پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

چرا عروس شهرهای ایران حدود 7 ماه فرماندار ندارد!!!

فرماندار هر شهرستان به عنوان نماینده عالی دولت ،باید با اهتمام هر چه بیشتر مردم را به خود یاری و مشارکت اجتماعی تشویق و ترغیب نمایند و با نظارت مستمر بر اداره امور و ایجاد محیط صمیمانه و انسانی در روابط اداری و اجتماعی ، در بالا بردن میزان کارایی و بازدهی سازمانهای محلی ساعی و کوشا باشند.

این در حالی است که بعد از استعفای رضاخانی فرماندار سابق رامسر به علت نسبت فامیلی با یکی از نامزدهای انتخابات نهمین دوره مجلس در حوزه انتخابیه تنکابن،رامسر و عباس آباد ،معاون فرماندار وقت ، سرپرستی فرمانداری شهرستان رامسر را بر عهده گرفت و تا این لحظه که حدود 7 ماه از آن می گذرد بر این سمت باقی مانده است.

با توجه به ابطال انتخابات این حوزه انتخابیه و نداشتن نماینده ای در خانه ملت و حتی سرپرستی برای دفاع از حقوق مردم این منطقه ، نداشتن معاونت فرمانداری در این مدت و نظر به وجود پرژه های مهم نظیر توسعه فرودگاه ،آغاز عملیات اجرایی کنار گذر ساحلی ،تصفیه خانه آب شرب و... از استانداری مازندران به جد انتظار می رفت تا زودتر از این مدت طویل شخصی را به سمت فرمانداری شهرستان رامسر ابقا نماید ، ولی با وجود گذشت 7 ماه از این انتصاب و تعلل های احتمالی شایعاتی را در بین مردم به وجود آورده است.

گروهی بر این باورند که شهرستان رامسر به علت واقع شدن در دورترین نقطه استان مازندران ،برای استانداری و استاندار بی اهمیت است و توجه کافی به سرنوشت این شهرستان و پیگیری مصوبات دولت با توجه به اینکه چیزی حدود یک سال تا پایان دولت باقی نماینده است و حل مشکلات مردم این خطه وجود ندارد که این نظر احتمالا مردود است ،زیرا بر این باوریم که استاندار برای تمام شهرستانهای استان نظر ویژه دارد و در حل مشکلات همگی به یکسان عمل می کند.

گروهی دیگر نیر بر این باورند که استاندار در پی انتصاب فرد خاصی برای ایام باقی مانده تا انتهای دولت است تا بر انتخابات آتی که برای این خطه 3 انتخابات است نظارت قوی داشته باشد.

ولی با بررسی تمام این شایعات ،انتظار مردم عروس شهرهای ایران بر این است تا با درایتی که از استاندار سراغ دارند هر چه سریعتر مردم را از بلاتکلیفی در آورده تا بیشتر از این به شایعات دامن زده نشود و همه با هم و با همتی مضاعف رامسر را به معنی تام کلمه عروس متصور شویم.

بازتاب /شمال نیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.