پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

حضور رییس شورای شهر رامسر در فضای مجازی

www.aminishad.ir

نظرات 4 + ارسال نظر

درود.
شب بخیر شادی باد.
کجای نیستی
آپم
تنهام نذار
این نوشته خودمه تقدیمش میکنم ب شما.


چوپان تنها.

چوپان کتاب درس ما دروغگو نبود

اون تنهایش را با نی در زیر سایه درخت بلوط میگذراند

از تقدیر روزگار نی او شکست و چوپان تنها شد

وهیچ چیز نبود تا تنهایش را پر کند

چوپان تنهای تنها شد و اثرات تنهایی غلبه بر روح و روان او می کرد

اون در فکر این بود چطور از تنهایی خارج شود

چوپان تصمیم گرفت و مجبور شد

دروغ بگوید تا آدم ها تنهایش را پر کنند

فریاد زد:گرگ... گرگ....

آدما ها آمدند و به دنبال گرگ رفتند

حتی یک نفر در کنار چوپان نماند و به دنبال گرگ می گشتند

و چوپان از شوق اینکه مردم آمدند خوشحال شد و خندید

به آدم ها گفت: گرگ نیست

و آدم ها او را تنها گذاشتند و رفتند

و هیچ کس تنهایش را درک نکرد

چوپان درس ما تنهای دل شکسته شد.

سلام کدوم عکاسی رفته؟

مهتاب 1391/06/05 ساعت 09:49 ب.ظ

نمی خواهم بر تیره بختی من گواهی دهی روبه روی من نمان، عبور کن،
کوچه را طی کن و در انتهای کوچه محو شو، همان گونه که آدم های خوشبخت محو می شوند
من حتی ظرفی میوه ای نداشتم که تعارفت کنم، آمدی- نشستی- جراحت
و زخم های مرا دیدی و رفتی.....

مهسا 1391/06/05 ساعت 12:29 ب.ظ http://chalkrood.blogfa.com

سلام چه جالب

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.