پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

تغییر نام وبلاگ

سلام و عرض ادب خدمت مخاطبان خوب وبلاگ پوزخند.

انشالله در روزهای آینده اسم وبلاگ به نام دیگری تغییر پیدا خواهد کرد.

امیدوارم با نظرات سازنده و انتقادات ملزوم،ما را درراه رسیدن به آرمان شهری که افراد اهل علم بدان نوید داده اند همگام باشید.

 

نظرات 4 + ارسال نظر
ویکی 1391/04/10 ساعت 12:59 ب.ظ

اگر میخوای مثل نام فعلی چالش بر انگیز باشد من واژه " تلنگر" را پیشنهاد می کنم. اگه می خای عادی باشه ندای رامسر، گیلماز نیوز، گیلماز، رو پیشنهاد می کنم.

همشهری 1391/04/09 ساعت 03:12 ب.ظ

از اونجا که دور از شهر مادری هستم هر از چند گاهی میام و از مطالب خوبت استفاده میکنم. ممنونم
پوزخند بار معنایی منفی و به خندیدن با تمسخر و تحقیر می گویند و مناسب مطالب شما که علاقمنداصلاح امور و سازندگی هستید، نیست.

سلام خسته نباشی . تغییر همیشه قابل پیشرفته .
دوست خوب و گرامی امیدورام . نام مناسبی برای این گونه نوشتاری انتخاب کنی . موفق باشی

علی 1391/04/08 ساعت 09:02 ب.ظ http://www.

سلام . مثل این که تازه داری سربراه می شی ! حدس می زنم که ارشادات من مؤثر بود . فعلاً بهت چیزی نمی گم تا ببینیم از این به بعد چیکار می کنی ! اگه به جاده هدایت آمدی که قدمت روی چشم ، وگرنه ... بیب ... !!!
اسم وبلاگت رو هم از اسامی ارزشی و مسلمانی انتخاب کن که من هم راحت باشم و اینقدر از دست تو حرص نخورم . سکته کردم از همین الان بگم که تقصیر تو و اذنابته ! بیخود پای سمانه خانم رو وسط نکش که هیچ چی رو عوض نمی کنه !
اسم وبلاگتم بزار ( توبه ی نصوح ) !!!!!!!!!!! که همیشه به یاد گناهانت باشی . از خدا بترس و توبه واقعی کن پسر ! تو جای پسر منی و من دلم به حالت می سوزه !

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.