پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

خطر در کمین است،لطفا توجه کنید

وقتی از خیابان مشهور به 20 متری رامسر ،جنب شهرداری شهر رامسر به سمت دریا حرکت می کنی ،اگر اندکی سرت را معطوف کنید و به درختهای نخل حاشیه خیابان توجه نمایی با واقعه ای تلخ تصویر زیرروبرو خواهی شد/.

اصلا نمی خواهم بگویم که که به فکر محیط زیست و حفاظت از این درختان باشید.چون خیلی از این حرفها زدیم...!!!

می خواهم به این نکته اشاره کنم که اگر هم اکنون جلوی سایش سیمها و فرو رفتن آن در تنه درخت ، گرفته نشود متاسفانه با حادثه های ناگوار مواجه خواهیم شد.

پس مسئولان مربوطه بی درنگ هم اکنون اقدام کنید/.

نظرات 5 + ارسال نظر

سلام این دیگه چیه؟ بابا این رامسر شما هم نوبره ها.........جای دیگه نبود سیمو بزنن حتما باید تنه این درخت بیچاررو سوراخ می کردن؟............بابا دست مریضا به ابن تفکر..........اگه همه درست فکر می کردن مملکت ما الان اباد شده بود.........واقعا راست میگید این دکتر خیلی شوخه

باید مشخص شود که اول آن سیم ها را کشیده اند یا ابتدا درخت را کاشته اند ! اگر اولی بود باید پیدا کنید در آن زمان چه کسی رئیس برق بود ؟ و آیا الان زنده است یا نه ؟ و اگر زنده نیست باید پسرش را آورد و مجازات اسلامی کرد ! و اگر دومی باشد باید پرس و جو نمایی که باغبان سرخود این گونه گیاهی را کاشته یا به دستور رییس مافوقش بوده که در این صورت فوقش یک توبیخ کتبی می گیرد ! در هر صورت این فکر را از سرت بیرون کن که می توانی با این شبهه افکنی ها مجموعه ی خدوم شهرداری را زیر سؤال ببری !

سلام دکتر
الهی بگم خدا چیکارت کنه
از خنده من و دوستم روده بر شدیم

محمد ولی تکاسی 1390/07/26 ساعت 07:52 ق.ظ http://mw1.blogfa.com


از اینکه به فکر اطلاع رسانی مشکلات هستید بسیار جای تقدیر دارد ولی آیا از مرگ خاموش یک جانباز در بیمارستان- علاف بودن مسافران و گردشگران جهت مسیریابی در شهر- نفوذ آرام سموم و فاضلاب شهری به داخل رگ های دریا و مرگ میلیونها جانور آبزی- قطع درختان جنگلی به خاطر منفعت طلبی - هجوم شرکتهای تولید کننده لوازم و وسایل لهو و لعب به شهرستان به عنوان مرکز تفریح- صدای پای مواد مخدر که آرام آرام زندگی جوانان را تباه می نماید و ده ها مورد دیگر چشم بازتری می خواهد که با چشم سر شاید نتوان دید و فریاد زد.

با سلام


با افتخار مطلبتان را در مازندرانیها کارکردیم.

بی شک مازندرانیها آمده تا مکانی برای فریاد وبلاگ نویسان مازندرانی باشد.

بزودی نسخه نهایی آماده تدوین میباشد.

من 1390/07/25 ساعت 04:28 ب.ظ

احسنت به این تیز بینی.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.