پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

برگی به گذشته و تاملی پیرامون آن

 متن کامل طرح سوال از مرادی شهردار مخلوع رامسر

احتراماً  با عنایت به عدم التفات و اهتمام لازم جنابعالی به تذکرات شفاهی و مکتوب جهت اصلاح برخی امور و در راستای ایفای وظایف قانونی و شرعی و پایبندی بر تعهد و سوگند یاد شده مبنی بر حفظ امانت ، انجام هر چه بهتر وظایف و خدمت به مردم و در نظر داشتن عدالت و انصاف و فارغ از هر گونه شائبه انتخاباتی طرح سؤال رسمی از شهردار رامسر را اعلام داشته که شایسته است برابر قانون نسبت به پاسخگویی به سؤالات ذیل اقدام لازم معمول دارید :

برای خواندن ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید.

 

نتیجه طرح سوال از شهردار مخلوع رامسر و پرسش از او

 

شکایت شهردار مخلوع رامسر علیه سیدی رییس شورای شهر

 

اطلاعیه روابط عمومی شهرداری شهر رامسر مبنی بر تکذیب مطالب مطرح شده توسط سیدی

 

نطق دکتر چاوش ثانی در جلسه پرسش و پاسخ علیه سیدی

 

"موارد اشاره شده در سوال کتبی ...چیزی جز تشویش اذهان عمومی و بی اعتمادسازی مردم ...  نمی باشد که درصورت عدم اثبات ازمصادیق توهین به شهردار و انتصاب دروغ به ایشان بوده که پیگردقانونی دارد"

 

سخنان اسماعیل گوهر رستمی بعد از به عهده گرفتن ریاست شورای شهر

"گوهر رستمی رییس جدید این شورا ضمن تشکر ازشهردار رامسر گفت : مرادی در یکسال گذشته منشأ خیر و برکاتی برای شهروندان بوده است."

 

دیدگاه پژواک رامسر راجع به موارد فوق :حال با این وجود و سپری شدن فراز و فرود های بسیار زیاد چه کسانی باید در فکر پاسخ به مردم بر آیند؟آیا برخی از اعضای فعلی شورای شهر با سکوت خود در پی منتفی کردن قضیه هستند و امیدوارند با گذشت اندک مدت باقی مانده از عمر شورا آن دوران به فراموشی سپرده شود؟

واقعا آنهایی که با تمام قوا از شهردار مخلوع حمایت کردند ،پس از دستگیری اش چه جوابی برای افکار عمومی داشتند؟اینک که بیش از یک سال از زمان دستگیری اش می گذرد آیا پاسخی برای کارهای خود دارند؟

همه می دانیم که خداوند از حق الناس نمی گذرد،پس بیایید حاسبوا انفسکم قبل ان تحاسبوا...

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر

*** در تصویر حکاکی شده برسنگهای تخت جمشید هیچکس عصبانی نیست، هیچ کس سوار بر اسب نیست. هیچ کس رادر حال تعظیم نیست. در بین این همه پیکر تراشیده شده حتی تصویر برهنه نیست یادمان باشد که چه بودیم و چه شدیم...

روز حجاب و عفاف گرامی باد...[گل]

همشهری 1391/04/19 ساعت 09:18 ب.ظ

ناراحت نشی دوست عزیز ولی خیلی منفی می نویسی
یه کم نشاط امید لازمه
بهتره حرکت ساز باشید نه اینکه نقب به اخبار گذشته بزنین

مهسا 1391/04/18 ساعت 08:37 ب.ظ http://chalkrood.blogfa.com

سلام با مشکل جدید روستامون اپیم

سلام خوبید؟ چرا عنوان وبتونو عوض کردید؟
فهمیدید که خوش باور نیستیم؟
کسی پوزخند نمیزنه به ما؟

دوباره سلام با اصلاح تایپی دوباره اومدم
سلام

ضمن خسته نباشیدبه شما دوست جوانم خوب پست وزینی را بروز کردی و یک یادآوری و سرک کشیدن به مطالبات مردم به گونه ای در حال خاک خوردن هست . فکر نکنم هیچ‌ مسئولی نتواسته پاسخ ایثار مردم را بدهد!
نباید بی انصافی کرد زحمات شایسته شورائیان را نادیده گرفت .و هزار زحمات شایسته و بایسته این هموطنان و همشریان . ولی انصافا باید در مقام پاسخ گوئی باشند همان گونه که منتخب مردم هستند باید به رسالت خودشان عمل کنند. واقعا بنظرت کسی می اید جواب سوالات مطرح شده شما را بدهد ؟!!!!!!!!!!!!!
کسی جرات این کارو ندارد می ترسن از مقبولیت و محبوبیت به افتند دیگر مبایل فروشی ها برایشان ستاد نخواهند زد ! دیگر معاملات ملکی ها دستی در اسناد سازی دارند فعالیت نخواهند کرد و ...
با چراغ روشن این روزها فعالیت انتخاباتی هم در سیستم شورای اسلامی شهر جرام تبلیغاتی تلقی نمی شود !!

سلام
ضمن خسته نباشیدبه شما دوست جوام خوب پست وزینی را بروز کردی و یک یادآوری و سرک کشیدن به مطالبات مردم به گونه ای در حال خاک خوردن هست . فکر نکنم هیچ‌ مسئولی نتواسته پاسخ ایثار مردم را بدهد!
نباید بی انصافی کرد زحمات شایسته شورائیان را نادیده گرفت .و هزار زحمات شایسته و بایسته این هموطنان و همشریان . ولی انصافا باید در مقام پاسخ گوئی باشند همان گونه که منتخب مردم هستند باید به رسالت خودشان عمل کنند. واقعا بنظرت کسی می اید جواب سوالات مطرح شده شما را بدهد ؟!!!!!!!!!!!!!
کسی جرات این کارو ندارد می ترسن از مقبولیت و محبوبیت بافتن دیگر مبایل فروشی ها برایشان ستاد نخواهند زد ! دیگر معاملات ملکی ها دستی در اسناد سازی دارند فعالیت نخواهند کرد و ...
با چراغ روشن این روزها فعالیت انتخاباتی هم در سیستم شورای اسلامی شهر جرام تلقی نمی شود !!

محمد ولی تکاسی 1391/04/17 ساعت 11:27 ق.ظ http://mw1.blogfa.com

با عرض سلام
چقدر خوبه

هرکی تُک دارِه چِک هم دَاشتِه باشِّه

کاری بوکونِه بُخوارِه بهتر از اونهایی هِسِّه که فقط گپ زَنِن خوارِن!!!!!

فاطیما 1391/04/16 ساعت 11:35 ب.ظ http://fatemeh000.blogfa.com

سلام ممنون سر زدی
این وب مال همست اما مطالبش بیشتر ماله دختراست
راستی منو بلینک و لوگومو بذار تو وبت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.