پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

همایش پیاده روی یا بازی با افکار عمومی!

شهرستان رامسر در جمعه هفته گذشته شاهد برگزاری همایش پیاده روی با حضور مسئولان ورزش ،شخصیتهای سیاسی و چهره های بنام کشوری،استانی و شهرستانی بود.

همایشی که انصافا نیروهای خدوم شهرستان اعم از نیروی انتظامی ،پلیس راهور شهرستان و... از ساعات اولیه صبح در برگزاری هر چه بهتر این مراسم همت زیادی گماشتند و انصافا این همایش با حضور چشمگیر مردم دارای جذابیت خاصی بود.

بلیط قرعه کشی این همایش در روزهای قبل از شروع آن به صورت گسترده در سطح شهر توزیع شد و مسئولان وعده داده بودند که با قرعه کشی دو دستگاه خودرو ،تعداد زیادی دوچرخه که از طریق شهرداری ها ،هیئت کشتی ،اداره ورزش و جوانان شهرستان و... اهدا شده بود ، بر هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم که از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی نیز به صورت زنده  پخش می شد بیفزایند.

اما نکته جالبی که در این همایش مورد توجه قرار گرفت ،علی رغم وعده ها ،تنها یک دستگاه خودرو قرعه کشی شد و مقرر شد معادل قیمت خودروی دیگر بر تعداد دوچرخه ها بیفزایند تا تعداد بیشتری از شرکت کنندگان از دریافت جایزه بهره مند شوند.

ولی امروز بعد از گذشت 8 روز از پایان این مراسم هیچ گونه اطلاع رسانی در خصوص قرعه کشی این دوچرخه ها و موارد پیرامون آن به عمل نیامد و مردم شریف شهرستان که بی اطلاع از این موضوع هستند مدام از خبرنگاران و مسئولین شهرستان می خواهند تا در این مورد تحقیق بیشتری به عمل آید و خدای ناکرده حق آنها ضایع نگردد.

نکته ای که ذهن نگارنده را به خود مشغول ساخته است سخنان کارگردان تلوزیونی این مراسم بود که می گفت ،مدتی قبل مشابه این مراسم در شهرستان رشت برگزار شد و در آنجا نیز به صورت زنده این مراسم مورد پوشش خبری شبکه سوم سیما قرار گرفت ولی از عاقبت قرعه کشی دوچرخه های معهوده هیچ اطلاع درستی در دست نیست.

حال نگارنده و دیگر مردم شریف شهرستان رامسر از مسئولان ،خصوصا مدیر کل ورزش و جوانان که شخصا در این مراسم حضور داشت و از کم و کیف این مراسم و جزئیات آن اطلاع کافی دارد می خواهند تا با اطلاع رسانی دقیق و شفاف خود پیرامون این مسئله پرده ابهام را بیفکند و اطلاعات کافی و وافی خود را در اختیار رسانه ها قرار دهد تا خدای ناکرده با افکار عمومی بازی نشود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.