پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

کلامی از دکتر!!!

اگر مثل گاو گنده باشی ،می دوشنت و اگر مثل خر قوی باشی ،بارت می کنند.

اگر مثل اسب دونده باشی ،سوارت می شوند.

فقط از فهمیدن تو می ترسند.

شریعتی

نظرات 7 + ارسال نظر
نظر شمشادی 1391/04/17 ساعت 06:01 ب.ظ http://naza52.blogfa.com

وَچه!!
عجب گَبی بَزَ شادروان شریعتی
وی روح شاد .

سمانه 1391/04/15 ساعت 06:31 ب.ظ

سلام پژواک

از علی آقا دلخور نباشید ایشون فقط لحنشون تند و زننده است ؛ یکم زیادی حساس و بدبین هم هستن؛ اینا که گفتتن رو بحساب توهین و افترا نذارید، یه وقت شاکی نشید از ایشون؛ حرفاشون زاده ی ذهن خلاقشون بود !!!

موفق باشید

علی 1391/04/15 ساعت 01:51 ب.ظ

آه سمانه خانم من چجوری حالیت کنم که من با شما مشکلی ندارم و من و تو در یک خط هستیم ! حالا من چماق دارم و شما نداری ! فرقش چیه عزیزم ؟ ولی بهتره که گول ظاهر این پزواک رو نخوری ! یکی از دلایلی که من فکر میکنم این آدم همون آدمه و تغییری نکرده اینه که مدام از اسم هایی برای وبلاگش استفاده میکنه که اولش پ داره ! چرا ؟ چه اصراری داره از این حرف بقول خودش پارسی استفاده کنه ؟ شما خیلی خوبی و خوش بینی و همه رو خوب می بینی ! اما من این افراد رو می شناسم و میدونم از چه روشهای نرم و مخملی برای براندازی استفاده میکنند ! حدس میزنم دست این پوزواک! توی دست جین شارپ و هابرماس و جرج سورس و رابرت مرداک و ... سایر نظریه پردازان صهیونیستی جنگ نرم باشه !!! خلاصه من حواسم به این آقا هست و شما هم دورادور هوای ما رو نگه دار ! بای

سمانه 1391/04/15 ساعت 11:12 ق.ظ


سلام پژواک

باز علی آقا چماق به دست...
پژواک عزیز اینم یه جور ابراز محبته
نه؟

علی 1391/04/14 ساعت 11:02 ب.ظ

چطوری پژواک ؟ خیلی از دیدنت خوشحالم و خوشحال تر آنکه پوزت را پیاده کردم و به راه راست هدایتت کردم ! اگر از جاده هدایت خارج نشوی برادر ما هستی و قدمت روی چشم ، ولی وای به حالت اگر دوباره سر از فتنه و انحراف و التقاط و بی بصیرتی و سایر روستاهای تابعه در بیاوری که حسابت با من و بچه های محل است ! همین پستت رو که گذاشتی یک کم مشکوک می زنه ولی باز هم می گذارم که گناهانت زیادتر بشه تا یک گیر اساسی بهت بدهم ...

امیر مسعود 1391/04/14 ساعت 01:03 ب.ظ http://enetaf.mihanblog.com

سلام آقا بهرام من امیر مسعود مدیر وبلاگ انعطاف هستم .
خوش حال می شم به من سر بزنید
www.enetaf.mihanblog.com

محمد ولی تکاسی 1391/04/14 ساعت 08:14 ق.ظ http://mw1.blogfa.com

پژواک
نامی دیر آشنا از عمق جان است
انعکاس است. تبلور نور صداقت و آینه تمام نمای گفتگوهای خودمانی است.
حال اگر به گویش کتالم کلمه شیویر و یا شیلان و یا کلمه گیلکی گالشی (وَانِهَه= صدای بزرگ) هم انتخاب می شد بد نبود. بهر حال ضمن تبریک این نام به اطلاع میرساند:
ما برون را ننگریم و قال را
ما درون را بنگریم و حال را
شاید واگویی ها و ذکر مطالب و مشکلات ملموس شما گوش شنوایی نیز داشته و در حل مشکلات ریز و درشت مثمر به ثمر باشند.
خدا قوت
تکاسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.