پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

واگویه

سلام      سلام حاج آقا، سال نوی شما مبارک

تو که قبلا به من سال نو رو تبریک گفتی !!!!!

 من !!!! کی ؟؟؟؟  بله تو با یادداشتی که نوشتی !!! تو خیلی اشتبا ه کردی نوشتی ، کار خبطی کردی ، برایت متاسفم ، می خوای چندین کشاورز را به جانت بیندازم  !!! ؟ تو می دانی که من حدود 50 نفر از کارکنانم را مجبور به تعدیل شدم ؟؟ شما می دانی که ما در این مجموعه با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنیم ؟ مگه تو منو نمی شناختی مگه ندیدی که من  وزیر کشاورزی را به اینجا آوردم  ، شما باید قبل از  نوشتن با ید  به من زنگ می زدی و .....

من از خوانندگان  این مطلب عذر خواهی می کنم ، اما سطوری که در بالا خواندید ماحصل گفت و گوی تلفنی اینجانبه و رییس شورای شهرستان رامسر بود که بعد از  منتشر شدن نوشته ام با عنوان " به بهانه روز طبیعت" در مورخه 13/1/90 در سایتهای مجازی ، نثارم شد

و البته از ایشان بسیار ممنونم  و اما این سناریو ادامه دارد زیرا چندی قبل هم در پی نوشته ام با عنوان " رامسر عروس ناکام مانده توسط مسئولان " که در آن به انتقاد در چند معضلی که در سطح شهر دیده بودم و بخشی از آن به شهردار و اعضای شورا ی اسلامی مربوط میشد که در پی آن جناب شهردار رامسر در روز جشن مهندسین  که در تالار نگین برپا شده بود ، خطاب به اینجانبه ابراز لطف کرده و مرحمت کردند و به من فهماندند که اینجانبه دارای صفات انسانی مشخصی نیستم و نوشته ام  کاملا   بچه گانه بوده و البته ایشان نیز چون رییس شورای شهرستان برایم اظهار تاسف کردند و یک سوال جالب نیز از من پرسیدند که سوال مشترک اکثر مدیران نیز است و آن اینکه " مگه شما نماینده افکار عمومی هستید که از افکار عمومی صحبت می کنید؟!!!!! در همین جا  لازم می دانم  بگویم آنانی که نمی دانند ، بدانند بله خبرنگاران نمایندگان افکار عمومی هستند و رسالت آنان خبر رسانی و اطلاع رسانیست .و این داستان مستند به این جا نیز ختم نشد و در پی انشتار خبری مستند از نیروی انتظامی  با عنوان " پس از ربوده شدن خودروی شخصی پلیس ، دو تن از سارقان حرفه ای خودرو در شهرستان رامسر دستگیر شدند" که نشر این خبر نیز  واکنش شدید فرمانده نیروی انتظامی را درپی داشت و ایشان نیز مارا از نعمت شنیدن دادها و تهدیداتشان بی نصیب نگذاشته  و هرچه دل تنگشان خواست گفتند و در هر سه مورد اینجانبه با کمال ادب سکوت کرده و جوابی ندادم چراکه معتقدم اکنون که زبان قلم دارم ، پس با این زبان حرف میزنم . شایان ذکر می دانم که یادآور شوم تمام نوشته هایم کاملا مستند  و بدور از هرگونه سیاه نمایی بوده و تمامی اخلاق ادبی را در نوشته هایم رعایت کردم اما.... حال قضاوت را بر عهده شما خوانندگان می گذارم  آیا خبرنگاری که سعی میکند قلم به دست باشد و نه قلم به مزد اینگونه باید مورد هتک حرمت و توهین قرار بگیرد؟؟  از همه این مدیرانی برای من اظهار تاسف کردند بسیار ممنونم زیرا من نیز برای قشر مظلوم خبرنگار که هم  از وقت ، مال و اعصاب خود و ...مایه می گذارند و چیزی هم عایدشان جز توهین نمی شود  و امنیت شغلی ندارند  متاسفم و این حکایت همچنان یاقیست.

