پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

بعضی‌ها خوب انتقاد می‌کنند اما در صحنه عمل، خود را کنار کشیده‌اند

بعضی‌ها خوب انتقاد می‌کنند اما در صحنه عمل، خود را کنار کشیده‌اند   

امام جمعه رامسر گفت: علما باید از حضور جوانان در جسات امام حسین(ع) و هیئت‌های مذهبی استفاده کنند.

جلیل مرتضوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان رامسر با اشاره به قیام امام حسین(ع) اظهار داشت: تقوای الهی است که سبب عزیز شدن انسان‌ها در دنیا و آخرت می‌شود.تقوای الهی سبب ماندگاری نهضت حسین(ع) شده و هر ساله هم بر عظمت این نهضت افزوده می‌شود.

این مقام مسئول بیان کرد: ما در تاریخ انقلاب‌های فراوانی داریم اما هیچکدام به اندازه قیام و نهضت عاشورا جاودانگی نداشته است.حضور جوانان در جلسات امام حسین(ع) هرسال پرشورتر می‌شود و هیچ‌گاه این جلسات به افول نگراییده است.

خطیب نمازجمعه رامسر با اشاره به موضوع کاپیتالاسیون خاطرنشان کرد: تحت این حق، عزت و بزرگواری ایرانیان را به بیگانگان بخشیدند و هر بیگانه و کافری اجازه تعرض به ایرانیان را در هر شرایط و رتبه‌ای داشت. امام راحل(ره)  اجازه ندادند که استقلال و آزادی ملت مسلمان ایران را به خواری بکشانند.

امام جمعه رامسر با اشاره به  در پیش بودن روز بسیج دانش‌آموزی گفت: محمد حسین فهمیده هم مانند حبیب بن مظاهرها نامش در تاریخ به‌جا مانده و این برای خدمت به دین در سنین جوانی است.

مرتضوی درباره برف بهمن ماه 92 در رامسر و بارش‌های متعدد مهر ماه سال‌جاری اعلام کرد: هر دو این نزولات در 50 سال اخیر بی‌سابقه بودند و مردم رامسر و منطقه خسارات زیادی را از بابت این بارش‌ها متحمل شدند.

این مسئول گفت: بعضی‌ها خوب حرف می‌زنند و خوب انتقاد می‌کنند اما در صحنه عمل، خود را کناری کشیده‌اند و پا پیش نمی‌گذارند و یا اینکه عمل خود را بهتر از همه می‌دانند.درست نیست که از پشت به برادران خود خنجر بزنید ولی رو در رو با هم بگویید و بخندید که این در اسلام پسندیده نمی‌باشد و بسیار نکوهش شده است.

امام جمعه رامسر عاشورا را بهترین زمان برای علما دانست و بیان کرد: در این ماه به پاس حضور پرشور جوانان در مساجد و هیئت‌ها باید از فرصت استفاده کرد.قدر علما را باید بدانیم که ما راه در مسیر راست نگه داشته و راه دین را به ما نشان می‌دهند.

وی با اشاره به همایش ائمه جمعه کشور که در رامسر برگزار شد، گفت: امام جمعه استان‌ها در دیدارهایشان سپاسگزاری خود را از مهمان‌نوازی مردم رامسر ذکر می‌کنند. مطمئنا رامسر به عنوان شهر نمونه گردشگری اسلامی خوب عمل می‌کند و این از کارنامه پر بارش روشن است.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
نقی معمولی 1393/08/03 ساعت 01:26 ب.ظ

تا آنجایی که من می دانم امامان محترم جمعه هم کار اجرایی ندارند و مرتب تذکر می دهند و انتقاد می کنند که این خیلی خوب هم هست و باعث تعدیل و تعادل مجریان می شود ...

رضا 1393/08/03 ساعت 08:16 ق.ظ

سلام؛
خب حرف خیلی راحت تره تا عمل...
اینم شده از کار خیلی از ما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.