پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

تلنگری به یک سایت تحلیلی

 


در جهان امروز نقش احساسات و افکار انسانی در توسعه و تکامل انسان‌ها ، سازمان‌ها و جوامع پررنگ گشته است و برقراری ارتباطات و هم‌اندیشی بین آنها از اهمیت بیشتری برخوردار گشته است. اگر فردی آگاه و توانمند نسبت به احساس و عملکرد ضعیف و نامطلوب افراد یا واحدهای دیگر بطور مطلوب و مفید اظهارنظر کند، از قدرت انتقاد موثر و مثبت بهره‌برداری کرده است، او به خوبی به نقاط قوت و ضعف طرف مقابل واقف است و درصدد تقویت نقاط قوت و حذف نقاط ضعف وی برمی‌آید.به علاوه به آگاه سازی وی از فرصت‌ها و تهدیدات محیط می‌پردازد. مدیران آگاه برای اصلاح و توسعه فردی ، گروهی و سازمانی و نیز برای انتقال دانش و مهارت خود به دیگران و اصلاح آن‌ها لازم است تا از قدرت انتقاد مثبت برخوردار باشند. چرا که در فرایند مشاوره علاوه بر مهارت فنی ، مهارت انسانی و رفتاری حائز اهمیت بسیاری است. از سوی دیگر هر انسانی که مورد انتقاد قرار می‌گیرد، با بکارگیری هوشمندانه و به دور از تعصب و احساس ، می‌تواند به اصلاح دانش ، نگرش و مهارت‌های خود اقدام کند.   در مجموع انسان‌ها نیازمند انتقاد کردن و انتقادپذیری موثر و مثبت برای تکامل خود ، گروه و سازمان هستند. این نقد افراد ، سازمان‌ها و جوامع را به سوی تعالی سوق می‌دهد در حالی که نقد منفی ، روحیه خصومت و پرخاشگری و تضاد را گسترش داده و افراد و سازمان‌ها را به سوی عدم بهره‌وری از منابع انسانی و مادی و در نهایت نابودی آنها سوق می‌دهد.  

سایت خبری- تحلیلی رامسر  یکی از سایتهای پرمخاطب شهرستان رامسر می باشد که با نگاه تیز و ژرف خود به بعضی موضوعات و تشریح برخی از آنها ،تحسین مخاطبانش  را نسبت به مدیر یا مدیران آن در پی دارد و در این بین کسانی بودند وهستندکه سخت در پی گردانندگان اصلی این سایت هستند و از هر کوچه و بازاری ای سراغ مدیرانش را می گیرند.تا به اصطلاح چنانش بکوبند به زخم زبان /که دیگر ایشون این طرفها نیان ، در پی خاموش کردن منتقد مورد نظر می باشند.هر چند که تمام مطالب این سایت مورد تایید بنده نمی باشد اما می توان نمره قابل قبولی به مدیران وگردانندگان آن داد چرا که گاهی کورسویی را در دل شب می شکافد که حتی با قوی ترین ابزارهای رصد نیز نمی توان بدانها پرداخت.اما لازم است نکاتی به عرض خوانندگان محترم برساند و آنهم اینست که همانطوری که واقفید ابزار های مجازی جولانگه هر طرز تفکری است و منصفان کسانی هستند که با در نظر گرفتن خدای رحمان با نقد منصفانه نسبت به رفع موانع موجود اقدام و جامعه را به سمت تعالی و پیشرفت سوق دهند.و اگر گاهی تحلیل گری به اشتباه تیغ جراحی خود را روانه قسمتهای سالم عضو نمود در اولین فرصت در پی علاج باشد و باعث نشود شخصیت انسان یا انسانهایی بی جهت و بی تقصیر مخدوش گردد چرا که: خداوند تبارک و تعالی فرموده است، هر کس دوستی از دوستان مرا خوار کند، در کمین جنگ با من نشسته است.

لذا در خاتمه ضمن تشکر اززحمات رامسر نوشت ، انتظار می رود نسبت به موضوعات تحلیلی خود با دقت و مستند عمل نموده و اگر در تحلیلی دچار نقصان گشت نسبت بدان جبران لازم را به عمل آورد.باشد که شهرستان رامسر را در جایگاه اصلی خود قرار دهیم.

نظرات 2 + ارسال نظر
شاخ نبات 1389/10/29 ساعت 11:54 ق.ظ http://elaheyenaz-s.blogfa.com

سلام

ممنون از تبریک
منم بهتون تبریک میگم بابت متاهل شدن
انشالله خوشبخت بشین و موفق.

رامسرنوشت 1389/10/29 ساعت 09:22 ق.ظ

سلام
ممنون از تلنگرت.
مطلب شما و توضیحاتی اضافه به وب نوشت رامسرنوشت افزوده شد.
منتظر نظرات - نقد و تحلیل و مقالات ارزشمند شما : رامسرنوشت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.