پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

چرا قضاوت نادرست!!!

                                                                          puzkhand.blogsky.com

 

 

 

 

از آنجاییکه مطلب آخرم در مورد اعتراض نسبت به نگاه تبعیض آمیز غرب نشینان شهرستان رامسر نسبت به شرق نشینان ، عدم معرفی زیبایی و جلوه های طبیعی شرق همانند معرفی مناطق نه چندان زیبای غرب رامسر و با عنوان" اینک قضاوت با شماست!!!" مطرح نمودم متاسفانه سایتهای  "شمال امروز" و " دریا نیوز " و سایت دریا دیم " با تغییر عنوان مطلبم آنرا بر عکس  منعکس نمودند . این موضوع ابتدا از سایت دریا دیم آغازشد که تماس با مدیر سایت مطلب اصلاح شد.از مدیران سایت های یاد شده نیز خواهشمند است با درج درست عنوان مطلب نسبت به این نقیضه اقدام نمایند.

یاد آوری می نماید که اگر مدیر سایتی می خواهد مطلبی را در سایت های خود درست درج نماید نخست به منبع آن دست یابند تا از صحت و سقم آن آگاهی یابند /

با تشکر

محمدرضا بهرامی

نظرات 8 + ارسال نظر
میشکیلی 1389/07/19 ساعت 10:47 ب.ظ http://khateratekhazar.

حتما کامنتم رو تایید کن


میشکیلی 1389/07/19 ساعت 10:44 ب.ظ http://khateratekhazar.

سلام همسر مهربانم خوبی؟

دوباره آپ کردم خواستی سر بزن فدات شم

متشکرم که کامت گذاشتی

خیلی دوستت دارم" هرچند که وبلاگ جای حرفای عاشقانمون نیست ولی دوستت دارم

درود

فرخ 1389/07/18 ساعت 05:10 ب.ظ http://chakhan.blogsky.com

ممنون که بهم سر زدید ... خوشحالم با شما آشنا شدم .

درود

بهرام 1389/07/16 ساعت 11:21 ب.ظ

سلام من 50سال دارم خیلی به ریاضی علاقه دارم چگونه وازکجاشروع کنم به یادگیری ریاضیات؟ممنونم

سلام
لطفا با ادرس http://www.irexpert.ir/Webforms/UserHome/Expert.aspx?EID=188301
مراجعه فرمایید//اگه موفق به تماس نشدید خبرم کنید.
بدرود

علی 1389/07/16 ساعت 09:54 ب.ظ

سیالان 1389/07/15 ساعت 11:48 ب.ظ http://www.taksys.com

درود بر شما جناب بهرامی.
یا این پستتون خیلی حال کردم.
ما روچشم انتظار نزار و با ما یه سری بزن.

درود

جناب آقای بهرامی
با سلام
مطالب و توضیحات شما در خصوص مطلب ََاینک قضاوت با شماَ درج گردید. لیکن توجه جنابعالی را به موارد ذیل جلب می نمایم:
۱- مطلب شما ابتدا در سایت دریانیوز درج گردید و بخاطر همین مضوع چنانچه دقت نمایید از قول دریانیوز نوشته شده است.
۲- در ادامه مطلب (دریادنیوز) منوشتار جنابعالی بطور کامل درج شده یعنی برداشت دریانیوز و منظورو هدف مطلب شما در کنار هم جهت قضاوت خوانندگان درج گردیده است.
۳-جدا از موارد فوق مطلب سایتها تفسیر و برداشت شان را از مطالب و خبرها می نویسند همچنانکه درخصوص سایر خبرها و مقالات گرفته می شود بنابراین چنانچه موافق باشید مطالبتان رادر زمینه های مختلف با دقت و مطالعه بیشتری بنویسید.
۴- از برداشتهای دیگران و تفاسیر خوانندگان ناراحت نشوید سعی کنید دلایلتان را مجددا بفرستید یا در محل درج نظرات قید کنید.
مجله خبری دریادیم آمده است نظرات و مطالب شما را در جهت گسترش فرهنگ وپیشرفت منطقه منتشر نماید.
پیروز باشید

مدیر سایت دریا دیم
سلام
از اینکه در جهت گسترش فرهنگ وپیشرفت منطقه مطلب منتشر می نمایید صادقانه سپاسگزاری می نمایم.
در ضمن من هرگز از اضهار نظر دیگران ناراحت نشدم ، نمی شوم و نخواهم شد.
از راهنمایی حضرتعالی جهت نوشتنم نیز تشکر می نماییم.
شادکام باشید

سلام ممنونم که خبرم کردی . موافقم از این مستند سازی شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.