پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

مشایی و رامسر

اسفندیار رحیم مشایی نامی است که امروزه برای تک تک ایرانی ها خصوصا شهروندان رامسری بسیار آشنا و تداعی کننده بسیاری از اقداماتش در ماههای اخیر است.نمی خواهم وارد این مقوله شوم که مشایی با گروه انحرافی چه رابطه ای دارد یا عقایدش چیست و یا چرا مدام در کنار رییس جمهورمان قرار دارد.اما به عنوان یک رامسری و شخصی که به شهرم عشق می ورزم انتظار دارم تا عملکرد مشایی حداقل در شهر محل تولدش مورد بازبینی قرار گیرد که این مهم را کسی نمی تواند انجام دهد مگر سایت رامسر نیوز .لذا خواهشمند است مدیریت محترم رامسر نیوز با انرژی مثال زدنی و قابل تقدیری که همیشه به همراه دارد ترتیبی اتخاذ نماید تا حرکات و اقدامات مفید نامبرده در سطح شهرستان مورد ارزیابی و واکاوی قرار گیرد..شاید مشایی زمانی که مدیر کل اجتماعی وزارت کشور بود انتظار زیادی از وی نمی رفت تا برای عمران و آبادی شهری که داعیه شهر نمونه گردشگری را یدک می کشد کاری انجام دهد.شاید زمانی که مدیر رادیو تهران و رادیو پیام بود مردم شهرستان رامسر چشم نداشتند تا به وضع نابسامان این شهر بلا زده رسیدگی کند و شاید زمانی که ...، اما ااز زمانی که،سمتهای رئیس دفتر رییس جمهور ایران،جانشین رییس جمهور در شورای ایرانیان خارج کشور،رییس کمسیون فرهنگی دولت و... را بر عهده گرفت نه تنها مردم شهرستان رامسر به این مهندس می بالند بلکه استان مازندارن نیز رشک می برند.

پس بیاییم واقعیتهای عملکرد این مسئول محترم در شهرستان برای محرومیت زدایی و فقر زدایی را برررسی کنیم.در کنار وبسایتم نظر سنجی در این زمینه قرار دادم/

با تشکر

محمدرضا بهرامی

نظرات 3 + ارسال نظر

دوست عزیز ، ملت ما اگر از فتنه گران بگذرد ، ولی محال است که از جریان انحرافی بگذرد !!! انحراف کجا و فتنه کجا ...
به قول اثیرالدین اخسیکتی :
فتنه ی 88 و انحراف 90
هر دو محکومند اما این کجا و آن کجا !!!!!!!!!

سلام من که رامسری نیستم اینجور که شما تعریف میکنید مثل اینکه تو رامسر گند نزده اما ادم همیشه مخالف داره و چون شما شیفته رامسر هستی و ایشون هم همولایتی شماست شاید کمی اغراق داشته باشید تو مملکت ما که رئیس جمهور کاره ای نیست و ما هم به ایشون رای ندادیم به مشایی رای دادیم.... هیچ خوبی ای هم ازشون ندیدیم جز ضرر برای کشورمون و میگن می خواد خودشو کاندید ریاست جمهوری کنه و... این بابا فکر میکنه این ملت کبکن یا گوشاشون درازه... من خودم رسما اگه این خبر واقعیت داشته باشه بر ضد ایشون کار میکنم به هر نحوی..... اما هرچند دیگه مردم میشناسنش.... بزاریم بیچاره لالقل تو رویاش بسر ببره...
فقط چهره رامسرو خراب کرده حواستون جمع

سلام دوست عزیز
هدف از نگارش این مقوله قضاوت در باره شخص مهندس مشایی نبود بلکه فقط خواستار تحقیق درباره میزان عملکرد مثبتشان در بهبود،محرومیت زدایی و فرق زدایی شهرستان بود.
همین و بس

همراه 1390/05/07 ساعت 06:35 ب.ظ

آخه برام خیلی جالبه .... چرا ما باید این انتظار رو داشته باشیم که چون مشایی رامسریه و پست مهمی داره باید شهرمون رو آباد کنه؟؟! وضع نابسمان شهرمون رو مشایی از راه غیر قانونی اش مثلا با دادن بودجه از کانالهای خلاف معمول و غیر قانونی باید حل کنه دیگه درسته؟؟!
یه کم باید بیشتر به این موضوع فکر کرد...
بگذریم هنوز خیلی راه داریم تا خیلی چیزا رو یاد بگیریم برادر عزیز .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.