پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

فقط یک پنجم هنرمندان رامسری فعال هستند

فقط یک پنجم هنرمندان رامسری فعالیت مستمر دارند 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامسر گفت: 150 میلیون تومان اعتبار برای ادامه ساخت مجتمع فرهنگی هنری رامسر مصوب شد که هنوز این مبلغ تخصیص نیافته است.

عبدالرضا عباسپور با اشاره به وجود یک‌هزار و 500 هنرمند رامسری که در غالب انجمن‌های نمایشی، موسیقی، خوشنویسی و... فعالیت دارند، اظهار داشت: از این تعداد حدود 300 نفر فعالیت مستمر دارند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان رامسر فاقد مجتمع فرهنگی ـ هنری است، افزود: مدت‌های مدیدی است که این موضوع از طرف مسئولان شهرستانی و استانی پیگیری می‌شود.

عباسپور اظهار داشت: در 15 دی ماه سال 1381 کلنگ احداث مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد رامسر به زمین زده شد که از همان ابتدا مبلغ 400 میلیون تومان برای ساخت مجتمع فرهنگی و هنری رامسر هزینه شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر با اشاره به اینکه مکان این مجتمع در باغ 33 هکتاری واقع در ضلع غربی آن به میزان 3 هزار مترمربع است، افزود: پس از مدتی مجتمع شروع شده، نیمه کاره اتمام یافت و هیچ کس پاسخگوی این وقفه در ساخت و یا هزینه‌های انجام شده برای ساختمان این مجتمع نشده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اخیرا با پیگیری‌های همه مسئولان، برای ادامه روند احداث این مجتمع 150 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی مصوب شد که مجری طرح اداره راه و شهرسازی استان است.

وی با تاکید بر اینکه این مبلغ تاکنون تخصیص نیافته، بیان داشت: انتظار می‌رود که این مبلغ برای موضوع مورد نظر زودتر تخصیص مییافت تا هنرمندان رامسری، مجتمع فرهنگی هنری آبرومندانه‌ای برای فعالیت‌های هنری خود داشته باشند.فارس

نظرات 1 + ارسال نظر

آقای عباسپور واقعا خسته نباشید......... دوباره خسته نباشید.

مزید اطلاع شما عرض کنم 5 ماه باقی مانده تا انتهای سال که اگر مبلغ مصوب به مجتمع اختصاص نیابد یعنی هیچ. پس بازی کردن با این عدد هیچ مقام و اعتباری برای شما به ارمغان نخواهد اورد.
و این که مصوب شده و تخصیص نیافته معلوم است که شما مقام عالیقدر که بسیار علاقه مند به خدمت به خلق هستید کاری ننموده اید.

آقای داریوش قانع بهتر است به جای نقد شورای شهر یک نگاه عمقی نه سطحی به عملکرد این رییس عاشق خدمت به مردم بنماید .
آقای عباسپور شما می گویید 300 هنرمند فعال در شهر داریم من با قاطعیت به شما می گویم که به اندازه انگشتان دست هنرمند در شهر نداریم و بازی با امار را بگذارید کنار.
این که بعضی از افراد عاشق به خدمت در همه انجمنها تشریف دارند..... تئاتر می روی آقایان هستند ......... تجسمی می روی باز این دوستان عاشق خدمت را می بینی..... در کانون فیلم را می زنی باز این دوستان نشسته اند.
اصلا یک سوال 300 هنرمند فعال داریم خروجی کجاست؟فقط کلاسهای خوشنویسی پر اند از هنرجو. با تمام احترام به این دوستان .

لطفا مصاحبه نکن این جوری بد جوری روی اعصاب مردم راه می روی.......

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.