پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

حضور قاری مصری در رامسر به روایت تصویر

 

 

 

  

 

نظرات 2 + ارسال نظر

من هم با نظر جناب رامسری موافقم و فکر می کنم عمدی در کار بوده و مشکل هنوز حل نشده و پیشنهاد می کنم برای حل اساسی مشکل یکی از آقایان بزرگوار با قرعه کشی یا شیر و خط به شهرستان همجوار بروند ! البته من نگران سلامتی رئیس اوقاف و ... هستم که مدتی وسط این انرژی منفی که از دو سو ساطع می شد نشسته بود ، هستم ! بنده خدا همان لحظه هم در اثر این فشار دوطرفه شبیه کتاب شده بود !خلاصه اگر مشکلی برایشان پیش آمد تماس بگیرند تا کارشناسان مجرب ما که بصیرت خوبی در جریان شناسی فتنه و انحراف و التقاط و ارتجاع و نفاق و کفر و ... دارند مشاوره و درمان لازم را پیشنهاد دهند !!! از ما گفتن بود و دیگر خود دانند ...

رامسری 1390/05/27 ساعت 02:07 ب.ظ

چرا همش یکی بین باقر زاده و رضاخانی نشسته؟
مگه اینها باهم اشتی نکردن؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.