پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

رامسر ؛ عروس شهرهای ایران ، همچنان بلاتکلیف !!!

حدود ۵ ماه قبل ، دستگیری شهرداران رامسر ،کتالم و ساداتشهر خبری جنجالی بود ،که در اکثر رسانه های مکتوب و مجازی سرو صدای زیادی به راه انداخت و در واقع پس از پیروزی انقلاب اسلامی در تاریخ مدیریت شهرستان رامسر واقعه ای بی سابقه بوده و به همین دلیل ضربه ای قوی بر پیکر نحیف عروس شهرهای ایران وارد آورد . عروسی که شهردار سابق رامسر با شعار (رامسری آباد حق ماست) وعده کاشت درختان گردویی را در آن داده بود که مردمان رامسر در سایه سارش به آرامش برسند و از نعمت گردوهای آن استفاده های زیاد برند. اما ،چندی بعد با انتشار خبر دستگیری وی نه تنها درخت گردویی تازه سبز نشد بلکه همان گردوهایی را که از قبل داشت ، با انتشار این خبر از دست داد.

در این میان نکته ای که بیشتر باعث عذاب می شد سکوت محض اعضای شورای اسلامی دو شهر نام برده بود که هیچ کدام از این اعضا هنوز هم با وجود گذشت حدود 5 ماه از بروز آن حادثه ی دردناک کلمه ای دم بر نیاورده و هیچ حرفی مبنی بر اینکه بر سر شهرداران دستگیر شده چه آمده و میزان اختلاس آنان که بر اساس شنیده ها احتمالا به جرم فساد مالی دستگیر شده بودند به چه میزان بوده ، نزده اند.حال اگر از خواب زمستانه ی اعضای شورای اسلامی دو شهر رامسر،کتالم و ساداتشهر بگذریم نکته ی جالب تر اینکه متولیان امر در استانداری نیز تا کنون اخباری در این راستا در اختیار اذهان عمومی نگذاشته و آنان را با حدسیات درست و یا نادرست به حال خود واگذاشته اند.علی ای حال سرو صدای همکاران اهل قلم نیز تاثیری نگذاشته و هیچ مدیری در این زمینه در جهت تنویر افکار عمومی قدمی بر نداشته و در برخی موارد فقط با اشاره ای ،آنهم به توجیهی غیر قابل قبول بسنده کرده و از زیر بار سوالات خبر نگاران شانه خالی می کنند و در خصوص این موضوع به معنای واقعی بایکوت خبری ایجاد کردند.حال اینکه این رویه متناقض با تاکیدات مقام معظم رهبری بوده ،زیرا رهبر بزرگوارمان همواره بر شفاف سازی مسائل بین مدیران و مردم تاکید دارند.و اما با معارفه ی  باقر سلیمی به عنوان شهردار کتالم و ساداتشهر قصه انتخاب شهردار این شهرها به سرانجامی خوش رسیده ولی با توجه به اینکه اعضای شورای اسلامی شهر رامسر پس از رایزنی های بسیار در جلسات متعدد ،در نهایت در تاریخ 1/3/90 حاج رحمان انصاری را به عنوان گزینه ی مورد تاییدشان با حداکثر آرا به استانداری معرفی کرده تا متولیان امر در استانداری نتیجه ی این اقدام آنان را اعلام کنند ،اما بنابر اخبار رسیده از شورای اسلامی شهر رامسر ،انصاری به صورت شفاهی از سوی استانداری مازندارن بدون ذکر دلیل رد شده و دیگر نمی تواند به خواست اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی شهر رامسر بر کرسی شهرداری این شهرستان تکیه زند.حال سوال این است اگر حاج رحمان انصاری مورد تایید استانداری مازندران نیست چرا با گذشت مدت زمانی حدود 75 روز جوابی مکتوب دال بر رد شدن گزینه ی معرفی شده از سوی شورای اسلامی رامسر داده نشده است؟

عجیب اینست که وقتی پای صحبت همین مدیران می نشینیم آنان رامسر را شهرستان آرمانی دانسته و لقبهایی مانند عروس شهرهای شمال ایران ،شهرستان گردشگری الکترونیک،نگین مازندارن و ...به آن می دهند و بر وجهه ی گردشگر پذیر بودن و جهانی آن بارها و بارها تاکید می کنند ،اما نمی دانیم دلیل این همه تعلل در گماردن مدیری برای این شهرستان با آن همه عناوین در چیست ؟

از متولیان امر در استانداری مازندارن ،از مدیریت سیاسی شهرستان رامسر،اعضای شورای اسلامی به جد می خواهیم تا هر چه سریعتر پاسخ افکار عمومی را داده و در جهت جبران ضربه ی وارد آمده و حیثیت بر باد رفته ی این قطعه از بهشت ،مدیری لایق و کاردان را برای تکیه زدن بر کرسی شهرداری گمارده تا از قطار پیشرفت و توسعه ی پایدار عقب نمانیم.  

سهیلا محمدی/خبرنگار رامسر

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام اپم با موضوع (بصیرت!!!!!!!!) با احترام دعوتید فقط نظر یادتون نره ..............التماس دعا

امیدوارم دیگه بلاتکلیف نمونید این اقای سلیمی در بالا همه فن حریفنا موندم چطور بیکاره الان؟ بگذریم تا اخر به وبم سر نزدید

سلیم باقر مظاهری 1390/05/27 ساعت 12:15 ق.ظ

اتفاقاْ من دکترای مهندسی ادبیات پارسی دارم و در زمینه های مختلف فوق تخصص دارم ، آب چاه می کشم ، ماشین تعمیر می کنم ، عمل قلب باز انجام می دهم ، لوله کشی هم بلدم ، و خیلی کارهای دیگر که وقت عزیز شما را نمی گیرم . با این حساب شهرداری و حتی فرمانداری و حتی ریاست جمهوری حق من است و در ضمن می توانم برای کمیته امداد هم پول جمع کنم ، حالا اگر مردم خسیس هستند و پول نمی دهند تقصیر من چیه ؟ فعلاً هم بیکار هستم و ... دوستانی که مشاوره هم می خواهند در خدمتشان هستم !!!!!
با احترام فراوان -باقر سلیم مظاهرپور

مظاهر باقرسلیمی 1390/05/26 ساعت 12:00 ب.ظ

با سلام

اینجانب دانش آموخته علوم اجتماعی هستم و درس مهندسی نخوانده ام. خواهشمند است مرا با این عنوان یاد ننمایید تا تجربه تلخ آقای کردان برای اینجانب پیش نیاید.ممنونم

سلام
من مطلب را از وبلاگ قلم نواز برداشت نمودم
جناب باقر سلیمی
مطمئن باشید که تا من و خبرنگاران باهوش شهرستان رامسر هستیم حداقل در شهر کتالم شاهد بلوغ کردانها نخواهیم بود
در ضمن بارها برای هماهنگی کاری خدمتتان تماس گرفتم اما تلفنم را بی پاسخ نهادید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.