پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پوزش مدیر وبلاگ رامسر نوشت از باقرزاده

مدیر رامسر نوشت در آخرین پست از این وبلاگ نوشت:

در نشست صمیمانه با امام جمعه شهرستان نور و امام جمعه سابق رامسر حضرت حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبدالرحمن باقرزاده در دفتر ستاد اقامه نمازجمعه شهرستان نور در خصوص مطالب مرتبط با ایشان بحث وتبادل نظر شد و اینجانب بابت مطالب منتشره درحصوص ایشان در  وبلاگ " رامسر نوشت " و " رامسر نوشت 1 " به ویژه مطالب منتشره در بخش نظرات ضمن طلب حلالیت از ایشان بابت توهین و جسارت مطالب منتشره له ایشان رسماً  پوزش می طلبم.

مدیر وبلاگ رامسر نوشت

 

 



نظرات 5 + ارسال نظر

سلام
چه ها کشیدم از دست رامسر نوشت ولی حیف
ولی این آن نیست

[ بدون نام ] 1391/04/23 ساعت 08:28 ب.ظ

محمدرضا بهرامی

چهارشنبه 8 تیر ماه سال 1390 ساعت 6:22 PM

[تعجب][تعجب][تعجب][تعجب][تعجب
.....
وبلاگ مهندس حلاجیان
نظر ثبت شده جنابعالی. بدون سلام.
ضمناً در فضای سایبر علی و سمانه و همشهری خیلی با هم توفیر ندارند.
یکبار از اول و بیطرفانه مطالب بالا رو از کامنت اول بخون... متوجه خواهی شد که خیلی تند رفتید.

ببین داری اذیت می کنی
تا خودتو معرفی نکردی همینی که هست عزیز
بعد واقعا قبول کن دروغگویی
مگه قرار نبود دیگه به وبلاگم سر نزنی
فرض کن تند رفتم دلیلشو می خوای بدونی؟
اگه اره خبرم کن
در ضمن تو از کجا می دونی من سمانه و علی و... دیگران را نمی شناسم؟
این ای پی شما واسم مشکوک بود و هنوزم هست
احساس می کنم از جایی خوردی داری دق دلیتو داری رو من خالی می کنی/
در پایان ببین یک کلام
بودند مردان بزرگی که زیر شکنجه مردند
مرد باش و بگو اسمت چیه
اگه نامردی دیگه کامنت نذار

سمانه 1391/04/22 ساعت 11:51 ب.ظ

سلام پژواک

انتظار چنین برخوردی از شما نمی رفت!!!!!!
آستانه تحملتون رو بالا ببرید و روحیه نقدپذیری و مخصوصا و بخشش و گذشت از کوتاهی دیگران رو تقویت کنید.

سلام مخاطب عزیز
ممنون از راهنماییتون ولی...
چون خودم دروغگو نیستم به شدت از ادمهای دروغگو و متکبر بدم می آد و واسه همین در مواجه به انها داغ می کنم
بهر حال ببخشید اگر خبطی صورت گرفت
منتظر نگاههای انتقادی -پیشنهادی شما هستم
پایدرا باشید

همشهری 1391/04/22 ساعت 05:46 ب.ظ

استاد عزیز! دوستی که اسمتو خبرنگار گذاشتی!
به مسئول شهر رامسر اعتراض کردی که چرا نقدتو بر نمیتابد و وبلاگتو سیاه کردی اونوقت یک نقد کوچک رو با نقطه چین پاسخ میدید! همه میدانیم منظورت از نقطه چین چیه!
قبلا هم نوشته ام که الان ساکن شهر دیگری هستم.
بهتر بود به متنی که نوشتم دقت می کردید. کسی که خودشو مدیر یک وبلاگ میداند باید فرق له و علیه را بداند.
و اینقدر روراست باشد که نه بی رحمانه انتقاد کند نه اینکه با عناوین درشت از کسی که تا دیروز منتقدش بود یاد کند. اونم بعد از یک نشست صمیمی!!
با این ادبیاتی که شما دارید مطمئن باش فقط پس از دیدن پاسخت به این نوشته دیگر وبلاگتو نخواهم خواند.

اول می خواستم به کامنتت پاسخ ندم زیرا از ادم بی ادبی که پدرش بهش سلام یاد نداده متنفرم و و یاد گرفتم با آنها سخن نگویم
حال سلام
وقتی حضرتعالی قضیه دعوای منو مسئول شهرو نمی دونی چرا به خودت اجازه می دی درباره این موضوع اصلا دهنتو باز کنی

من مدیر یک وبلاگ هستم و اگر هم دقت کرده باشی کاملا متن کپی شده بود و دخل و تصرف در متن را جایز نمی دونستم بعدش به شما چه ؟

قمست بعدی نظرت به خودش ربط دارد نه به شما

من ادبیاتم همین است زیرا یاد گرفتم با کسانی که با نام مستعار فعالیت کنند به شدت برخورد کنم البته به نا به مصلحت خودم
در ثانی من بیخود کرده باشم از ادم دروغگویی که خودشو همشهری من جا زده دعوت کنم بیاد وبلاگمو بخونه مگه اینجا ... که هر کس سرشو بندازه پایین بیاد تو وبلاگم؟
وبلاگم حرمت داره
در پایان هر موقع یاد گرفتی بیای تو وبلاگم و اول با ادب سلام کنی و اسم واقعی تو معرفی کنی با احترام و با حرمت باهات برخورد می شه نه مثل گردنکشها بیای تعیین تکلیف کنی

همشهری 1391/04/21 ساعت 06:33 ب.ظ

له ایشان یا علیه ایشان؟!

همشهری عزیز
...خودتی/خیال می کنی رامسری ها اینقدر نمی فهمن که آی پی IP: 2.183.43.71 همشهریشان نیست
بازم می گم خودتی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.