پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

سریال انتصاب مسئول رامسری همچنان ادامه دارد

پس از گاف جمعی از پزشکان شهرستان در بکارگیری عبارت " انتصاب  " به جای " انتخاب " برای  رییس شورای شهر،اینبار موسسه آموزش عالی کسری گوی سبقت را از آنا ن ربوده و در اقدامی تامل بر انگیز با افتخار آقای دکتر چاوش ثانی را به سمت رییس شورای شهر رامسر "انتصاب" کرده است.

برای وبسایت پوزخند جای تعجب است که آیا رییس موسسه آموزش عالی  کسرای رامسر(دکتر منصور کیایی)حداقل یکبار شرح وظایف شورا و انتخاب هیئت رییسه را مطالعه نکرده است !!! تا شخصی  را که به گزارش سایت شورای شهر با کسب 3 رای به ریاست رسیده اینچنین بدون مطالعه منتصب نکند .

جای تاسف است که حوزه هایی پرده انتصاب دکترچاوش ثانی را بر دیوارهای شهرستان نصب کردند که دارای مدارج عالی علمی هستند.

وبسایت پوزخند ضمن تاسف از این واقعه برای جلوگیری از تکرار ، لینک قوانین شورای شهر را در زیر قرار می دهد تا احیانا کسانی که از بی اطلاعی رنج می برند به خود آیند و نسبت به مقوله فوق کسب اطلاع نمایند.

قوانین شورای شهر

نظرات 5 + ارسال نظر
... 1390/02/29 ساعت 08:05 ق.ظ

احیانا اول وبلاگ موصوف توسط دکتر وحیدی yel نمی باشد !!!!!!

خبرنگار افتخاری 1390/02/27 ساعت 11:49 ب.ظ

آزادی شهرداران شهرستان رامسر به قید وثیقه ۹۰۰ میلیون تومانی
تا پایان این هفته و پس از یک ماه بازداشت موقت ،مهندس مرادی شهردار رامسر و دکتر توانا شهردار کتالم و ساداتشهر هر یک به قید وثیقه ۴۵۰ میلیون تومانی تا زمان صدور حکم دادگاه آزادمی شوند.

آقا تو رو خدا ول کنید! این همه غلط توی این مملکت رژه میره هیچ کس حرفی نمی زنه .مدرک قلابی و ... سر جای خودش. فردا پس فردا اگه آمپول هوایی چیزی دخلتونو آورد نگین نگفتما!
از شوخی گذشه این غلط انشایی آنقدرها هم ارزش بزرگ کردن رو نداره.شما میدونید که هر کس بخواد حتی کارمند ساده هم بشه باید از هزار ان فیلتر عبور کنه یعنی قبلاً باید انتصاب بشه!
اما جالب تر اینه که یک بنده خدایی در یکی از این وبلاگ ها برای تصحیح یک غلط انشایی چندین غلط املایی! مرتکب شده! میگین چکارش کنیم! هست دیگه ، با خودش مشغوله، حالا هی بیان ایراد بگیرین که چرا مقوله رو معقوله! نوشته یا اصطلاح رو اصطلاع، فرهیخته رو فریخته، رؤیت رو روئیت! و تازه انشایش هم ...بماند.
(طو رو خدا اینغدر قلت ننویصید، ضشطه،ایبه، اگح صاظمان ملل یا اطهادیح اروبا مطوجح بشن آبروی ما میره ، اونوغطه که اهطمال داره طهریمحا رو افضایش بدن! تاضح ممکنه مصله بأذی کشورحا به ماهمله بکنن!)
قبلش البته گفته باشم من نه توی نصب اون پارچه نوشته نقش داشتم نه توی این یکی...

سلام دکتر جان
مرسی از اظهار لطفتون
راستی تا یادم نرفته بگین اون یارو کیه که تو وبلاگش غلط املایی می نویسه تا یه پوزخند بهش بزنم
پوزخند زدن که کاری نداره اما شما باید یادتون باشه که؛ نرود میخ آهنین در سنگ؛

محمد ولی تکاسی 1390/02/27 ساعت 10:21 ق.ظ http://mw1.blogfa.com

قدرت شورای شهر
3.شهرداران و مدیران مناطق و مؤسسات و شرکتهای وابسته و شاغلین در شهرداری و مؤسسات و شرکتهای وابسته به آن از عضویت در شورای اسلمی شهر محل خدمت محرومند، مگر آنکه دو ماه قبل از ثبت نام از سمت نام از سمت خود استعفا نموده و به هیچ وجه در آن پست شاغل نباشند.

پیشنهاد می گردد
۳- انتخاب شهردار بعهده شورای شهر و با رای مردم بوده و در خود شورا نیز عضو باشد تا کارهایشان همسو گردد.

محمد ولی تکاسی 1390/02/27 ساعت 10:13 ق.ظ http://mw1.blogfa.com

تا پول داری رفیقتم قربان بند کیفتم

اگر برای شما آب ندارد شاید برای بعضی ها نان دارد.

انتصاب با انتخاب فقط جایگزینی دو حرف است.
اصل مطلب این است که چه نفعی به مردم و شهردار آینده برسد.

با تشکر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.