پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

آقای مدیر کل ارشاد استان مازندران ،آش نخورده و دهان سوخته؟!!!

علی مصباح شهرستانی کارمند بازنشسته آموزش و پرورش ، حدود 34 سال است که به کارخبرنگاری پرداخته  است.                   

متاسفانه از حدود 15 سال پیش تا کنون که به بیماری حاد دیابت( مرگ خاموش ) دچار گشته ،زندگی برایش به سختی می گذرد.

مصباح که در اوایل دی ماه سال 90 بیماری اش  شدت یافته  و از توان پرداخت هزینه دارو و دکتر ناتوان گشته بود به کمک اصحاب رسانه شهرستان توانسته بود صدای خود را به گوش مسئولین استان برساند.

در این میان کسانی بودند که به دلیل سابقه همکاری کمک های خوبی به وی پرداختند ولی گلایه های مصباح، این خبرنگار پیشکسوت شمال کشور از حکایت دیگری خبر می داد

علی مصباح شهرستان در گفتگو با خبرنگار شمال نیوز ضمن انتقاد شدید از مدیر کل ارشاد استان مازندران گفت:چرا حجت السلام ابراهیمی در تمام رسانه های استان و با مصاحبه های متعدد اعلام کردند که به بنده مبلغ 3.5 میلیون تومان کمک بلاعوض جهت درمان بیماری ام  دادند و این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و ایشان هیچ مبلغی به بنده پرداخت نکردند.

وی گفت:من تنها مبلغ 2 میلیون تومان کمک ریالی از مهندس طاهایی استاندار مازندران از بودجه فرهنگی استانداری دریافت نمودم که از این بابت از وی کمال تشکر را دارم که به فکر خبرنگاران هستند.

مصباح تصریح کرد:از آذر 90 تا فروردین 91 هزینه درمان پای چپم حدود 8 میلیون و 400 هزار تومان بوده که استاندار محترم از آن اطلاع کافی دارند.

این خبرنگار پیشکسوت با اشاره به اینکه روزانه حدود 100 واحد انسولین تزریق می کند اظهار داشت:در طی سه سال اخیر بالغ بر 20 میلیون تومان بابت درمان پای خود هزینه کردم ولی تا کنون هیچ کمکی از سوی اداره کل ارشاد استان مازندران به بنده نشده است.

وی دامنه انتقادات خود از اداره کل ارشاد استان وسیع تر کرد و گفت:من تا کنون در هیچ دوره ای هدیه ریاست جمهوری به خبرنگاران را دریافت نکردم و خواستار چگونگی توزیع این هدایا از سوی اداره کل ارشاد می باشم.

وی گفت:در حالی که سالها مرهم درد مرهم بودم و برای پیگیری مطالبات مردم تلاش می کردم ،ولی نمی دانم که چرا امروزه مورد بی مهری مسئولین زیربط واقع شدم.

مصباح ضمن تشکر از رسانه ها که همیشه حامی مظلومین بوده اند افزود:از رسانه های استان می خواهم تا حرفهای مرا به گوش مسئولین استان برسانند.

نظرات 1 + ارسال نظر
عاشق رامسر 1391/06/18 ساعت 10:21 ب.ظ

سلام
اقای ابراهیمی به همراه دوستانشان مثل اقای مختاری از این حرفا زیاد میزنند ما که جدی نمیگیریم شما هم جدی نگیرید
اقای مصباح هر جه زودتر خوب بشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.