پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

شهرداری و شورای اسلامی شهر رامسر ،لطفا پاسخگو باشید

 بعد از مدتها جهت استراحت به رامسر آمده بودم که از طرف هفته نامه(ماهنامه) ((ساحل دریا)) بر من به عنوان یکی از اعضای اسبق شورای اسلامی رامسر مانند دیگر اعضاء اسبق شورا تکلیف شده بود که به سئوالات مطروحه شان پاسخ دهم و مشغول انجام تکلیف بودم که دقیقا ساعت ربع مانده به هشت صبح روز پنجشنبه 10/9/1390 صدای غرش اره موتوری در پیاده رو پای پنجره اتاقم ابتدای خیابان شهید بهشتی برق از سرم پراند و حتم بردم شخصی که اقدام به اینکار کرده (...) می باشد. اما وقتی سر از پنجره بیرون بردم فردی را اره موتوری بدست مشاهده کردم که درختی را که در جلوی خانه مان در حدود 20 سال پیش کاشته بودیم را قطع کرده بود. که گویی از طرف شهرداری و شورای شهر مامور بود تا درختان را بریده و در آینده بجایش نهال بکارند!!!! 

تازه متوجه شدم که با فردی (...)مواجه نشدم که او کارگری معذور بود؛ بلکه با جماعتی (...) از اصحاب مدعی شعور مواجه ام.       

   
لذا در ادامه مخاطب عرایضم بانیان این حرکت (...)که با تصمیات (...) خود باعث این رنجش شده اند از هر طبقه حقیقی یا حقوقی اجتماعی که باشند؛ می باشد. 

(...)و متاسفانه مسئول؛ کدام قانون شهری و حقوق شهروندی راه اندازی اره موتوری با آن صدای دلخراشش را در ساعات آغازین روز مجاز شمرده است؟!!!     

(...)و متاسفانه مسئول؛ شما که برای رقاصی هایتان بوق و کرنا راه می اندازید و با بلندگو اقدام به اعلان عمومی می کنید، به قبر مردگانتان (...) می شد اگر که از قبل اعلان می کردید که قصد دارید (...) به مثابه خروس نابهنگام باشید؟!!! 

(...)و متاسفانه مسئول؛ طرح شما با کدام معیار کارشناسانه به مرحله عمل انجامید که اقدام به قطع درخت به بار نشسته می کنید؟!!!     

(...)و متاسفانه مسئول؛ اگر شما هم اکنون به فکر کاشتن درخت در پیاده رو افتاده اید کسبه خیابان شهید بهشتی قبل از تشکیل شوراها و اقدامات شهرداری اقدام به درختکاری در پیاده رو کرده بودند.

(...)و متاسفانه مسئول؛ برید سر گور آباء و اجدادیتان درخت بکارید چرا درختان زنده و سرحال زحمت کشیده شده دیگران را می برید؟!!!

(...)و متاسفانه مسئول؛ دوباره تب و تاب انتخابات آتی گریبان گیرتان شده و اقدام به ارائه خدمات عجولانه و صد البته (...) می کنید؟!!! 

(...)و متاسفانه مسئول؛ بجای بریدن درختان زحمت کشیده شده از بام معاملات حقوق مردم پیاده شده و بیش از این از محجوبیت مردم رامسر سوء استفاده نکنید.  

(...)و متاسفانه مسئول؛ تا کی باید به طرح های غیر کارشناسی و آنی و بدون مطالعهء تان بر پیکر نیمه جان شهر ضربه وارد کنید؟       

(...)و متاسفانه مسئول؛ از اعتماد و امکانات مردم....     

(...)و متاسفانه مسئول؛ در پایان از شما عذر می خواهم که چنین مورد خطاب من قرار گرفتید. چون نرود میخ آهنی بر سنگ. 

و خلاصه اینکه:        
عجب گاو دَکته بازاری وکت رامسر!!!

..........................

متن فوق گلایه یکی از  مخاطبان وبلاگ پوزخند و یکی ازشهروندان رامسر به علت بریده شدن  درخت کنار منزلش توسط ماموران شهرداری شهر رامسر بود که در وبلاگ پوزخند به عنوان کامنت قرار گرفت.قسمتهایی که با (...) مشخص شده توسط  مدیر وبلاگ سانسور شده است.

