پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

قابل توجه اداره بهداشت رامسر: آبشارجواهرده در معرض آلودگی

سرویس بهداشتی واقع در بالا دست آبشار منطقه دارالودعاء جواهرده به علت نداشتن چاه دفع فضولات ویا پر شدن آن موجب شده تا تمام فضولات انسانی آن سر ریز و وارد این آبشار گردد که نگران کننده است و نیازمند توجه جدی و پیگیری آن توسط اداره بهداشت شهرستان رامسر می باشد.



نظرات 4 + ارسال نظر
دوست 1391/04/24 ساعت 11:30 ب.ظ

با سلام متاسفانه وجود افرادی در دهیاری که مثل اینکه هیچ دغدغه ای بجز از دست دادن این کرسی در جواهرده را ندارند وبا وجود شهرداری که به نظر میرسد سطح دیدشان به اندازه یک روستا باشد مشکلات این منطقه توریستی با این همه جاذبه روزبروز افزون تر خواهد شد. 1- طرح ورودی گرفتن در منطقه آبعلی که با نازلترین شیوه در چند سال اخیر به اجرا در می آید که در روزهای شلوغ موجب ترافیک سنگین در ناحیه می شود که وجود چشمه و ایستگاه سواری ها و دکه های آن منطقه بر شدت آن می افزاید 2 بهداشت محیط که با ریزش نزولات جوی و گل آلود شدن منطقه دوچندان می شود. 3-طرح ساماندهی میدان اصلی یا جوردی میدان بعداز مدت مدیدی هنوز به فرجام نرسیده است 4- طرح ساماندهی ساخت و ساز که این منطقه توریستی را در حال تبدیل شده به سیاق زندگی آپارتمانی می باشد.5- از بین رفتن فرهنگها و آداب سنتی منطقه که در اثر بیتوجهی مسئولان ، این یادگارهای کهن به فراموشی سپرده شده است.6. حضور دست فروشان (اکثر بانوان هستند) جهت فروش نان محلی که چهره ناپسندی را ارائه میکند که لزوم ایجاد یک بازارچه سنتی را یاداور میکند. 7- طرح ساماندهی موتورسواران در روزهای شلوغ سال که موجب برهم زدن آرامش و امنیت عمومی مردم میگردد.
8- بهداشت عمومی در کوچه ها و دکه ها و مغازها به صورت محسوسی غیر قابل قبول می باشد.9- وجود یک پارکینگ عمومی بزرگ در مدخل ورودی نیاز ضروری منطقه میتواند باشد. و مواردی دیگر با تشکر لطفا این مطالب را با آن ویرایش زیبای خود منتشر نمایید تا شاید متولیان امر به خودشان بیایند.

با سلام خدمت شما دوست عزیز
ضمن انتشار کامنت شما انشالله در اینده نزدیک به صورت جدی به این موضع پرداخته می شود
پیروز باشید

علی 1391/04/24 ساعت 09:37 ب.ظ

خیلی وقته به وبلاگت سر نزدم بلکه راه خودت رو به سوی بهشت پیدا کنی اما دریغ ! اون از پستهای قبلی که دوباره به مسائل سیاسی که در آن تخصصی نداری پرداختی ! و این از آبشار و ... که اسمش رو هم غلط نوشتی ! فکر می کنم در همین غلط نویسی هم عمد دااشتی و خواستی دشمنان را شاد کنی ! فعلاً چیزی به ذهنم نمی رسه ولی بزودی مقصود شومت را پیدا می کنم و افشایت می کنم !

محمد ولی تکاسی 1391/04/24 ساعت 09:11 ق.ظ http://mw1.blogfa.com

با سلام


" کی گفته جواهرده قشنگه " اَخِه

خرد جمعی و همت منصب داران به همراه تیزبینی و هشدارهای از سر دلسوزی در داشتن جامعه ای آباد و به دور از هر گونه پلیدی و ناهنجاری با همکاری ساکنان محلی و گردشگران و مهمانان عزیز فرهیخته و مبادی آداب فرهنگی می تواند در افزایش درآمد و اشتغال اهالی جواهرده کارگشا باشد.
تیز بینی و نکته سنجی جنابعالی در حراست از طبیعت زیبای منطقه جای تقدیر و سپاس دارد.
با تشکر-روزی دوقاشق

مهدی حلاجیان 1391/04/24 ساعت 08:07 ق.ظ

سلام
ممنون از خبرت
لطفا اصلاح کنید.
آبشار « اوشان سر » کمی بالاتر از « دارلوداع » جواهرده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.