پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

استاندار عزیز: وعده از حد بشد و ما نه دو دیدیم و نه یک!!

تا دلی آتش نگیرد حرف جانسوزی نگوید/حال ما خواهی بیا از گفته ما جستجو کن

پرواضح است که خبرنگاران ،نمایندگان افکار عمومی و رابط بین مردم و مسئولان جامعه ما هستند و اگر آنها نتوانند وظایف خود را بدرستی انجام دهند ،تمامی کارهای صورت گرفته و خدمات مسئولان ،ابتر خواهد ماند و در قبال آن مردم بازوان احیای حقوق خود را نیز از دست خواهند داد و در نهایت جامعه با بحران و رکود شدید مواجه خواهد شد.مسلما در این شرایط اهمیت کار این نیروهای خدوم اهل قلم و در واقع "سربازان گمنام جامعه فرهنگی" که نامی برازنده شان است ، بر همگان واضح و روشن است .در جامعه ما ،مردم عزیزمان در مواجه با رسانه ها و خبرنگاران به دلیل وظیفه خطیرشان ،با احترام برخورد می کنند و سر تعظیم فرود می آورند و در برابر عظمت کارشان ،زبان به مدح و ثنا می گشایند.چه بسا مردم میهن عزیزمان "رازهای مگوی" خود را به اصحاب رسانه می گویند و از آنها برای گشایش کارهایشان مدد می جویند.

در اینصورت می توان حرفه خبرنگاری را با عظمت کار شهید قیاس نمود ، زیرا هر دو گروه جان بر کف اخلاص و بدون کوچکترین چشم داشتی از خلق خدا ، در پی حل مشکلات جامعه و روشنگری و بیداری در میان مردم هستند. گروه خبرنگاران و شهدا عواملی هستند که تاریخ را رقم می زنند و در دل برگ برگ آن ،حماسه می آفرینند و از میان تاریکی ،مسیر های روشنی را برای هم نوعانشان فراهم می کنند و از خداوند منان آمرزش و اجر طلب می کنند.با این وجود ،احتمالا سهوا ، گران عمل  این دو گروه نادیده گرفته می شود و باعث می شود پیام آنها به درستی و شایسته منعکس نگردد و آنها نتوانند به خوبی انجام وظیفه کنند و با کمال تاسف ،این مردم هستند که ضربه مهلکی از این نقصان دریافت می کنند.مردمی که داعیه دار و متولی نظام و ساختار حکومتی جامعه هستند.

با این مقدمه به این مهم دست می یابیم که حمایت از دو طیف خبرنگاران و شهدا ،به عنوان شالوده های اصلی جامعه ،باعث رشد و ترقی مملکت و نظام  ما می شود و خدای ناکرده ،نادیده گرفتن حقوق و سستی در امر خدمات رسانی به آنها ،آینده ناگواری را برای جامعه مان در پی دارد.مطالب فوق بهانه ای بود تا به موضوع عدم پیگیری وعده های استاندار محترم در قبال خبرنگاران بپردازم.پیرو قول مساعدت مهندس طاهایی در نشست خبرنگاران غرب استان مازندران (که اگر انصاف را معیار سنجش قرار دهیم،آنها در تمامی امور خطه همیشه پویایمان در امر اطلاع رسانی همگام با مسئولین و پشتوانه محکمی برای مردم سرزمینمان بوده اند) ،در رابطه با پرداخت هزینه سفر کربلای معلی به پیشکسوتان بود که با توجه به اعزام آنها، به وعده ،وفا نشده و هنوز هزینه معهود 2 تن از این خادمین ملت پرداخت نشده است.جالب آنجاست که هر دو تن در میدان تجاوز دشمن بعثی  به خاک میهنمان نیز همواره پیشگام بوده و به درجه رفیع جانبازی نائل گشتند.

نگارنده به عنوان یک خبرنگار جوان ضمن انتقاد از این موضوع ،آنهم در جرگه نمایندگان افکار عمومی ،چگونه خود را توجیح نمایم که با پیشکسوت های جانباز اینچنین می کنند.

لاجرم بدینوسیله از نماینده عالی دولت در استان تقاضا دارد که با دقت به درد و دل خبرنگاران گرامی گوش  فرا دهد و پیگیر وعده های داده شده خود باشد تا جلوی این شایعه گرفته شود که "هزار وعده خوبان یکی وفا نکند".

نظرات 5 + ارسال نظر
رامسری 1390/08/29 ساعت 04:34 ب.ظ

توجیه نه توجیح.
نمیدونم چرا همه به فکر خودشونن. نماینده توی مجلس دنبال حقوق مادام العمر خبرنگار هم دنبال حقوق مزایا و حج و مشهد و ... خوبه خود استاندار نشدی جوون!!
ای شهید...!
حوصله ندارم از وضع و اوضاع...... این مطالبو هم همینجوری نوشتم... بی خیال

محمد ولی تکاسی 1390/08/28 ساعت 01:19 ب.ظ http://mw1.blogfa.com

با عرض سلام
گر طالب راهی چون باید رفت
از پای فتاده سرنگون باید رفت
گر طالب عشقی همین تو را بس
با حرف این و آن چون خواهی رفت!!!!!

خودم 1390/08/24 ساعت 09:15 ب.ظ

آغا ما چاکر حمح ی خبرنگاران این شحیدان ضندح حثطیم ! من اون اصطاندارو بح الط ادم عجرای وأدح حایش اوز می کنم و بح جایش یک اصطاندار درصط و هثابی می گظارم . شما اثلن خودش رو ناراهط نکن اضیظ دلم . فریاد رامثر پشط شماصط !و طا این فریادحا حصط قم وقثح را کنار بگضارید و بی خیال شوید ! من غول می دحم خبرنگاران جوان را بح صفر بورکینافاثو و صاهل آج ببرم کح کلی بحشون خوش بگظرح !

سلام دوست عزیز
وبلاگ زیبایی دارید
خوشحال میشیم به ماهم سر بزنید

m.ali 1390/08/23 ساعت 08:57 ب.ظ http://bia2me.blogsky.com

ajab !

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.