پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

ضرورت ترویج فرهنگ موفقیت در شهرستان

زمانی که مدیر کلی به سمتی ارتقاء پیدا میکند و یا شخصی به ریاست اداره ای انتخاب یا انتصاب می شود بی شک درو دیوار سازمان یا اداره متبوع مدیر ،پر از پرده نوشته های تبریکی می شود که بعضی اوقات از دهها قطعه نیز تجاوز می نماید.و این همیشه مورد انتقاد بوده که چه تناسب و رابطه ای بین کسانی که این پرده نوشته ها را نصب می کنند و مدیران تازه به سمت رسیده وجود دارد.و چه ضرورتی دارد که با هزینه دهها هزار تومان ،به فلان فرماندار تبریک گفته باشیم که تازه به سمت رسیده و یا به فلان رییس اداره تبریک بگوییم که ارتقاء درجه و پست پیدا کرده است و یا به فلان شهردار تهنیت و شادباش بگوییم که شهردار شده است.

با این وجود گاهی اوقات این پرده نوشته ها می تواند یک نوع تبلیغ فرهنگی باشد تا مردم آن جامعه با تاسی از آن عمل نیک یا خوی پسندیده صورت گرفته الگو بگیرند و گامی مثبت بردارند و با تبعیت از آن کار ،نقطه ی عطفی در زندگی خود ایجاد کنند.

حال،همانطوری که می دانیم حدود دو هفته از اعلام نتایج نهایی دانشجویان کارشناسی ارشد کشور می گذرد و خوشبختانه شهرستان رامسر نیز،همچون گذشته داعیه دار کسب رتبه های برتر استان مازندارن می باشد.مسلما دانشجویان موفقی که حاءز رتبه های برتر و در دانشگاههای معتبر کشور پذیرفته شدند و همانهایی که قطعا در آینده نه چندان دور سکاندار هدایت میهن عزیزمان هستند انتظار تبریک ویژه از مراکز مدیریتی شهرستان برای موفقیتشان خواهند بود،انتظاری که نمی تواند دور از ذهن و خواشته ای نادرست باشد.نصب پارچه نوشته ای در محل سکونت دانشجویان برتر و موفق نه تنها باعث دلگرمی آنهخا و خانواده های زحمت کششان خواهد بود و باعث خواهد شد روحیه و انرژی بیشتری برای کسب رتبه های بالاتر در آنها ایجاد شود بلکه افراد آن محل یا شهرستان تشویق شده تا با پیروی از آن شخص موفق ،موثر واقع گردند.

اقدامی که متاسفانه تا این لحظه فقط یک اداره آنهم به پیشنهاد شخصی بنده صورت پذیرفت .امیدوارم با اندیشیدن تدابیر ویژه از سوی مراکز مدیریتی شهرستان و شناسایی و تبلیغات محلی که بسیار با اهمیت است قبولی این دانشجویان جوان را تبریک گفته تا پله ای برای صعود دیگران به مدارج عالی و کسب رتبه های بهتر و بیشتر محیا شود که به نظر آرزوی محالی نیست.به امید آنروز

 

نظرات 9 + ارسال نظر

سلام اپم با موضوع ( به من گفتن خومو جای تو بزارم شهید!!) با احترام دعوتید فقط نظر یادتون نره........التماس دعا ........یا حق

بهاره مقدم 1390/06/24 ساعت 05:22 ق.ظ http://dmsobh5.blogfa.com

سلام و خداقوت
شمام دلتون خوشه ها طرف میلیون خرج میکنه واس خودش بنرسفارش میده به ابعادبرج میلادبعداسم4نفروزیرش میزنه که لونره کارخودش بوده وبدین شیوه مراسم خودتقدیری برگزارمیکنه،من نه شمابگو آسفالت کوچه پشتی مهمتره که واسه تشکرش پارچه نوشته بزنن یارتبه تک رقمه کنکور!!!!
به روزم فرصت کردیدسری بزنید
علی علی

سلام برادر چرا اپ نمکنید؟ حوصله ندارید؟ منتظر پست های انتقادی بعدی شما همچنان در صف انتظار ایستاده ایم...........التماس دعا و امیدوارم همیشه موفق و پایدار و سلامت باشید.

