پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

چرا دلهای مسئولانمان به هم نزدیک نیست؟

هر شهرستان معمولا بر دو ستون استوار است که ستون معنوی آن امام جمعه و ستون سیاسی آن فرماندار می باشد.با تکیه بر این ستونها می توان شهرستان و شهرهای متبوع را به سمت پیشرفت سوق داد.متعاقبا مردم هرگز نمی توانند با اتکا به یکی از این نهادها دیگری را رها نمایند وبا این وجودانتظار پیشرفت نیز برای آن شهر آرزو شود.همانطوری که می دانیم چیزی کمتر از 5 ماه از انتصاب فرماندار شهرستان رامسر نمی گذرد.دوره ای که برای پیشرفت وقت و زمان بسیار طولانی است.متاسفانه در طول این مدت هر دو نهاد معنوی و سیاسی شهرستان رامسر با یکدیگر در تنازع بودند و یا همان طوری که وبلاگ خبری امتداد بیان نمود دلهایشان از هم دور بود که با حضورآیت الله محی الدین حائری شیرازی از اساتید مطرح اخلاق کشور این دلها به یکدیگر نزدیک شد.سوالی که از ذهن افکار عمومی می گذرد اینست که مردم بی گناه شهرستان چه تقصیری دارند که مسئولان شهرشان که باید راعی باشند بر سر مسائل پیشرو ادبیات قهرانه را برگزینند و سوال مشابه دیگری که از زبان وبلاگ فریاد رامسر جاری شد و متاسفانه در هاله ای از ابهام است "جدا چرا چنین شد؟"اگر قرار باشد در جامعه ای زندگی کنیم که دلهای مسئولینمان از هم دور باشد چه بر سر مردم خواهد آمد؟سوالاتی که شاید خیلی ها پاسخ آن را دانسته باشند ولی از ابراز آن پروا دارند. 

پیوند دریادیم

نظرات 6 + ارسال نظر

سلام آپم با موضوع ( چرا روح الله داداشی کشته شد؟)
با احترام دعوتید

سلام آپم ممنون میشم نظر بدید......... یاحق

محمد ولی تکاسی 1390/04/25 ساعت 01:20 ب.ظ http://mw1.blogfa.com

با عرض سلام و دعای خیر
ضمن تبریک عید نیمه شعبان

حل مشکل غیر همدلی بعضی ها:

۱-کل اگر دواگربی اول خوشتره دوا کرده

۲-گر حکم شود که مست گیرند در شهر هر آنچه هست گیرند

۳-به قدرت برسی مست نگردی مردی!!!!!!!!

۴- تز+ آنتی تز= سنتز
اگر به حال مردم مفید باشد کلیه اختلافات اعم از رنگ-نژاد- فرهنگ-سلیقه و میل شخصی نه توافق نظر جمعی و ...... پسندیده و در خور تقدیر و ستایش است.

۵- تفرقه بیانداز و حکومت از آن خود کن

۶- ریشه اختلاف و عدم برخورد قانونی در دست مجریان قانون است و لا غیر

۷- شاید بعضی مواقع شتر دیدی ندیدی بهترین گزینه باشد.

۸- اغفال از نوع غفلت و بی خبری هم مزید علت می شود.

۹- دست در کاسه و مشت بر صورت هم از عوام فریبی برخی افراد است(جنگ زرگری است)
۱۰- از دست بنده ها خارج است الهی مددی!!!!۱




در کشور ما همیشه رسم بر این بوده که هر گاه مسئولین با هم در تضاد یا در جنگ قدرت بودند ، مردم پایین دست ! نفس راحتی می کشیدند!!!
از اتحاد آنان باید وحشت کرد !!!!!!!!

الناز 1390/04/22 ساعت 04:19 ب.ظ http://www.mahsharshop.shoploger.com

سلام.
وبلاگ خوب و پر محتوایی داری.امیدوارم در وبلاگ نویسی موفق باشی. من آماده تبادل لینک با شما هستم. اگه دوست داشتی منو با عنوان " فروشگاه اینترنتی محشر شاپ " و آدرس " www.mahsharshop.shoploger.com " لینک کنید .راستی پیج رنک گوگل سایت ما هم 1 است.وقتی منو لینک کردی بیا تو سایتم بهم خبر بده تا منم لینکت کنم.
ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.