پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

انتقاد از حاتم بخشی یک مسئول

بمناسبت دهه امامت و ولایت ،مسابقات قرآنی با حضور مسئولین شهرستان رامسر در مسجد بی بی سکینه رمک برگزار شد.حجت الاسلام و المسلمین حسین قبادی به عنوان متولی برگزاری این امر خطیر در ابتدای این مراسم به سخنرانی پرداخت.وی بعد از پایان انجام آداب تقدیر و تشکر از برخی روسای ادارات که امری متداول در بین مدیران شهرستان است که بعد از قرار گرفتن در پشت تریبون سخنرانی به شدت و غیر قابل وصف از دیگر مدیران پای تریبون تقدیر و تشکر می کنند ،از آقای زرگریان به عنوان کسی که به صورت افتخاری برای برگزاری این مسابقات زحمت زیادی کشیده بود نیز تقدیر کرد و در ادامه گفت :"اگر قباله شهرستان رامسر را نیز به اسم آقای زرگریان بنویسند ،حقش است."

نگارنده ضمن انتقاد از این حاتم بخشی مسئول محترم وی را به مطالعه بیت کوتاهی فرا می خوانم که "هر آنکس چیز می بخشد ز مال خویش می بخشد/نه چون حافظ که می بخشد سمرقند و بخارا را".

شهرستان رامسر ،عروس شهرهای ایران که مردمانش با دل و جان به خاک و نامش عشق می ورزند ،چیزی نیست که بتوان از قباله اش برای تقدیر و پاسداشت زحمات شخصی ،حتی کسی که شبانه روز و افتخاری در پی انجام کار عامل المنفعه و خداپسندانه باشد استفاده برد.نگارنده ضمن امیدواری برای رهایی این شهرستان  از بند مظلومیت و رخوت (حتی در نامگذاری) خواستار آن است این خطه سبز به جایگاه واقعی خود بازگردد.

زپوچ جهان هیچ اگر دوست دارم/تو را ای کهن بوم بر ای سخت سر دوست دارم

نظرات 2 + ارسال نظر
یه بی زبون 1390/08/23 ساعت 09:03 ق.ظ

احسنت آقای بهرامی عزیز واقعا آدم شرمش میشه واز رییس اداره ای چون اوقاف که در همایش تجلیل از واقفان وخیران شهرستان که در سالن شهید سلیمان نژاد برگزار شد آقای قبادی به معلولین اداره بهزیستی عبارت یک مشت آدم رو بکار برده / آخه نه یک بار چندین بار این کلمه یک مشت رو بکار برده دعا میکنیم امثالی مثل آقای قبادیخودشونو با وضعیت فعلی اجنماع وفق دهند

خودم 1390/08/21 ساعت 08:01 ب.ظ

چطوری پسر ! حالا میون این همه سوژه گیر دادی به جناب قبادی عزیز . پس از مدت ها یه آخوند خوش تیپ و کاردرست اومد تو شهرمون ، اونوقت تو با این کارها می خوای بی انگیزه اش کنی ! در ضمن تو نمی دونی زرگریان چه آدم باصفاییه ، اگه ناراحت واگذاری رامسری ، بگم کتالم و سادات شهر و بزنن به نامش ! بهتره که سرت تو کار خودت باشه مثل من ! اهه !

سلام
تو اگه سرت تو کار خودته نمی یومدی اینجا کامنت نمی ذاشتی عزیز

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.