پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

دیدگاه دوست درباره وضعیت کنونی جواهرده رامسر

 دوست یکی از مخاطبان پرو پا قرص  وبلاگ پژواک رامسر است.وی که از نزدیک مشکلات جواهرده رامسر را لمس و درک کرده از مدیر این وبلاگ خواست تا مطالبش را منتشر نماییم.

ما هم به دلیل علاقه مندی به حل مشکلات شهرستان رامسر از هیچ کوششی دریغ نمی نماییم و با انتشار یادداشت دوست عزیز ،خواستار توجه جدی مسئولان رامسر به حل مشکلات جای جای رامسر،خصوصا ییلاق توریستی جواهرده هستیم.

با سلام

متاسفانه وجود افرادی در دهیاری{جواهرده} مثل اینکه هیچ دغدغه ای بجز از دست دادن این کرسی در جواهرده را ندارند وبا وجود شهرداری ، به نظر میرسد سطح دیدشان به اندازه یک روستا باشد مشکلات این منطقه توریستی با این همه جاذبه روزبروز افزون تر خواهد شد.

1-    طرح ورودی گرفتن در منطقه آبعلی که با نازلترین شیوه در چند سال اخیر به اجرا در می آید که در روزهای شلوغ موجب ترافیک سنگین در ناحیه می شود که وجود چشمه و ایستگاه سواری ها و دکه های آن منطقه بر شدت آن می افزاید

2-     بهداشت محیط که با ریزش نزولات جوی و گل آلود شدن منطقه دوچندان می شود.

3-    طرح ساماندهی میدان اصلی یا جوردی میدان بعداز مدت مدیدی هنوز به فرجام نرسیده است

4-    طرح ساماندهی ساخت و ساز که این منطقه توریستی را در حال تبدیل شده به سیاق زندگی آپارتمانی می باشد.

5-    - از بین رفتن فرهنگها و آداب سنتی منطقه که در اثر بی توجهی مسئولان ، این یادگارهای کهن به فراموشی سپرده شده است.

6-    حضور دست فروشان (اکثر بانوان هستند) جهت فروش نان محلی که چهره ناپسندی را ارائه میکند که لزوم ایجاد یک بازارچه سنتی را یاداور میکند.

7-    طرح ساماندهی موتورسواران در روزهای شلوغ سال که موجب برهم زدن آرامش و امنیت عمومی مردم میگردد.

8-    بهداشت عمومی در کوچه ها و دکه ها و مغازها به صورت محسوسی غیر قابل قبول می باشد.

9-    وجود یک پارکینگ عمومی بزرگ در مدخل ورودی نیاز ضروری منطقه میتواند باشد.  و مواردی دیگر با تشکر لطفا این مطالب را با آن ویرایش زیبای خود منتشر نمایید تا شاید متولیان امر به خودشان بیایند.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
علی 1391/04/27 ساعت 03:30 ب.ظ

گفته بودم که بالاخره مچت رو می گیرم ، دادم بچه های حفاظت مسجد محل اون سه تا عکس کذایی رو بررسی کردند و نکات و کدهاش رو درآوردند !
عکس اولی رو عمداً کج و کوله گر فتی تا سیاه نمایی کنی و مردم رو فراری بدی وگرنه اگه این عکس همونه که تو گرفتی بنده خدا کسی که می خواد بره دستشویی چه جوری عمل تخلیه رو انجام بده ؟ کجکی که نمی شه !
اما عکس سوم ! یه جوری و در یه موقعیت موذیانه ای عکس انداختی که انگار اون آدمی که بالا وایستاده دداره توی آب جیش می کنه و حالا هم که تو رو دیده شلوارش رو بالا کشیده ! می خواستی مردم رامسر رو خراب کنی ؟ تحقیقات ما نشون میده که اون یارو اصلاً راامسری نیست و احتمالاً از مزدوران خوددته !
در مورد عکس دوم هنوز چیزی پیدا نکردند و دارن روش کار می کنن! مطمئنم که توی اون هم مورد پیدا می شه !
حالا نری سمیه خانم رو تحریک کنی و مظلوم بازی دربیاری و دوتا عنصر ارزشی رو به جان هم بندازی و یا بری پشت یه کس دیگه پناه بگیری !

ببین عزیز جان برادر ما دوست داریم اگر اسلام دست ما را نبسته باشد/اون بنده خدا هم سمانه بود/انشالله کارشناسانتان زودتر نتیجه برسی عکس دوم را بدهند به شما

دوست 1391/04/25 ساعت 08:31 ق.ظ

تشکر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.