پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

و اما براستی حقیقت چیست؟

                                                                    puzkhand.blogsky.com

 

 

 

 

در ابتدای مطلبم لازم می دانم به یاد آوری این نکته بپردازم که مطالب ذیل صرفا عقیده و نظر نویسنده وبسایت است و ازآنجائیکه صاحب اندیشه را نمی توان صرفا جهت اندیشیدن متهم نمود،لازم دانستم تحلیلی در زمینه اهانت به قرآن کریم ،آن کتاب آسمانی داشته باشم تا ناقدان نگویند پوزخندگاهتان خشکیده است؟

بارها برایمان اتفاق افتاده و شاهد آن بودیم که در مسیر راه یا در زندگی روزمره مان  زنان و دختران با حجاب و یا حتی بی حجاب ، وقتی با یک مبلغ دینی معمم برخورد می کنند ظاهری مشروع به خود می گیرند و خود را جمع و جور می کنند و یا هنگامی که در اتومبیلی سواریم و به امامزاده ای در مسیر حرکت رسیدیم راننده صدای موسیقی را کم کرده و بعد از گذشتن از آن مکان مجددا صدای آن را بلند می کند. و یا افراد خلافکار در حضور افراد متدین هرگز دست به خلاف نمی زنند و یا اگر در جمعی یک شخص  متشخص حضور داشته باشد از اظهار نظر بی مورد و حرف نسنجیده و نا صواب پرهیز می شود . اما حقیقت این کارها چیست ؟ آیا جز اینست که حرمت مکان یا شخص مورد نظر را تا حدودی حفظ نمائیم ؟ حال در مورد عکس و صداقهای فوق چه نظری دارید؟

درمکانی که هیچ شخص متشخصی حضور نداشته باشد. ازجلوی مکانی می گذریم که واقعا تقدس نداشته باشد و یا در مسیری که می رویم شاهد برخورد زنان و یک مبلغ دینی باشیم که آن مبلغ خود ظاهری مضحک داشته باشد که شارع آن وضعیت را تائید ننماید.آیا باز احترام ها حفظ می شود یا بالعکس متی و گستاخی  می شود.

نگارنده ضمن محکوم کردن حرکات مشکوک و توهین آمیز علیه مسلمانان، خصوصاً قرآن کریم آن کتاب مقدس که در قرن حاضر کم سابقه نیست به اختصار به ادامه مطلب می پردازد.

جهان اسلام که حدود 1400 سال از عمر ظهورش می گذرد شاهد رشد یک ملیاردی و خورده ای پیروانش می باشد که همگی در کتاب و پیامبر با یکدیگر مشترکند.

اما مهمترین سوال مطرح شده در این بخش اینست که چه تعداد از این جمعیت که بالغ بر یک پنجم جمعیت کره زمین است تابع مطلق یا اقلا نسبی  قرآن بوده اند. کتابی که خداوند منان جامع ترین و کامل ترین نسخه شفا بخش زندگی            را در آن گنجاند و و نقشه راهی برای تمامی مسلمین عالم در آن تزسیم کرده است .

قرآنی که تاکید می کند ویل للمصلین ،الذینهم عن صلالتهم ساهون،الذین هم یراعون و یمنعون الماعون.

قرآنی که تاکید می کند لما تقولون مالا تفعلون.

قرآن که متذکر می شود. ان الملوک اذ دخلوا الی القریه افسدوها.

قرآنی که پرهیز از دروغ گویی و خیانت را در دستور کار مسلمانان قرار می دهد.

قرآنی که پرهیز از تفرقه و جدائی در صفوف مسلمانان را موکد می گردد.

قرآن که بارها و بارها انسان را به تفکر فرا می خواند.

قرآن که مسلمانان را از رفتن زیر سلطه زور و ظلم و استبداد بر حذر می دارد .

قرآن که . . .

آری قلم نگارنده ناگهان این بیت پروین اعتصامی را به یاد می آورد که

حد به گردن داری و حد می زنی         گر یکی باید زدن صد می زنی

من مسلمان ، وقتی از انجام دستورات قرآن باز می ایستم و از آن روی بر می گردانم چه انتظاری از قرآن های بر سر نیزه سربازان معاویه خواهم داشت ، که مولا می فرماید : آن قرآن را به زیر افکنید قرآن ناطق منم.

پس به خود آییم که شاید توهین کفار به کلام خدا تلنگری بر روح مسلمانان و اتمام حجتی برای نوع بشر باشد که.....

ارجعبی الی ربک راضیه المرضیه ، فادخلی فی عبادی،وادخلی جنتی.