پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

رامسر،شهری که از فقدان بخشدار رنج می برد.

 

بخش، یک واحدی از تقسیمات کشوری است که متشکل از چند دهستان می‌باشد. اداره هر بخش به عهدۀ یک مأمور وزارت کشور بنام بخشدار محول شده است که از بین مستخدمین رسمی یا فاقد سابقه خدمات دولتی به پیشنهاد فرماندار، تأیید استاندار و حکم وزیر کشور انجام می شود. بخشدار تابع فرماندار بوده و بر طبق دستور و تعلیمات او انجام وظیفه می‌کند و در حیطه و حوزه مأموریت خود، دارای وظایفی است.

بخشداران در قلمرو مأموریت خویش به عنوان نماینده عالی دولت ، مسئولیت اجرای سیاست های عمومی کشور و در ارتباط با ادارات مؤسسات و شرکت های دولتی و سایر دستگاه هایی که به نحوی از بودجه عمومی دولت استفاده می نمایند.

اهم وظایف و اختیارات بخشدار،مسئول پیگیری در برقراری حفظ و نظم و امنیت بخش،هدایت و نظارت بر عملکرد شورای تأمین بخش و مسائل امنیتی و سایر دستگاههای اجرائی و محلی،نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات در حوزه استحفاظی بخش،نظارت بر حفظ و حراست از منابع طبیعی و محیط زیست و استفاده بهینه از منابع و امکانات بالقوه و موجود می باشد.

رامسر 70 هزار نفری برطبق آخرین تقسیمات کشوری از یک بخش مرکزی و4دهستان و دو شهر تشکیل شده است.بخش مرکزی تنها بخش شهرستان رامسر می باشد.با وجود حساسیت موجود دربخش وظایف بخشدار ، متاسفانه این سمت حدود 8-7 ماه پس از ارتقای جناب خلعتبری به سمت معاونت فرماندار شهرستان رامسر همچنان بی مدیر مانده و  با سرپرست اداره می شود و  گویا اینطور به نظر می رسد که فراموش شده است. فرماندار بومی مان را چه شده است که با توجه به ظرفیت بالا و قوی نیروهای رامسری حتی در سطح ملی پس از گذشت حدود 3 ماه و اندی از انتصابشان برای پستی که همجوار وی می باشد مدیری انتخاب نمی کنند؟

عدم انتخاب بخشدار در این برهه طولانی انتظارات مردم شهرستان را برای انتخاب برتر بالا می برد ،چرا که مردم انتظار دارند پس از گذشت این مدت طولانی باید دقت نظر  و بررسی های زیادی انجام شده باشد تا بخشداری قوی معرفی گردد/.

43 مورد از وظایف یک بخشدار را در لینک ذیل بیان نمودم تا شاید مسئول مربوطه به خود آید و این پست مهم را از بلا تکلیفی بیرون آورد.

وظایف و اختیارات بخشدار

نظرات 6 + ارسال نظر

سلام
در راهی که در پیش گرفتی امید که موفق باشی
پیش به سوی سربلندی!

[ بدون نام ] 1390/03/08 ساعت 05:03 ب.ظ

به ...که میری....تا زمانی که از پولدارها حمایت می کنی همینه...حاج حسن احمد نژاد حالش چطوره؟...ان شالله در اون دنیا ایشان شفاعتت کند...راستی پست گرفتی...به فکر مردم درمانده باش...نه پست و مقام

[ بدون نام ] 1390/03/07 ساعت 04:45 ب.ظ

سلام خوشحالمان کردی . شاد باش شاد زی
درضمن از طالبت استفاده بریدم

amiramiri 1390/03/05 ساعت 02:35 ب.ظ http://www.linknegar1.com

-:-:,_
سلام. دوست عزیزم خوشحالم که وبلاگی پربار دارید . از طرف سایت لینک نگار دات کام مزاحمتون میشم. تو این سایت سیستمی کاملا هوشمند طراحی کردیم که با توجه به پارامترهای کاملا عادلانه که از گوگل دریافت می کند تعداد بازدید شما را دریافت کرده و در گوگل و موتورهای جستجوی دیگه مثل یاهو ثبت می کنه. بنابراین هم مطالبتان در سایت ثبت می شود و هم در گوگل ایندکس میشود و هم اینکه تو کلی وبلاگ دیگه هم به نمایش در میاد حسن این کارم اینه که بازدیدتون بیشتر می شه و می تونین سایت پربازدهی رو مدیریت کنید. شما می تونید به هنگام آپ دیت وبلاگ خود لینک مطلب جدید رو تو لینک باکس قرار بدید تا در مدت زمان کمتری مطلبتون بازدید مورد نظرشو بگیره. برای ورود به جمع ما کافیه ثبت نام کنید و کد لینک باکس رو تو قالبتون قرار بدبد و بعدش لینکهاتون رو ثبت کنید. یه خواهش دیگه داریم اونم این که برای ثبت نام از اینترنت اکسپلور استفاده نکنید و از مرور گرهای دیگه ای مثل فایر فاکس، نت اسکیپ و ... استفاده کنید تا ثبت نام دقیق انجام بشه البته این فقط یه پیشنهاده. قبل از ارسال لینک قوانین رو مطالعه بکنید و توجه داشته باشید که در صورت استفاده از یک لینک در زمان های مختلف سیستم به صورت هوشمند شما را حذف کرده و متاسفانه عضویت تان رو ملغی می کنه که این واقعا برای ما ناراحت کننده هست که دوستی مثل شما رو از دست بدیم. نکته آخر این که اگر به مشکلی برخوردین با ای دی ما تماس بگیرین تا کمکتون کنیم
;-::_>_--

محمدرضا بهرامی 1390/03/05 ساعت 01:14 ب.ظ

سلام
با توجه به تصمیمم بر تعطیلی پوزخند و با اقبال و اصرار مخاطبان گرامی نسبت استمرار این وب که البته محبت دارند نسبت به من.فعلا از تصمیمم صرفه نظر می کنم اما در پستهای بعد دلایل این تصمیم زود هنگام و البته انصراف موقت از ان را به سمع و نظر مخاطبان عزیز خواهم رساند.
البته شایان ذکر است با توجه به مساعدت شما همراهان گرامی روحیه از دست رفته ام را باز یافتم و در کارم مصمم تر شدم.
مسلما ÷وزخند خند زدن به بعضی از مشکلات شهرستان نیازمند حمایت همگانی است /
پر واضح است مشکلاتی در شهرستان وجود دارد که اگر مساعدت و پوزخند عمومی به ان نباشد هیچ موقع حل نخواهد شد و به تنهایی تحت فشار قرار خواهم گرفتم
به امید فردایی بهتر برای شهرمان رامسر
دوستار شما مخاطبان گرامی محمدرضا بهرامی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.