پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

شهر ما بهتر از خانه ماست

نظرات 4 + ارسال نظر
شهیار 1390/02/12 ساعت 04:47 ب.ظ

متاسفم واسه کسایی که این کارو میکنن و شهرشون واسشون اهمیتی نداره

ح ا م د 1390/02/10 ساعت 11:34 ب.ظ http://www.4darvazeh.blogfa.com

سلام
واقعا جای تاسف دارد واقعا...

سلام می کنم به همه
کسی جوابم را نمی دهد
و ناسزایی هم نمی گوید
گیرم که بگوید...
وقتی عددی نباشی
تازه می شوی مثل من
تازه می شوی مثل کسی که
به همه سلام می کند
سلام

بهرامی عزیز سلام :

ممنون از اظهار لطف و اشتیاق برای ملاقات فی مابین. هرچند اخیرا هم توسط دوست مشترکمان آقای عامر هنرمند بر همین موضوع به اتفاق نظر رسیده بودیم که میسر نگردید.
متاسفانه به دلیل عدم استقرار دائم و مشغلهء پر رفت و آمدم آنچنانکه باید نتوانستم در فضای مجازی مداوم باقی باشم.
سعی دارم دیدارم را با شما حساب شده و با اشتیاق دوچندان از شما برای خود مهیا سازم. چون اطمینان دارم دیدن شما برایم جذابتر از دیدن من برای شما باشد و مطابق روابط ریاضی احساس می کنم :
تفریق من از تو همه نابودی محض است
چون حاصل این رابطه جز صفر نباشد..........ناله.......
هر چند اگر هم رابطه زیر اتفاق بیفتد بنا بر اصول ریاضی به فال نیک خواهم گرفت:
تقسیم نگاه تو همه 4 جوابیست
هیهات که باز هیچکدام حاصل من شد......ناله......

برقرار باشی به یاری حق.

النظافه من الایمان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.