امیدوارم اعضای شورای اسلامی شهر رامسر و شهرداری رامسر و روابط عمومی آنها پاسخگوی عمل انجام شده به این شهروند باشند.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
رعیت 1390/09/17 ساعت 04:12 ب.ظ

با سلام
اگه دچار خودسانسوری هستی بهتره دیگه ادامه ندی. از آنجایی که آقای مسگرانکریمی آدم سخندانی هستند مطمئنا بی ادبی نکرده. متاسفام که شماخودتونو خبرنگار می دونین.
تنی شیر داری دلی کشکرت

سلام رعیت جان
اینکه دچار خودسانسوری هستم باید مخاطبین وبلاگم قضاوت کنند
"تنی شیر داری دلی کشکرت" نظر لطف شماست

پــــس چـــــر مــطـلـیـــــــــــــن ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!

غفلت از سوی خبرنگاران بدون شک سوگند شکنی فاحش تعهدات رسالت خبرنگار و خبرنگاری؛ هست؟! یا است؟!

این یک مقاله و یا خبر نیست بلکه اعلان یک ماموریت برای شهروندان رامسری ای می باشد که خبرنگار شناخته شده اند.

مختصری از اطلاع موثق اینست:

با توسعه فرودگاه شهرستان رامسر، دانشگاه فنی ملاصدرا شهرمان به ریاست جناب دکتر هاشمی مجبور به تخلیه ساختمان فعلی خود (باغ ملی رامسر- روبه روی شهرک فرهنگیان) خواهد شد. اما متاسفانه تهیهء ساختمان مناسبی برای ادامهء فعالیت این دانشگاه به عنوان جایگزین در حاله ای از ابهام بوده ویا پیشنهادات نامناسب برای فضای علمی و دانشگاهی داده شده است.

خبرنگاران فعال و متعهد بشتابند و با ملاقات خبری پیگیرانه با ریاست محترم دانشگاه ملاصدرا و مسئولین باید پاسخگوی شهرستان رامسر؛ پرچمدار حفظ این فرصت علمی – دانشگاهی شهر رامسر باشند.

هر شهروند رامسری به سهم خود می تواند در این راه حامی خبرنگاران شهر رامسر باشد.

وگرنه این فرصت نیز به سرنوشت دانشگاه علوم کشاورزی شاهد رامسر که در هتل خرم سابق و کوثر فعلی پایه گذاری شده بود دچار خواهد شد.

یعنی:

انتقال امتیاز دانشگاه دیگری از شهرمان به دیگر نقاط کشور.

پَس چـِـــرَ مطـلـیــــــــــــن؟!

بِده!! نگوتم:...

بِده!! نگوتم:

ایشَرِ مِن کـَــــــــس به کـَـــــــــــس نی یه ؟!!!

پس از مراجعه ام به شهرداری تعجب نکردم وقتی سرپرست کنونی شهرداری رامسر از اقدامات (( تیم اره موتوری به دستان )) خود کاملا اظهار بی اطلاعی کرد. چون نوع اقدامات به وقوع پیوسته خود بیانگر بی سر و سامانی اوضاع (شهر)(داری) رامسر بود.

سرپرست وقت (شهر)(داری)(رامسر) که روز واقعه با وی تماس تلفنی داشته ام و ایشان را دعوت به رویت دسته گل به آب داده شدهء پرسنلش در صحنه نموده بودم و ایشان از حاضر شدن در صحنه به هر دلیلی امتناء ورزیده بودند؛ امروز پس از پیگیری حضوری ام در حضور بنده و شهروندی دیگر در تماس تلفنی خواستار ارائهء گزارش از سوی مرتکبین خودسر (( تیم اره موتوری به دستان )) خود تا ساعت 9 صبح فردا یکشنبه 13/9/1390 شده است.

هر چند درختان بریده شده، بریده شدند اما حداقل یک ربع مانده به هشت صبح صدای اره موتوری در فضای شهر به صدا در نمی آید و درختی دیگر با ارهء نادانی و غیرکارشناسانه بریده نخواهد شد.

به شهرداری خواهم رفت تا از نتیجه پیگیری و متن گزارش مطلع شوم.

هر چند بهترین متن، ندامت و عذر خواهی در منطقه سر و صدا ایجاد شده و تعهد به انجام کارهای آتی با مشورت و کسب مجوز اقدام از مافوق باید پاسخگویش با رعایت اصول شهری و شهروندی خواهد بود.

ایشَرِ مِن کـَــــــس به کـَـــــــــس نی یه ؟!!!

یعنی چه؟!!

یعنی همون!!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.