینمایند .در ضمن من به عمق مطلب نگاه میکنم و به عبارتی // تو مو می بینی و من پیچش مو // شما هنوز جوانی و توطئه ها رو تشخیص نمی دهی ! حیف که دهانمان بسته و دل ما پرخون است ... مثلاً همین صاحب وبلاگ عکس یک روحانی را در حال اجرای حرکات موزون گذاشته !! ببین شیخ صفر چجوری دستاش رو برده بالا !!هر چی من می خوام این مسائل رو نگم شما متوجه نمی شی !! شما شک نمی کنی که دست های امریکا و انگلیس و موساد و ام آی سیکس و سیا و جین شارپ و هابرماس و فردهالیدی و سعید حجاریان در این توطئه دخیل باشه ؟ من که خیلی مشکوکم ... شیخ صفر تا دلت بخواد اینور و اونور عکس انداخته حالا چرا این پوزواک همین یه عکسو انتخاب کرده اونم در حال انجام یک فعل قبیح یعنی حرکات موزون ؟
خیلی دوستت دارم عاشق اسلام و مسلمین ...

نظر شمشادی 1391/06/27 ساعت 01:57 ب.ظ

شیخ صفر چه عالی گفت .
آیا گوش شنوا ( در شورا ) وجود دارد ؟؟ !
نکته ی دیگر
آقای بهرامی
وبلاگ شما جای احوالپرسی بعضی ها شده که جای تعجب و تامل دارد و بعضی دیگر اظهار نظرهای بی ربط می کنند.
پیروز باشید .

سلام
هر که خواهد گو بیا و هر که خواهد گو برو
حاجب و دربان در این درگاه نیست

اهل سانسور نیستم مگر در هنگام توهین
یا علی

عاشق رامسر 1391/06/27 ساعت 12:03 ب.ظ

علیکم سلام
برادر به نظر من شما شدیدا به این موضوع اعتراض کردی
درباره موضع گیری ها که دقت کنید که هر چه ضربه میخوریم از بعضی افراطی گرای ها هست

علی 1391/06/26 ساعت 04:55 ب.ظ

برادر عاشقم سلام علیکم و رحمه الله
بنده خدا یه جوری به حرفای من اعتراض کردی که فکر کردم جزء گروههای منحرف هستی و با ارزشها میانه ای نداری .هر چقدر میتونی از منحرفین فاصله بگیر چون مؤمن باید با اونها مرزبندی دقیق داشته باشه و جزء ساکتین نباشه . ما مخلص دوستان ارزشی هم هستیم و دوستتان داریم . مأجور باشید برادر ...

عاشق رامسر 1391/06/26 ساعت 01:37 ق.ظ

با سلام -هتل رامسر یک آثار تاریخی ربطی به شبیخون فرهنگی نداره -چرا بی دلیل صحبت می کنی؟
این خواننده ارزشی شما هم چه شعر بی ارزشی گفته
کلا عشقی رو جایز نمیدونه پس عشق به خدا چی شد اونم حتما نداره دیگه متاسفم
چرا خودت رو در حال صعود میبنی منو سقوط کرده (انشالله همیشه در حال صعود باشی) مگه شما تعیین می کنید چه کسی بهشت یا جهنم میره برادر
پناه بر خدا
خیلی افراطی درباره موضوع برخورد میکنی
به قول رهبر عزیزمون که فرمودند واقع بین باشید -واقع بین باش با چشمی باز و با بصیرت کافی به موضوع نگاه کن من هم اگه خدا قبول کنه مسلمانم
پس تهمت نزن و به آدمی کافر نگو
موفق باشی

سجاد 1391/06/25 ساعت 11:16 ب.ظ

آقای بهرامی از شما توقع نداشتم . من در مطلب ( واکنش فرماندار رامسر به مطالب مندرج در وبلاگ پژواک رامسر ) در کامنتی با ذکر دو لینک از سایت دریا نیوز توهین این سایت به شعور مردم غرب مازندران و نماینده مجلسشان را ذکر کرده و از آن انتقاد کردم اما شما نظر مرا منتشر نکردید . البته میدانم چرا . چون دریانیوز مطلب شما را در سایتش منتشر کرد و شما میترسید که اگر از آن انتقاد کنید همکاریشان را با شما قطع کنند . اما شما خوب میدانید که به این دلیل مطلبتان را منتشر کردند که مربوط به شهرخودتان بود و هیچ نکته انتقادی درباره شرق استان و تبعیضها نسبت به غرب استان و لزوم تشکیل استان جدید در غرب مازندران و ... نداشت و اگر مطلبی در این باره بنویسید منتشر نمیکنند . یاد آن وقتی بخیر که وقتی وبلاگتان را در گوگل سرچ میکردیم مینوشت پوزحندی به دلسوزان عدم استانی شدن غرب مازندران . باید همان موقع که نام وبلاگتان را به پژواک رامسر تغییر داده و آن را صد در صد اختصاصی رامسر کردید و از آن به بعد دیگر با وجود اخباری در این مورد اما هیچ مطلبی درباره آن ننوشتید حدس میزدم که یا شما را تطمیع کرده اند یا این که گوشتان را کشیده و تهدیدتان کرده اند یا این که خودتان خسته شده و به دلیل منافع شخصی جا زده اید .

