پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

برگی دیگر از سابقه تلاش مردم غرب مازندران برای تشکیل استان جدید


نظرات 4 + ارسال نظر
رییس جمهور 1390/10/25 ساعت 10:24 ق.ظ

سلام بی جنبه
میبینم عکس هلرو گذاشتی
ای بی جنبه ی حسود
یه روز نتونستی طاقت بیاری
تا دیدی من گذاشتم تو هم زود رفتی عکسو اسکن کردی گذاشتی
ای بی جنبه حسود
حالا میری قم به متا نمیگی دیگه
رفتی خونه داداشت ؟؟آره جوا ریشت
ای بی جنبه

ای حسین حسود
تو به همه چیز حسودیت میشه بچه
برو بشین سر درس و مشقت

بچه که هستم اما گریه نکردم خدایی...........ای خدا ببینید برادر بهرامی تو راه استان شده شهرشون چشماشو داره از دست میده............جدی جدی نگران شدم

در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم +سرزنش‌ها گر کند خار مغیلان غم مخور+گر چه منزل بس خطرناک است و مقصد بس بعید+هیچ راهی نیست کان را نیست پایان غم مخور

سلام اخوی کلا تو کار اسنادی دیگه؟ حالا جعلی نباشه...........زیارت قبول.........بعدشم ما که لیاقت نداشتیم تو لیست لینکاتون باشیم........باشه ما هم خدایی داریم

سلام
بچه ای مگه گریه می کنی
چشم
گذاشتم تو لینکهام

راه گل 1390/10/23 ساعت 08:28 ب.ظ http://tooalachigh.blogfa.com

سلام همکار عزیز
خوشحال شدم تو وبلاگم دیدمتون. از اینکه لینکم کردید ممنونم. من هم متقابلا شما رو به لیت پیوندهام اضافه می کنم.
بازم به ما سر بزنید

درود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.