پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

کاسه چه کنم چه کنم به دست نگیریم !!!

 متن زیر توسط یکی از مخاطبان وبلاگ بهانه ای برای فردا در رابطه با طومار تنظیمی برخی از گروهها و نهادهای اجتماعی و مذهبی شهرستان رامسرخطاب به وزیر کشور در خصوص تقاضای صدور ابلاغ فرمانداری شهرستان رامسر برای غلامرضا خلعتبری نگاشته شده است که لازم دیدم آن را برای مطالعه مخاطبان وبلاگم در اینجا قرار دهم.

با سلام

متن طومار را خواندم اگر نقد منصفانه بر این طومار داشته باشیم . خواهیم دید چقدر رامسر قحط الرجال و دلسوز وجود دارد . که این دوستان که همگی محصول یک دوره هم نشینی ساده و احساسی بر اساس .... این سرپرست باعث شده که سئوال برای همه بوجود بیاید !

شما امضاء کنندگان پای این طومار جملگی با استناد امضای خودتان تاریخ گذشته هستید . ولی با ادبانه عرض کنیم کوله باری از تجربه اید !

بقول شما ها اما بعد :

- اگر براساس شرح وظایف استاندار با چند امضاء اسبق و سابق به خواسته شما عزیزان تمکین کند ! استاندار نه تنها استاندار نیست ! بلکه استاندارد هم نیست .

- طبق اظهارات شما که ممهور به مهر بعضی از مجامع منحل شده که اصلاً وجود خارجی ندارند . اگر با نگاه شایسته سالاری ...بنگریم دیگر نیاز به التماس نیست ، مردم خود قوه تشخیص دارند . نیاز نیست بجای چهار تا مهر و امضاء ( آن هم ببخشید در بستر بازنشستگی ) بجای آنان تصمیم بگیرید .

- از امام جمعه تازه وارد نیز بعید بنظر می رسد که فوری باب قضاوت در این زمینه موردی اشخاص را تأیید و حمایت بی دریغ کند ! که نیست ، شاید طراح این سناریو برای امام جمعه کس دیگرست .

- نهاد های انقلابی مثلا کدام نهاد ؟

- امنیتی یعنی اطلاعات ، انتظامی و ... ( چگونه مشورتی که طرف مشاور از آن بی اطلاع است )

- کاسه چه کنم چه کنم به دست نگیریم همه مسئولین شهر می دانند که ...که بتواند مدیر اجرائی قابل تحملی باشد .

- چرا ملتمسانه ؟

- چرا با این تدبیر . مگر نمی گویید که سالهاست که عنوان های اجرائی دارد . اگردارد ! نیاز نبود اینگونه تحقیر شود . تاریخ رامسر نشان داده که طومار آخرین حربه برای به کرسی نشاندن افراد در رده های مختلف اجرائی است .

- باشید تا صبح دولت تان بدمد

نظرات 5 + ارسال نظر
یک معلم 1391/05/19 ساعت 07:46 ب.ظ

سی سال معلم بودم ازلحن حرف زدن هرجوانی دیدم که دارای چه فرهنگی ست آقای بهرامی یاچیزی ننویس یا آداب سخن گفتن وقدرت فهم جایگاه افراد جامعه ات راکسب کن آنوقت بیا تادرموردمسائل یک شهراظهار نظرکنی

معلم عزیز
من چیزی ننوشتم
اگر با دقت دوباره مطلب را بخوانی متوجه می شوی که منظور چیست و بی جهت انگشت افترا به سمت دیگران اشاره نمی کنی
اندکی تامل!!!
در ضمن جامعه ما نیاز به معلمان شجاعی دارد که مشخصا و با اسم انتقاد نمایند نه با....

[ بدون نام ] 1391/05/19 ساعت 07:33 ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
..... اکثرهم لا یعلمون و
.....اکثرهم لا یفقهون (قرآن کریم)
عزیزم: اگر اندکی سیاسی باشی کلمه ی ملتمسانه در برابر فشار و اجماعی که استکبار جهانی جهت به زانو در آوردن مردم , انقلاب اسلامی ایران و بیداری اسلامی منطقه اتخاذ نموده اند برای حفظ وحدت و حراست از انقلاب اسلامی به کار برده شده نه آن تفسیری که حضرت عالی از این مطلب دارید.

با مطابقت کامنت قبلی با این کامنت که دارای آی پی یکسان است متوجه شدم که هر دو از یک مخاطب است.
شما استدلالتون در مورد اینکه بچه ام را به وضوح مطرح نمایید تا من هم شما را مشمول آیه "ان کثیر من الاحبار و الرحبان یاکلون اموال الناس بالباطل..." قرار ندهم

[ بدون نام ] 1391/05/19 ساعت 07:05 ب.ظ


بچه ای هنوز

دوست 1391/05/19 ساعت 11:54 ق.ظ

به به ، به به چه امضاهایی

علی 1391/05/19 ساعت 11:46 ق.ظ

من هم به عنوان دبیر اسبق انجمن های اداری و قانونی گروه های منحل شده اسلامی مردم شهیدپرور این دیار و اون دیار و نیز نماینده تام الاختیار سابق رییس گروهک های منحله تمام این شهرستان و اون شهرستان و حتی تمام کشور و همچنین مدیر گروه علمی سابق و استادیار پاره وقت روستاهای غرب و شرق این شهر و سایر شهرستان های منحله و ملحقه و خلاصه وکیل و وصی همه خلایق از حضرت آدم تا نوح تا حالا و ... از استاندار محترم که نماینده اینجانب در قسمت کوچکی از جهان است می خواهم که هر چه زودتر علی فروغ غلامرضایی خلعتبری ملقب به بخشدار سابق را که سابقاً لژیونر فوتبال بود و در الاهلی و سپاهان بازی می کرد را از مقامش عزل کرده و همین پوزخند سابق و پژواک فعلی را که مجموعاً میشود پوزواک ، به عنوان فرماندار کل دنیا معرفی نماید تا دیگر همگی از دستش راحت شویم ! و تا اینقدر به مسئولین و بی مسئولیت ها گیر ندهد ! مرد حسابی تو به علی بخشدار چکار داری ؟ خدا می کنم تو یه کاره ای بشی تا به همین حسن فرخ فر و خداکرمی و اکرانژاد و آزاد و رضی کاظمی و محجوب و خلعتبری و امام جمعه و فتوکیان باقرسلیمی و سلیمان نژاد و حسین سلمی و رضوی و ... که اکثراً مثل خودم از مسئولین سابق هستند بگویم که هر یکی یه وبلاگ و حتی هر یکی یه فیس بوک بز نن و توی اون حالت رو بگیرن و هر روز یه مطلب باحال بر ضد تو بنویسن تا حسابی پوزت واک بشه !

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.