پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

نظر نماینده سابق نوشهر دریاره استانی شدن غرب مازندران


نظرات 5 + ارسال نظر
سجاد مقصودى 1391/03/05 ساعت 01:21 ق.ظ

سلام آقاى بهرامى . من اهل چالوس هستم ولى در بابلسر دانشجوى دانشگاه مازندران در رشته حقوق هستم . در مورد تصویر روزنامه اى که گذاشتید مشخص نیست که مربوط به کدوم روزنامه هست ولى ظاهرا باید روزنامه اطلاعات باشه . من در آرشیو روزنامه هاى کتابخانه مرکزى دانشگاه مازندران گشتم ولى این روزنامه رو نتونستم پیدا کنم اما همین خبر رو در صفحه دوم روزنامه کیهان در همون تاریخ 27 تیر 62 که نوشتید پیدا کردم و ازش عکس گرفتم . آقاى بهرامى من هم مثل شما خیلى پیگیر استان شدن غرب مازندران هستم و حاضرم براى تحققش هر کارى انجام بدم . امیدوارم هرچه زودتر به این هدف برسیم .

گروه سبز مازندران 1390/11/01 ساعت 12:50 ب.ظ

محمدرضاجان سلام
اسناد شما رویت شد با تشکز از زحمات صمیمانه شما

اسفند اسفند اسفند دود می کنیم...
بترکه چشم حسود

سلام خداییش دیگه ادم دهنشو وا می مونه با این اسناد و مدارکی که ارائه میدین..........اگه استان شدین باید اسمتون رو تو تاریخ ثبت کرد......شما تو همه جا اینقدر فعالین یا فقط تو عرصه خبرنگاری؟

سلام
هی بگی نگی
واسم اسفند دود نمی کنی؟

سلام
با مطالب جدید به روزیم و همچنان منتظر نگاه مهربان شما هستیم...
پاینده باشید
یا حق

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.