پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

جوابیه اصحاب رسانه رامسر به توهین یکی از سایت های شرق استانی به اصحاب رسانه رامسر

مدیریت محترم سایت مازنی خبر ( مازنی نیوز )

با سلام و احترام

متاسفانه در روزهای گذشته خبری با عنوان "خبرنگار حامی دولت در رامسر را زدند" در خروجی آن سایت قرار گرفت که همه خبرنگاران دلسوز شهرستان را شگفت زده کرد و اصحاب رسانه این شهرستان ضمن رد اکاذیب مطرح شده اعلام می دارند: 

 

1-نزاع مورد نظر اختلاف شخصی برگرفته از شبکه های اجتماعی بوده و ربط دادن آن به دولت تدبیر و امید بسیار سطحی نگری است و نباید برای کتک خوردن یک شخص بد دهن از دولت پر تلاش دکتر روحانی سواستفاده ابزاری کرد.

2-شخص مورد نظر به علت اشتغال تمام وقت در خارج از استان و دور بودن حدود 10 سال از رامسر هیچ گونه فعالیت خبری ندارد و این موضوع به تایید اداره محترم فرهنگ و ارشاد رامسر نیز رسیده است.

3- ادعای بزرگ آن سایت مبنی بر اینکه بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید"تعدادی خبرنگار نما با درج مطالب انتقادی به باج گیری از روسای ادارت رامسر می پردازند " برایمان غیر قابل قبول است.

اگر اسنادی در این رابطه دارید منتشر نماید تا ما نیز نسبت به این اقدام وهن انگیز عکس العمل مناسب نشان دهیم و در غیر اینصورت مطلب فوق را در راستای سناریوی تخریب شهرستان رامسر و اصحاب قلم آن و نادیده گرفتن زحماتشان می دانیم.

4-توصیه مدیریت آن سایت برای ورود فرماندار محترم شهرستان رامسر به منازعات شخصی بسیار کوته فکری است.

5-انتظار داریم نسبت به رویه تخریبی آن سایت در پیشرفت شهرستان رامسر  تجدید نظر جدی به عمل آورید و گرنه عواقب این کار بر عهده مدیریت آن سایت می باشد.

جمعی از پیشکسوتان خبر و اصحاب رسانه شهرستان رامسر

رونوشت:

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران

فرمانداری شهرستان رامسر

انجمن صنفی خبرنگاران غرب مازندران

نظرات 1 + ارسال نظر
سرگالش 1394/01/29 ساعت 01:46 ب.ظ

ممنونم جناب بهرامی از اینکه این مطلب رو در وبلاگتان درج کردید.باشد تا درس عبرتی باشه برای این فرد تازه به دوران رسیده ی هتاک .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.