پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

لطفا این غدر قلت ننویصید

 

 

آغایان ، خوانم ها ، شما را به خدا این غدر قلت ننویصید و قلت نخانید ! ضشط اصط !

نظرات 10 + ارسال نظر
ایهیم 1390/04/20 ساعت 07:42 ب.ظ

خوب مرغ رو شیشه مغازشو که درست نوشته ......
این یه روش تبلیغاتی هستش

b.f 1390/04/20 ساعت 02:36 ب.ظ

سلام دقیقا این مغازه دار قصد تبلیغ داشته چون اگه نداشت و غلط نوشته بود حتما اسم مرغ رو ویترین مغازش رو هم اشتباه می نوشت

محسن ی 1390/04/18 ساعت 11:52 ق.ظ

با سلام و عرض ادب خدمت آقای بهرامی عزیز


y.mohsen1970@yahoo.com

اگه بتونم کمکی کنم خوشحال می شم


سربلند باشید



صلام منم با نزراط آغایان مهمد کاضم هلاجی سانی و مهصن ی موافغم و خدم از نضدیک این پارچه رو دیدم واقعن جالبه البطه چند جای دیگح ای هم این نوء نوشطح حارو برای جضب مشطری دیده بودم ولی خدایی جالب بود ای کاش آخرش چندطا ءلامت طئجب میظاشت
فعلن خداهافظ

رنجبر 1390/04/13 ساعت 03:16 ب.ظ

سلام آقای بهرامی با تشکر از شما من به زودی می آیم وقتی آمدم به شما زنگ می زنم. از لطف شما ممنونم

به کلبه ما سربزنید

محسن ی 1390/04/13 ساعت 01:23 ب.ظ

آقای بهرامی
دوست خوبم
سلام

من هم این پارچه نوشت را دیدم و اولین چیزی که به ذهنم رسید همان دلیلی است که آقای حلاج ثانی به تفصیل نوشتند ...
ولی به نظر می رسد با توجه به نوین بودن این روش حداقل در شهرستان رامسر بهتر می بود آخر کلمه علامت تعجب می گذاشتند که بدین ترتیب هم به منظور خود برای جذب مشتری دست پیدا می کرد و هم برچسب بیسوادی را از ذهن مشتریان خود دور می کرد ...


سربلند باشید





سلام اقا محسن
من ایمیل شما را گم کردم
ممکنه واسم ارسال کنید کارتون دارم
متشکرم

سلام خدمت شما آقای بهرامی.یکی از تکنیک های بازاریابی روز دنیا که چند سالی هست در دنیا مرسوم بوده نوشتن غلط کلمات است و یکی دوسالی میشه که باد این نوع از جذب مشتری بسوی کسب و کار تجاری ایران شروع به وزیدن گرفته.این موضوع بر می گرده به نگاه و تصور مشتریان به کلمات و عاداتی که به دیدن درست کلمات دارند.شکستن دیوار تصورات مشتری و ایجاد نوعی هیجان برای بوجود آوردن حس چرایی کاری هست که فروشندگان در پیش گرفته اند.فقط امیدوارم این فروشنده رامسری جدا از تکنیک های بازار یابی به موضوعات بازار داری هم توجه کنند.موفق باشید

پردیس 1390/04/13 ساعت 09:57 ق.ظ

سلللللللااااامممم
خیلی جالب بود اشتباهی اینقدر فاحش
برای منم مسئله هست چرا اینقدر دیکته مردم و نسل جدید ضعیف شده

یا حق

داریوش فریاد رامسر 1390/04/12 ساعت 07:19 ب.ظ

هه هه هه هه
سلام دوست خوبم
فکر می کردم من همیشه غلط می نویسم انگاری یکی پیدا شده دل شیر داره رو دستم اومد . پس این پس من در ردیف دوم قرار می گیرم اخ جون

سلام آقا داریوش
احتمالا همکلاسیت بودا(شوخی)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.