پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

تبعیض در روز روشن!!!

                                                                                                                                                                                                          


پس از آنکه مطلبی با عنوان "پوزخندی به دلسوزان عدم استانی شدن غرب مازندران "نوشتم با مدیر سایت شمال نیوز در سایتش تماس گرفتم و یاد آوری کردم که در صورت صلاحدید مطلبم را ذیل مطلب آقای کوروش غفاری قرار دهد.از آنجاییکه متاسفانه  کامنتم ناقص بود جناب رمدانی شماره تلفنش را برایم ایمیل کرد ندوفرمودند با من تماس بگیرید/من حوالی ساعت 6 بعد از ظهر با ایشان تماس گرفتم و بعد از مختصر توضیح درباره مقاله ام تقاضای خود را بیان کردم.اما چند نکته از حرفهای مدیر سایت شمال نیوز که به درست باید بگوییم ساری نیوز!!! مرا به فکر واداشت که در ذیل به آن اشاره می کنم.

نخست بعد از احوالپرسی کمی از من پرسیدند خاطر نشان کردم که مدتی پیش به تقدیر روی آوردم و در شرق مازندران مزدوج شدم . بعد از بیان این مطلب ایشان گفتند پس شما هم که اینطرفی هستید!!!(پیش خودم فکر کردم)یعنی چه؟مگر ما در یک استان زندگی نمی کنیم؟اینطرفی و اون طرفی چه معنایی می تواند داشته باشد که ایشان از این جمله استفاده نمودند؟من که متوجه نشدم منظورشان چه بوده است ،امیدوارم شما خواننده محترم پاسخگوی این سوال بنده باشید.

ثانیا آنکه ایشان اصرار می ورزید که نباید پاسخ مطلب آقای چراتی داده شود، و به این نکته اشاره کردند که ،حالا ایشان یه مطلبی نوشتند نباید حتما مطلبی در نقد مقاله  ایشان آورده شود(اینجاست که فرضیه درست ساری نیوز!!! به صحت می نشیند)/.

...

علی نصیبی مدیر مسئول سایت گرگان ما ذیل یادداشتی در مورد تبعیض سایت شمال نیوز درقسمت کامنت های وبسایت پوزخند می نویسه :

"شما خبرهای شمال نیوز رو درباره گرگان بخونید . عمدتا خبرهای منفی رو درج میکنه . حتی با کامنت ها نیز سلیقه ای برخورد میکنه و اون هایی که محترمانه نگاشته شده و شائبه ذره ای دفاع گرگانی ها از دیارشان داره تائید نمیکنه ".

.                                         
نظرات 10 + ارسال نظر
سارا 1391/04/20 ساعت 09:08 ب.ظ http://00000000000000000000000

سلام
دوست عزیز آقای بهرامی
شما می گویید که غرب مازندران یک استان بشه
شما فقط دلت می خواد اون طرف یک استان بشه اصلا تا حالا فکر کردی که چه قدر هزینه داره شما فکر می کنی الان اگه غرب مازندران بشه یه استان دیگه برای مردم فرقی می کنه هاااااااااان؟؟؟
الان مثلا بگن فردا از ساری تا نکا بهشهر و غیره مال گلستان هست مردم از کار و زندگی شان می زنند تا دوباره این شهر ها رو برگردانن به مازندران
مملکت ما دغدغه های مهم تری داره آقا که این اراجیف برای من ایرانی و مازندرانی یک مشت ارزش هم نداره
لطف کنید به این مسئله دقت کنید و همین طور سر پایی مطلب ننویسید

حالا اگه کامنتم اکی شد (آقایی که دم از اکی نشدن کامنت در سایت های دیگر می زنی)

سلام
اولا از اینکه وبلاگمو چند دقیقه واسه مطالعه انتخاب کردی ممنونم و بی نهایت سپاسگزارم که که فقط در فضای مجازی باهام ارتباط پیدا کردی
دوما من شنیده بودم که بعضی ها روم به دیوار سرپایی یه کار دیگه می کنن نشنیده بودم که ادم می تونی سرپایی مطلب هم بنویسه
سوما من مثل بعضی سایتها عقده ای نیستم که کامنت با اسم مشخص و حاوی نکات مثبت و تامل بر انگیزو تایید نکنم
چهارما اگر دوس داری کامنت بعدیت تایید بشه حتما یه ایمیل یا ادرس وبلاگ و سایتی بذار چون واسم جواب دادن به افراد بی هویت بقول شما مثل سرپایی نوشته
موفق باشید

رو رو 1390/03/28 ساعت 11:32 ب.ظ

حقیقتا نمی دمنم چرا این گونه تبعیض ها تو یه کشور اسلامی باید وجود داشته باشه!!!!!!!!!!!!مثلا ما شیعه هستیم و بنا به گفته ی پیامبرمون بین عرب و عجم هیچ فرقی نیست جز در تقوا.....