سلام دوست من
کامنت شما حاوی مطالب توهین آمیز به مدیر آن سایت بود و بعد از ویرایش قسمتی از آن ،اشتباها در پست بعدی تایید شد
http://puzkhand.blogsky.com/Comments.bs?PostID=287
که البته حق با شماست که کامنت تایید شده خودتان را ندید
و البته شما زود قضاوت نکنید
نه من نیازی به سایت دریانیوز دارم و نه مدیر این سایت
و بارها و بارها مطلب نوشتم
اینکه شما یک طرفه مرا متهم می کنید که گوشم را کشیدند و یا مرا تطمیع کردند نا عادلانه است
از گوشه سمت راست وبلاگم طرز تفکرم را نوشتم و به شما توصیه می کنم یکبار آنر ا بخوانید و بدانید من از هیچ خلقی نمی ترسم مگر از خالقشان
اتفاقا یک مطلب دیگری در مورد استانی شدن غرب مازندران در حال تحریر هستم که به محض کامل شدن آن در همین وبلاگ قرار خواهم داد
من قویا از استانی شدن غرب مازندران دفاع می کنم و کماکان پیگیر رسانه ای کردن این مسئله هستم هر چند مرا تمام شرق استان علیه بنده موضع گیری کنم
منتظر تماستان هستم
یا علی

علی 1391/06/25 ساعت 12:23 ب.ظ

شما هم مثل این که واقعاْ عاشقی! هتل رامسر با فرهنگ ما بیگانه نیست ؟ پس شبیخون فرهنگی میگن چیه ؟ به خاطر همون هتل ما نمی تونیم اونطرفا بریم ! من دقتم خیلی زیاده پسر عاشقم . تو هم اگه یک لحظه این عشق را کنار بگذاری حقیقت برات آشکار میشه ! مگه نشنیدی که یکی از خواننده های ارزشی ما خونده : عشق یه چیزی مث کشک و دوغه حرفای عاشقا پر از دروغه هیچ کسی هیچ کسی رو دوس نداره دوست دارم عاشقتم محاله !
برو یه کم از این ترانه ها و سروده های ارزشی رو گوش کن تا عشق از سرت بپره برادر !
در ثانی شما این نویسنده که نمی خوام اسمشو ببرم نمیشناسی ! همین پوزخند سابق رو میگم !همش با منظورهای خاصی عکس میگیره ! حالا هم عکس قاسمی رو گذاشته که جدای از اینکه خود قاسمی مشکل داره ساعتشم طلاست !!! الله اکبر ! من موندم یا این عکس فتوشاپه ، یا این که نمازهای شیخ صفر اشکال داره که با طلاجات نماز میخونه و یا اینکه طلاهاش بدلیه و ما رو سرکار گذاشته !
عاشق جان تا سقوط نکردی خودتو نجات بده وگرنه مثل پوزخند جات توی بهشت نیست ! اون دنیا همدیگر رو میبینیم ! حالا ببین کی گفتما ! من زنده شما مرده !
آغوش اسلام همیشه به رویت باز است پسر گلم ...

عاشق رامسر 1391/06/24 ساعت 03:34 ب.ظ

سلام
مخصوصا سلام به علی جان -برادر عزیز کی گفته این هتل رامسر با فرهنگ ما بیگانه هست ؟اثار تاریخی شهر و کشور هم جزیی از فرهنگ ما هستن
میخوای راه بیفت تو شهر و کشور هر چه آثار تاریخی بود خراب کن یه کم دقت کن چی میگی

عاشق رامسر 1391/06/23 ساعت 03:25 ب.ظ

سلام این شیخ چقدر دلسوزوند به این میگن پدر دلسوز اصلاحات شهر
راستی عجب ساعت طلایی قشنگی داره

احمد سلطانی 1391/06/23 ساعت 03:03 ب.ظ

سلام.نه از طریق اینترنت با هم در ارتباطیم.من انشالله 3.5 ماه دیگه خدمت تموم میشه و اگر خدا خواست انشالله برای سال بعد میرم روسیه.موفق باشی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.