پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

با دستور محرنامه از استانداری در همایش استانی شدن شرکت نکردیم

گفتگوی چند دقیقه ای با شهردار کتالم و ساداتشهر

 داشتم از بغل شهرداری کتالم رد می شدم پیش خود حساب کردم یه کم وقت دارم می تونم با مهندس توانا شهردار کتالم و ساداتشهر یه گفتگوی کوتاه انجام بدم.رفتم و از شانس خوب ما چون سه شنبه که شهردار ملاقات عمومی داشت و نبود ، چهارشنبه ملاقات آزاد بود. دیدم خوشبختانه  دو ،سه نفر بیشتر تو نوبت نیستند .چند دقیقه ای منتظر ماندم و بالاخره اجازه ملاقات با شهردار رو گرفتم.یکی دونفر تخفیف مالیاتی می خواستند،وقتی کارشون تموم شد ، گفتم جناب شهردار من نه پرونده ساخت و ساز دارم و نه تخفیف می خوام ،چند تا سوال دارم که می خوام پاسخ بدین ،اول اینکه چرا متاسفانه چند ماهی است که سایت شهرداری کتالم مسدود شده.گفت من تازه شنیدم و خبر ندارم !!!و یه چیزهایی یادداشت کرد که فکر می کنم به مسئولین امر گوشزد خواهد کرد.گفتم آقا چرا شما و شورای شهر کتالم و ساداتشهر توی همایش لزوم تشکیل استانی جدید تومصلی تنکابن شرکت نکردین؟گفت ما علی رغم داشتن دعوتنامه برای شرکت در این همایش، بنا بر  نامه ی محرنامه از استانداری مازندران که دستور دادن که در این جلسه شرکت نکنیم ،شرکت نکردیم. گفتم چطور شهردار و شورای شهر رامسر شرکت کردن؟ اول کلی مردد بود که واقعا شرکت کردن ،بعد از مطمئن شدن گفت اونها اشتباه کردن و نباید شرکت می کردن.

گفتم حال از این حرفها گذشته چرا تبلیغاتی واسه جذب توریست قسمت شرق رامسر نمی کنین؟گفت ما 20000 سی دی و کاتالوگ چاپ کردیم ،من متعجبم که شما چطور اونها رو مطالعه نکردین؟ من پیش خودم پوزخندی به آقای شهردار زدم و گفتم ،جناب شهردار یا شما بلد نیستین توریست جذب کنین یا خودتونو میزنین به ندانستن.اخه بنده خدا توریست که نمیاد بپرسه شهرداری کتالم کجاست تا یه سی دی تهیه کنه، جالب اینکه وقتی از پیش شهردار اومدم بیرون رفتم دفتر مسئول تبلیغات ،همکارش گفت نیست ،بهم قول داد که زود بر می گرده،من دقیقا 35 دقیقه منتظر موندم اما نیومد،اعصابم خورد شد بازم پییش خود گفتم شاید تحمل توریست ها بیشتر باشه تا بیشتر منتظر باشن و  مسئول تبلیغات واسه گرفتن تبلیغات مناطق توریستی اربه کله،سرلیماک ،قلعه مارکوه،آب گرم های معدنی ییلاقات بسیار زیبا زیارت کنن.

واقعا مشکل کجاست؟؟؟