عابد 1390/06/22 ساعت 09:53 ق.ظ

برادر من ؛ تو که از پرده نویسی و این چیزها بدت میاد بهتره بدونی برای ادامه تحصیل هم حتی برای تشویق این عزیزان نیازی به تمجید مسئولین نیستش؛ که زبانم لال این قبول شدگان وامدار آقایان باشند.

تشویق و پرده نویسی برای دانش اموختگان و نخبگان وامداری نیست
بلکه تبلیغ فرهنگ موفقیت است که باید در جامعه جا افتاده شود

ناظر 1390/06/21 ساعت 04:58 ب.ظ

دوست عزیز ممنون از نگاه دقیقت به مسایل.
چیزی بنام فرهنگ موفقیت نداریم و بنظرم تیتر نوشته ات اشتباه است. فرهنگ تلاش هدفمند و پشتکار و ممارست نهادینه شود موفقیت میوه و ثمره آن است.

رامسرنوشت 1390/06/20 ساعت 07:40 ق.ظ

سلام
جناب بهرامی
رامسرنوشت بر اساس اصول خبرنویسی هیچ یک از افراد را با مدرک تحصیلی اش نام نمی برد.
چه دکتر چه مهندس و غیره.
آقای دکتر وحیدی ؛ مهندس مشائی ؛ دکتر کیک و ...نیز در این امر مستثنی نیست و مانند دیگران علی وحیدی و...صرف خوانده شده است.
با کمی دقت سیاق رامسرنوشت دستگیرتان خواهد شد.

از این که رامسرنوشت می خوانید سپاسگزاریم.

سلام
متشکرم
از اینکه رامسر نوشت نیز پوزخند می خواند سپاسگزاریم

اهل رامسر 1390/06/19 ساعت 01:28 ب.ظ

کار بسیار پسندیده ایست. چنانچه اسامی قبولشدگان رامسری در کنکور در هر مقطع ای البته با همکاری مراکز اموزشی منطقه-اموزش و پرورش و قلم چی و گاج و ...-اعلام شود.

محمد ولی تکاسی 1390/06/17 ساعت 10:02 ق.ظ http://mw1.blogfa.com

با عرض سلام
آقای خلج و جمعی از فرهیختگان در چند سال گذشته نسبت به تشویق و قدردانی از نفرات اول کنکور دانشگاهها جلساتی را تشکیل داده اند که معمولا کار ادارات فرهنگ و آموزش و پرورش است و جای تشکر و قدردانی را دارد.
نخبگان علمی و فرهنگی سکاندار مسئولیت ادارات نیستند و نقش زیادی ندارند.

سلام خوبید؟ همچینم رامسر بی مشکل نیستا چه میشه کرد دیار مشاییه دیگه............راست میگید این حق بچه هاست که وقتی تو کنکور سراسری قبول میشن و رتبه های خیلی خوب کسب می کنند این انتظار رو داشته باشند که مسئولین برایشان ارزش قائل شده و یه تیکه پارچه برای این افتخارآفرینیشون نصب کنند اما وقتی به قول شما یه شهردار جدید میاد یا یک نماینده مجلس بالا میاد ده ها پرده نصب می کنند و تبریک میگن و اینم خب معلومه به خاطر چاپلوسیه بیشتره که فلانی این پرده رو که برات زدم دو روز دیگه یه جا دستمو میگیریا........بیشتر به خاطر اعلام وجوده نه تبریک.......اما این دانشجویان کجا حقشون داده شده که حالا اینبار بخوان یه پرده براشون بزنن........ممنون از نوشتتون و التماس دعا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.