پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

تجلیل از خبرنگاران شهرستان رامسر

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام پس تجلیل کردن ازتون هان؟
بهتون گوشی با سیم کارت دادن؟ اون دفعه که سیمکارتتونو به من ندادین....
چه پوزخندی؟
شرط میبندم برای قشنگ افتادن تو عکس نخندیدین حتما یه سوژه پیدا کرده بودین...
چقدر مردا زیادن بعد میگن خانوما همه کارهارو اشغال کردن...
چقدر لوحش شبیه لوح فارغ التحصیلیمه

سلام
درسته
ما هم فارغ التحصیل دوره مجیز خوانی هستیم

حالا 1391/05/22 ساعت 10:46 ق.ظ

مرد خاص با لباس یا..... راستی در سال چند بار مورد تقدیر قرار میگیرین راستی یه اماری از این همکارانت بنویس تا همه رو بشناسیم هرچی مسئول بود رو جمع کردید تا یک تقدیر پرو پیمون ازتون بشه تا هی پشت سرشون صفحه نزارین خیلی بلایین اون بیچاره های فلک زده هم برای چسبیدن به اون صندلی ها مجبورن بدن

[ بدون نام ] 1391/05/22 ساعت 02:10 ق.ظ

داری به ریش مسئولین می خندی ؟ مثل این که لب تاب رو گرفتی ؟ باز هم نظام اسلامی رأفت خود را نشان داد و حسن نیت خودش را ثابت کرد ! خوب بود مثل بعضی از کشورهای غربی خبرنگارها رو قربانی می کرد ؟ فرماندار یعنی همون علی آقای بخشدار با این که چقدر بهش بد کردید برای شما جلسه گذاشت . بخشدار و شهردارها و شوراها و رؤسای ادارات از آب گرفته تا بی ادبیه فاضلاب هم که اومدن ! دیگه چی می خواین ! مرگ هم می خواین برین لمتر !!! حتی یکی از بانوان مسؤل هم حاضر است . عصاره روحانیت شهر هم که با زبان روزه در جمع شما حاضر شدند .
من اگه تیغ داشتم و جراحی بلد بودم زبانت را از ته می بریدم ای خبرنگار ناسپاس ! برو و خدا را شکر کن که در این مملکت براحتی زندگی می کنی... اگه دست من بود با پروفسور نادری در ناسا صحبت می کردم و تو و اذنابت را با مریخ نورد کنجکاوی می فرستادم مریخ که از بی آبی و بی هوایی و بی غذایی تلف بشوید تا دیگر مزاحمتی برای مردم و مسؤلین بهتر از جان ما ایجاد نکنی !

علی اقا زیاد ناراحت نشو عزیز
ما هنوز پوزخندیم
اگر صد سال در زندان بمانم نخستین روز ازادی ام همانم
در ضمن قضیه لپ تاپ ،مپ تاپ چیه ؟
اگه نمی دونی بدون من خبرنگار نیستم بلکه روزنامه نگارم
می تونی از مسئولین متولی بپرسی
جراحی بلد نیستی برای چی اسم خودتو گذاشتی دکتر
حداقل می رفتی علوم سیاسی می خوندی که فرماندارت می کردم که این شهر 8 ماه از نداشتنش رنج نکشه
یا حداقل می رفتی رونامه نگار می شدی که حداقل با من میشدی 2 نفر که صدامونو کسی می شنید

دلسوز 1391/05/21 ساعت 07:38 ب.ظ

ای نامرد ...بازم از شیوه خودت دست نکشیدی و داری از اون بالا به همه پوزخند میزنی
خیلی ناقلایی

چیکار کنیم دیگه...البته به قول یکی از مسئولین شهرستان ما در اون جمع خبرنگار نیستیم بلکه روزنامه نگاریم
خبرنگاران شهرستان
احمد برفی
عباس احمدی
حسن فلاح نژاد
ایرج شعشعانی
بقیه رو خودتون برین دنبالش
البته نمی دونم چند نفر تو اون جمع روزنامه نگارن
و صد البته فرق بین روزنامه نگار و خبرنگار رو نمی دونم و منتظرم علی اقا هستم تا با تیغ و بخیه جراحی نمایند
در ضمن یه مسئول دیگه می گفت که من نه خبرنگار هستم و نه روزنامه نگار پس تو اون جمع چیکار می کنم؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.