خبرنگار رامسری سهیلا محمدی

پی نوشت /پوزخند نیزبا خانم محمدی ابراز همدری می نماید.

 

نظرات 9 + ارسال نظر
فرهنگ 1390/01/28 ساعت 07:19 ب.ظ http://khurtav.blogfa.com

سلام فیکر کونم ایشؤن فوت بؤگوده بون

مریم 1390/01/25 ساعت 09:48 ب.ظ http://www.tortoise-134.blogfa.com

سلام
ممنون از حضور و نظرتون
یه مدتی شعرایژ و دست نوشته های خودم و اشعاری که خوشم میومدو میذاشتم ولی یه مدتیه کمتر میام وب
واسه همین کد گذاشتم براشون...
بازم ممنون از لطفتون

بنام خدا
با مطلبی تحت عنوان "عمارهای دروغین، آقای طائب فاین تذهبون" بروزم. منتظر بازدید و نظردهی شما. یا علی

متین 1390/01/23 ساعت 10:51 ب.ظ http://www.matindokht.blogfa.com

سلام
ممنونم از توجهتون
برای جواب سوال اومدم:
درسته که انسان تکامل پذیره اما سیر رشد اینطور نیست که تو هرچقدر بزرگ بشی لزوما همش چیزای خوب بهت اضافهبشه/ ما برای به دست آوردن یه چیزایی خیلی چیزا رو از دست میدیم.
شنیدی که بچه ها برا چی خیلی تقلا میکنن؟ میگن روحشون بزرگه و در جسمشون نمی گنجه.. همه ی حرف من اینه: من روح زرگ میخام
من میخام دوست داشتنی هامو با ملاحظه موقعیت از دست ندم. میخام زندگی کنم

زیبا 1390/01/21 ساعت 02:33 ب.ظ http://zziibbaa.blogfa.com/

سلام
اول اینکه باشه سعی می کنم اول رو ورد پیاده کنم مطالب رو و ممنون بابت راهنماییت
حالا در مورد پستت
خب همه مسولین یعنی اکثرشون اینجورین یعنی به کسی حق انتقاد نمی دن اخه خودشون عقل کلا!!!
ولی خانوم محمدی واقعا دمت گرم - همینکه بدون ترس از بیکاری و خیلی چیزای دیگه!! حرف حق رو به زبون می یاری واقعا قابل تحسینه
اگر از این خبرنگارها یا حتی از مرم عادی که یه سری از این مطالب رو منتشر می کنن زیاد بود شاید می شد به جایی رسید ولی حیف

سلام
متشکرم از حسن توجه شما

mahya 1390/01/21 ساعت 02:07 ب.ظ http://hichyahame.blogfa.com

حس و حال نوشتن رو ندارم
همین هم خیلیه که از نوشته های بقیه تو وبم میذارم
مرسی از اومدنت

امیدوارم که خدا به همه ی مسئولان ما همچنان که قدرت و ثروت و منزلت و هزاران موهبت دیگر داده کمی هم صبر و حوصله و تحمل و حلم و متانت و خویشتنداری و ادب و وقار و فروتنی و مهم تر از همه سکوت و تفکر عنایت فرماید...

محمد ولی تکاسی 1390/01/18 ساعت 01:06 ب.ظ http://mw1.blogfa.com

با عرض سلام و ابراز تشکر از اطلاع رسانی

چون است که دیوار شما سایه ندارد
همسایه خبر از درد دل همسایه ندارد

اگر آشکارا سخن از رنج دلی برخیزد

اثر ی ندارد چون که این شهر ویرانه خانه ندارد

پیشنهاد خانه وبلاگ نویسان رامسری

بعنوان نمونه:
کانون وبلاگ نویسان-شیراز

http://kanoonfath.blogfa.com/

عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سزشت////که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت
مسئولین ما چنین چیزی میخوان.چون همه علامه دهر هستن.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.