پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

بیت المال یا بیت الحال!!!


با ورق زدن صفحات تاریخ اسلام و کنکاش پیرامون رفتار و سیره ائمه به روشنی در می یابیم که آن بزرگواران ،چقدر در مراقبت از منافع مردم تلاش می کردند .

آنها ذره ای از حقوق مردم کوتاه نمی آمدند و حتی در روز قیامت نیز حق الناس بخشیده نمی شود.

در این زمینه به طورصریح و شفاف  در روایات آمده است که امام علی(ع) به عنوان خلیفه مسلیمن گدازه های آتش را به سمت دست برادر فقیر و نابینایش نزدیک می کند در حالی که عقیل تنها درخواست مقداری بیشتر از سهم خود ، از بیت المال طلب می خواهد.

ولی امروزه در جامعه اسلامی ما کارهایی در زمینه حفاظت از بیت المال و حقوق مردم از برخی از مسئولین مان مشاهده می شود که نه تنها با اصل اسلام منافات دارد بلکه حتی از نظر عرف نیز پسندیده نیست.

روز گذشته در پایان جلسه بررسی نهایی آغاز عملیات اجرایی شدن کنار گذر ساحلی رامسر که با حضور مسئول کشوری و استانی همراه بود مسئولی از شهرستان رامسر همراه با خانواده خود سوار بر ماشین دولتی برای تفریح به محل حضور مسئولین شرکت کننده در این جلسه آمد و بدون اینکه در اصل این جلسه نقشی داشته باشد با خودروی بیت المال همراه زن و بچه اش !!! ایاب و ذهاب نمود.

این در حالی است است که مسئول مربوطه باید به واسطه اهمیت کارش امین مردم باشد نه اینکه بدون مجوز و در جلوی چشم خبرنگاران شهرستان از "خودروی خدمت" برای استفاده شخصی خود و خانواده اش از آن استفاده کند.

بر این باوریم که که خیانت به بیت المال ،خیانت به مردم است و خائنان جایی در جامعه ندارند.

بنابر این انتظار نگارنده و کلیه خبرنگاران شهرستان رامسر از عالیترین نماینده دولت در شهرستان رامسر این است که مراتب را از طریق روابط عمومی خود پیگیری نماید و اقدامات لازم در جهت توبیخ خیانت کنندگان به بیت المال بر آید.

در هر حال وبلاگ پوزخند هیچ ابائی برای معرفی این مسئول به افکار عمومی ندارد.


نظرات 7 + ارسال نظر

سلا م به همکار جوان وشجاعم
قصه از این جا شروع شد که همه ما دیدیم وساکت نشستیم ولی آقای بهرامی با جسارت خاصی مسئله رو بیان کرد.
مرحبا به تو و شیرپاکی که خوردی .
امروز رور تولد فاظمه زهرا (س) وروز زن می باشد و من از همین جا دست مادر شما را می بوسم که فرزندی چون شما را تحویل دیار سرسبز و مظلوممان نموده .
واقعا جای بسی شرمساریست که اداره ای که باید حافظ منافع و اموال مسلمین باشد و امانت داری در سر لوحه کارها و اموراتش قرار بگیرد ،بالاترین مسوول این اداره عملی ناپسند هم از قول خدا و پیامیر و هم از دید مردم هوشبار منظقه انجام میدهد .
بدتر و شرم آور تر اینکه توهین و ناسزا کرده و عملی قبیحی دو چندان انجام میگیرد .
ما خترنگاران رامسر از جایگاه والا و ارزشی خود دفاع کرده و این عمل ناپسند را به درگاه ایزد یکتا به شکایت خواهیم برد
والسلام

دوست 1391/02/21 ساعت 11:35 ب.ظ

رامسری ها حقشونه که یه غریبه فیس افادهای بیاد رئیس یه اداره بشه همیشه خدا هم که باد به غبغش انداخته و با اینکه لباس زیبای روحانیت پوشیده اما رفتار یک روحانی رو ما در اون نمی بینیم اون ماشین پلاک46 که دیگه فقط تو خواب سوارش نمیشه بقیه جاها که....
ولی جان من کوتاه نیا بد وبیراهش به خودش برمیگرده چون ما شمارو میشناسیم

وثوق 1391/02/17 ساعت 09:59 ق.ظ http://volleyballmm.com

سلام آقای بهرامی مطالب بسیار زیبای شما ،مخصوصا مطلب پیراهن تنکابن و رامسر از پشت پاره شده است را خوندم و به شما و خودم که تنکابنی هستم افتخار کردم .
مویدو منصور باشید.
شما در سایت والیبال مازندران لینک شدید

صابر 1391/02/16 ساعت 08:14 ب.ظ

اقای بهرامی سلام مطلبتان جالب بوده ولی اگه بخواهید از اینگونه موضوعات پیگیری نمایی اینقدر زیاده ولی کو گوش شنوا .نمیدانم چند سال دارید فقط زمان حظرت امام که همزمان با جنگ هم بوده اکثرا قوانین را رعایت میکردند همه خودشان را وقف انقلاب و اسلام نموده بودند ولی الان همه چیز فراموش شده وفقط به پست ومقام خود چسبیده اند و راحتی خودشان و فرزندانشان را

حسین 1391/02/16 ساعت 07:44 ق.ظ

خودش گفته بود منم تو نماز جمعه تعجب کردم
اما اصلاحش کردم

ح ق 1391/02/16 ساعت 07:41 ق.ظ

آقا چرا سانسور میکنی کلماتو
خجالت نمیکشی
قوی باش محمدرضا جان

ح ق 1391/02/15 ساعت 09:15 ب.ظ

بابا تو که دیگه دهن این(...)
چکار داری این بیچاره رو

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.