پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

مهندس مشایی بر روی مزار پدرش/به روایت تصویر

نظرات 4 + ارسال نظر

دوباره عکسارو از نو گذاشتم یه بار دیگه برو

وای این "من " چقدر عصبانی شد؟ ازون طرفدارا هستا.... اقا یا خانوم من یه ادرس بزار ببینیم تو چه خطی هستی؟ کسی ارزوی مردن کسیو نکرد یه بار دیگه بخونید من گفتم اقای مشایی شما هم میمیرید مثل همه ما مهم اینه که خاطره خوب از خودمون به جا بزاریم.....مناظره نکرده گرفتیم فکرشون چطوریه یعنی این همه ملت از موافق و مخالف در مورد ایشون اشتباه میکنن؟ کسی که بخواد با جادو جنبل بیاد جلو یا باعث بشه رهبرمون غصه دار شه همون بهتر......
بی خیالش....بعدش من کجای حرفم توهین به ایشونه؟ یا فحش دادم؟ گفتم گند نزنه فحشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نکنه شما هم یکی ازون دور بریاشونی؟ اگه باشی خب معلومه به ما می پری دیگه...

من 1390/06/05 ساعت 12:18 ب.ظ

خیلی متاسفم برای این فردی که خودش رو فدایی رهبر می دونه. بابا آرزوی مردن افراد رو نداشته باشید . من می گم اگر مشایی تفکرش مسمومه بیاین باهاش گفتگو کنین مناظره بذارین تا رسوا شود هر که در او غش باشد.این چه کاریه که خودتون رو چسبوندین به رهبر و هر گونه فحش و بد و بیراه نثار مخالفین تون می کنین و او نو حلال و جایز می شمارید.... انصاف داشته باشین..... مشایی رو کشتید ایا این تفکر از بین میره..... البته اینا حقشونه.... در مناظرات ۸۸ هر چی بد و بیراه بود نثار هاشمی- موسوی و دیگران کردند..... نوبت شما هم می رسه آقای رییس.. بله شما.....زنده باد مخالف من

دوست عزیز"من"
سلام
لطفا در کامنتها به کسی توهین نشه تا تایید تان کنم
سپاسگزار

خدا بیامرزتش به این مشایی باید گفت تو هم باید بری اون زیرا پیش بابات پس اینقدر به مملکت ما گند نزن تا فردا که مردی کسی واست یه فاتحه بخونه همین چاپلوسا که کنارتن از کنار قبرتم رد نمیشن......خدایا توبهههههههههههه
التماس دعا برادر
از عمد گفتید اپ کردم که بیام بگم اخهههههههههه بابای مشاییه!!!!! یه سال قبل تولدم مرده.....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.