پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

سقف سالن همایش هتل آزادی رامسر از نگاه دوربین

نظرات 5 + ارسال نظر
علی 1391/06/23 ساعت 11:51 ب.ظ

سلام خدمت آشیخ رامسر. اولاْ من مگه با شما شوخی دارم . اتفاقاْ حرف های من خیلی هم جدیه و من تا این پوزواک رو سرجایش ننشونم آروم نمی گیرم . حالا که این طور شد من طی یک عملیات انتحاری موقعی که این پوزواک برای گیر دادن به مسؤلین داخل هتل باشه اونجا رو روی سرش خراب می کنم تا اسلام و مسلمین از دستش خلاص بشه !!! و عوضش یک هتل ببخشید مهمانخانه کاملاً سنتی و اسلامی که با فرهنگ ما هم بیگانه نباشه جاش می سازیم ! تا مؤمنین و مؤمنات حالشو ببرن و کیف کنن ...دیگه هم شما ما رو شوخی فرض نکن .

سجاد 1391/06/23 ساعت 01:13 ق.ظ

سایت دریانیوز در دو مقاله باز هم مثل همیشه به شعور مردم غرب مازندران و نماینده مجلسشان توهین کرد :
http://www.daryanews.com/?NewsId=11224
http://www.daryanews.com/?NewsId=11233
جالب این که دریانیوز که یک سایت قائمشهرى هست نظرات مخالف رو سانسور میکنه مگر اینکه به صورت گزینشى و براى خالى نبودن عریضه چند تا نظر رو درج کنند اما مثلا شمال نیوز که یک سایت ساروى هست اگر هم چنین مقاله اى در سایتش قرار بده در درج نظرات خیلى منصفانه تر عمل میکنه . شانس آوردیم که قائمشهر مرکز استان نشد ! البته این موضوع بیشتر از این که به شهر ربط داشته باشه به شعور و شخصیت مسئولان اون رسانه ربط داره که در حال حاضر مسئولان سایت دریانیوز(...) !

سلام دوست عزیز
اینکه از مسئول این سایت به خاطر این حرکات غیر حرفه ای دلخور باشی حق شماست ولی اجازه نداری به افراد توهین کنی
اگه ایشان توهین می کنند شما یا در مقابلش سکوت کن و یا با قلمت جوابش را بده
باز هم ممنون

عاشق رامسر 1391/06/23 ساعت 12:35 ق.ظ

سلام
این دوستامون علی امیدوارم این جیزا رو به شوخی گفته باشن
جون اگه واقعا این جنین تفکری داره خیلی واسشون متاسفم
امیدوارم به این اثارتاریخی شهر توجه بیشتر بکنند
یا شایدم جون گفتن از از دوران طاغوته باید ارام خراب بشه

سلام.محمد رضا.خوبی؟خسته نباشی.راستی چنگیز سلام میرسونه

سلام برادر
ممنونم
چنگیز مگه ایرانه؟
حالش چطوره؟
سلام ما را هم بهش برسون
بهش بگو دوس نداره بریم پیشش؟
شما چطوری کاک
روسیه نرفتی؟

علی 1391/06/22 ساعت 01:17 ب.ظ

اولاْ که اون عکس رو عوض کن چون به طرز قبیحی مثل مدل های هالیوود نشسته ای و مؤمنین را در گناه می اندازی ! من موندم که تو چه اصراری داری که هی عکس های مورددار از خودت بذاری ؟
ثانیاً حاضری اونقدر گردنت رو در حالت بدی به صورت سربالا نگه داری که یه جایی یا یه موردی گیر بیاری و بزنی توی سر مسؤلین عزیز ! آرتروز گردن میگیری می مونی روی دست پدر و مادرتا ! مؤمن که هی چشم چرانی نمی کنه و اینورو انورو نگاه نمی کنه ! سرت رو مثل آدمای خوب بنداز پایین که این کار چند تا حسن داره 1- یقه ات کثیف نمیشه و در مصرف پودر لباسشویی صرفه جویی میشه 2- لباسهات در اثر شستن زیاد خراب نمیشه 3- اگه سرت پایین باشه و احیاناً پولی یا چیز دیگه ای روی زمین افتاده باشه تو اولین نفری هستی که اونو پیدا میکنی و ورمیداری !
از همه این ها گذشته اون هتل اولاً اسمش مورد داره و از کلمه خبیثه آزادی من بدم میاد و دوماً از مظاهر باقیمانده از دوران طاغوته و مسؤلین خوب کاری میکنند که دست بهش نمیزنن تا خراب بشه ! ومن امیدوارم موقع خراب شدن مسؤلین توی سالن نباشند ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.