یکی 1389/08/16 ساعت 04:23 ب.ظ

بی عرضگی مسئولان علی الخصوص ا.م

کیا 1389/08/15 ساعت 08:34 ق.ظ http://ashkvarat.blogfa.com

سلام . وبلاگ خوبی داری . ممنون از اینکه به وبلاگم سر زدید .با چه نامی شما را لینک کنم.با تشکر

سهیل 1389/08/14 ساعت 09:32 ق.ظ http://ramsar-computer.blogfa.com

لینک شدید دوست عزیز
ضمنا من اهل رشت هستم و رامسری نیستم فقط رامسر درس میخونم

سلام
ممنونم دوست عزیز من

سلام
بااخباری متفاوت از رویدادها در وبلاگ "زیر پوست رامسر" درخدمت شماییم
به امید دیدار

سلام
متشکرم از اطلاع رسانی تان/

وبلاگ شما جزو لینکهای پوزخندگاه قرار گرفت

مهدی 1389/08/13 ساعت 09:22 ق.ظ

شعر زیبایی از "خسرو گلسرخی " رو تقدیم شما فرهیختگان آزاد اندیش می کنم:
( هم پوزخند توش داره هم تساوی )


معلم پای تخته داد می‌زد
صورتش از خشم گلگون بود
و دستانش به زیر پوششی از گرد پنهان بود.
ولی آخر کلاسی‌ها
لواشک بین خود تقسیم می‌کردند؛
وان یکی در گوشه‌ای دیگر «جوانان» را ورق می‌زد.
برای اینکه بیخود های و هو می‌کرد و با آن شور بی‌پایان،
تساوی‌های جبری را نشان می داد.
با خطی ناخوانا بر روی تخته‌ای کز ظلمتی تاریک
غمگین بود،
تساوی را چنین بنوشت:
«یک با یک برابر است...»
از میانِ جمع شاگردان یکی بر خاست،
همشه یک نفر باید بپاخیزد؛
به آرامی سخن سر داد:
تساوی اشتباهی فاحش و محض است!
نگاه بچه ها ناگه به یک سو خیره گشت و
معلم مات بر جا ماند.
و او پرسید: اگر یک فرد انسان، واحد یک بود
آیا یک با یک برابر بود؟
سکوت مدهشی بود و سوالی سخت
معلم خشمگین فریاد زد: آری برابر بود...
و او با پوزخندی گفت:
اگر یک فرد انسان واحد یک بود،
آنکه زور و زر به دامن داشت بالا بود،
آنکه قلبی پاک و دستی فاقد زر داشت پایین بود؟
اگر یک فرد انسان واحد یک بود،
آنکه صورت نقره‌گون، چون قرص مه می‌داشت بالا بود؟
و آن سیه‌چرده که می‌نالید پایین بود؟
اگر یک فرد انسان واحد یک بود،
این تساوی زیر و رو می‌شد.
حال می‌پرسم:
یک اگر با یک برابر بود
نان و مال مفتخواران از کجا آماده می‌گردید؟
یا چه کس دیوار چین‌ها را بنا می کرد؟
یک اگر با یک برابر بود،
پس که پشتش زیر بار فقر خم می گشت؟
یا که زیر ضربه شلاق له می‌گشت؟
یک اگر با یک برابر بود،
پس چه کس آزادگان را در قفس می‌کرد؟
معلم ناله‌آسا گفت:
بچه‌ها در جزوه‌های خویش بنویسید:
«یک با یک برابر نیست...»

سلام
ممنونم م. مهدی

گرگان ما 1389/08/12 ساعت 12:29 ب.ظ http://gorganma.persianblog.ir

سلام . شما خبرهای شمال نیوز رو درباره گرگان بخونید . عمدتا خبرهای منفی رو درج میکنه . حتی با کامنت ها نیز سلیقه ای برخورد میکنه و اون هایی که محترمانه نگاشته شده و شائبه ذره ای دفاع گرگانی ها از دیارشان داره تائید نمیکنه .

سلام دوست من
از اینکه وقت گذاشتید و مطالب این وبسایت را مطالعه کردید متشکرم
کامنتتون تحت مطلبم آورده شد.
اگر انها درست و بدون تبعیض عمل میکردند گرگان از مازندارن جدا نمیشد و الان عزیزان غرب استان مازندارن ادعای جدایی و تشکیل استان جدید نمی کردند
شادکام باشید

سلام بر محمد رضا
آخرین بخش از آخرین پستم را به روز کردم
منتظر تان هستم

سلام سردار رشید
از مطالبتون استفاده کردم
همیشه سردار باشید و سر فراز

احسان 1389/08/10 ساعت 02:21 ب.ظ

مگر ما در یک استان زندگی نمی کنیم؟
اینطرفی و اون طرفی چه معنایی می تواند داشته باشد؟
والله شمایی که هی داری داری این طرفی اون طرفی میکنی.
خودت جواب بده.

سلام دوست من
تشکر از اینکه مطلبو مطالعه کردید/
دوست داشتم خودتون جواب بدید اما چون تقاضا کردید پس...
اگه یه تنکابنی رامسری بیاد امل بابل ساری می دونی چی میشه ؟
اشکش در میاد از بس توسط اینها تحقیر میشه.
من یه فیلم مستند دارم که یه بنده خدایی به یه مسئول شرق استان میگه کارمو انجام بده یارو میگه فردا بیا وقتی همون شخص دوباره با لهجه امل بابلی حرف میزنه سریع کارشو انجام میده
حالا دیگه نوبت شماست تبعیض؟؟؟؟
مهر افزون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.