پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

چرا عروس شهرهای ایران شهردار ندارد؟

چرا عروس شهرهای ایران شهردار ندارد؟

هنوز 25 روز از سال 1390 نگذشته بود که به ناگه خبری دهشتناک ، پیکره نحیف شهرستان رامسر را لرزاند." شهرداران شهرستان رامسربه اتهام فساد مالی و رشوه خواری( در ملا عام) توسط مامورین اداره اطلاعات بازداشت شدند". با اینکه فرماندار محترم قول مساعدت دادند که در صورت کسب اطلاعات کافی دلایل دستگیری را در اسرع وقت به اطلاع  شهروندان محترم خواهد رساند ولی تا به امروز بی حاصل بود.با این وجود مردم شهرستان که به ناگاه در اقدامی باور نکردنی 2 شهردار خود را از دست داده ،مدام چشم انتظار بودند که شوراهای شهر با دقت نظر و ریزبینی خاص به انتخاب شهرداران جدید اهتمام بورزند و این شهر بلا زده را از بلا تکلیفی به در آرند.

باری در اوایل خرداد ماه آرزوهای مردم شهر به ثمر نشست و در اقدامی همزمان  هر دو شهردار شهرستان توسط شوراها با حداکثر آرای برای تایید به استانداری معرفی شدند. ولی متاسفانه قریب 50 روز از این اقدام هنوز مردم شهری که شهرستان همیشه جور زیبا ییش را تحمل می کند  در بلاتکلیفی به سر می برند.

از آنجاییکه شهرستان رامسر به عنوان شهر نمونه گردشگری و در همه ایام میزان خیل کثیری از مسافرین داخلی و خارجی است  نیازمند مدیریت پایدار است وانتظار شهروندان عزیز نیزجز این نیست که با توجه به اینکه مهندس طاهایی سابقه نمایندگی مردم تنکابن رامسر را در کارنامه خدمتی خود به همراه دارد و از نزدیک مشکلات شهرستان را از نزدیک لمس نموده است هر چه سریعتر نسبت به رمز گشایی این معضل اقدام نماید.

 سوالی که تداعی کننده اقدامات فوق الذکر است اینست که شهری که داعیه عروس شهرهای ایران را به یدک می کشد تا کی باید بی شهردار اداره شود؟   

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام دوست خوبم ما که قبلا گفتیم وضعیت فرصت سوزی رو . بعد دیدم مثل بمب توی شهرداری ترکید !! دنبال پاک کردن صورت مسئله شدند . کی بود ؟ ! چی بود ؟! آقای سرپرست شهرداری همانطوری حضرتعالی نوشته اید نیاز به مدیریت پایدار دارد . ما هم همین حرف زدیم که به قبای اقایون بر خورد !! نه ترسیدم نه هراسیدم . کسی که ترسید و هراسید صاحب میزی است که دنبال پاک کردن صورت مسئله را داشت ! فکر کرد ما با نوشتن جلوی پیشرفت این اقایان را می گیریم . شاید خدا را چه دیدی مثل مظاهر باقر سلیمی با گرفتن یه پست سر پرسیت و بعد با رانت شهردار شهر کوچک و جدید التاسیس شیرود که کلی جنگ و دعوای روی عنوان های پستی انجا وجود داره براحتی بیادی شهردار شهر اقای ....... بشود . اخه بمن گفته بودند مگر داری ساختمان یا بنا می سازی که اینگونه صراحت ایراد گرفتم انها هم دنبال بهانه بودند که مچ گیری کنند . خوبه که هیچ ساخت سازی ندارم والا حسابم با کراب و الکاتبین بود
با سپاس

ثبت نام 1390/05/11 ساعت 08:49 ق.ظ

غصه نخور.شهرداران زیادی معرفی شده. اما خوب لابی که کردن گفتن بایستی طرافدار بچه محلت باشه

سلام آپم با موضوع (فرهنگ اموی و غربی دو روی یک سکه) با احترام دعوتید فقط نظر یادتون نره
التماس دعا

سلام این رامسر شما معضلی داره ها.... عادت می کنین ما که مشایی هر گندی زده عادت کردیم شما هم عادت می کنید به این جور رامسری ها..... حرص نخورین پیش میاد دیگه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.