پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

کلنگ زنی دانشکده ملاصدرای رامسر در هفته دولت

مراسم کلنگ زنی اولین دانشکده فنی دولتی غرب استان مازندران در هفته دولت در رامسر به زمین زده می شود.

رئیس دانشکده ملاصدرای رامسر با اعلام این خبر اظهار داشت:کلنگ فاز اول این دانشکده با حضور دکتر شمس معاون اداری-مالی و مدیریت منابع انسانی دانشگاه فنی کشور به زمین زده می شود.

اسماعیل گوهر رستمی اظهار داشت:این مراسم در روز پنجشنبه ششم شهریور در دشت جلم کتالم برگزار می شود.

گفتنی است زمین این دانشکده به متراژ 45 هزار متر مربع و با اعتبار اولیه یک میلیارد تومان با زیر بنای 4744 متر مربع خواهد بود.

گفتنی است دانشکده ملاصدرای رامسر دارای 1300 دانشجوی روزانه و شبانه در هشت رشته کاردانی و یک رشته کارشناسی در حال فعالیت می باشد.

نظرات 16 + ارسال نظر
نخاسی 1393/06/26 ساعت 08:00 ب.ظ

محمد رضا بهرامی بخاتی .نخاسی

عجب 1393/06/19 ساعت 09:03 ق.ظ

آقا یا خانم فدایی
خیلی جوگیر شدیا.رهبرما همچین آدمای بی ادبی رو نمیخواد.رهبر ما فرزانست.توهین تو کارش نیست.اسم آقا رو خدشه دار نکن.ادامه بدی ازت شکایت میکنم.حالا ادامه بده و نتیجشو ببین

بی خبر 1393/06/17 ساعت 08:46 ق.ظ

سلام آقای بهرامی واقعا به خودت میگی خبرنگار؟ هفده روزه دریغ از یک خبر یعنی رامسر انقدر سوت و کوره؟!

مرتضی زاده 1393/06/15 ساعت 04:48 ب.ظ

آقای بهرامی کاش می آمدی روستای ما وگزارش خبری تهیه میکردی آدرس وبلاگ روستا http://www.giry.blogfa.com/

مریم 1393/06/10 ساعت 02:24 ب.ظ http://maryam231.blogfa.com

سلام
منم بچه‌ی رامسر م
خوشحال میشم به منم سر بزنید

همشهری 1393/06/10 ساعت 01:56 ب.ظ

از اینکه توسعه ای در شهرستان رامسر اتفاق می افتد خوشحالیم ولی متاسفیم که جای خوبی را برای اینکار در نظر نگرفتند...
دشت جلم مکان مناسبی برای احداث دانشگاه نیست و از محیط و فضای شهری فاصله زیادی دارد. چه بهتر بود در بافت اصلی شهری مکانی را برای احداث این دانشکده اختصاص می دادند.

یک خانم رامسری 1393/06/08 ساعت 04:51 ب.ظ

چرا نظرم رو تایید نکردی؟

یک خانم رامسری 1393/06/06 ساعت 05:18 ب.ظ

سلام جناب بهرامی...دانشگاه تاسیس کردن توی این شهر چ فایده ای داره ؟
بنده به علت شغلم ناچارم ک ساعات زیادی را به مطالعه بگذرانم...برای تحقق این مساله ترجیح میدهم از یک سالن مطالعه استفاده کنم اما دریغ از یک سالن مطالعه ی استاندارد در این شهر
به عنوان مثال سالن مطالعه طبقه دوم کتابخانه احمد نژاد...زمستانها سرد است و یکهفته در میان محل برگزاری نمایشگاه های مختلف ...سالن مطالعه را دوستان با نگارخانه اشتباه گرفته اند
تابستان هم که...یک جهنم شرجی کوچک...پنج عدد کولر برای دکور در این سالن موجود است منتهی دریغ از یک اپسیلون سرما سازی...
آیا وجود یک سالن مطالعه استاندارد خواسته ی عجیب و غریبی ست؟
خود مسءولین محترم این شهر حاضرند یکساعت در این مکان مطالعه کنند؟
و البته شاید نیازی به مطالعه خیلی ضروری و حیاتی نیست...لطفا این درخواست را به گوش شنوایی منتقل کنید‌...سپاس ها

سلام
لطفا با ایمیل کنار وبلاگ با من تماس بگیرید

معلم 1393/06/05 ساعت 12:31 ب.ظ

آقای بهرامی سلام،در خصوص بهرام حسنی مشاور فرماندار یه کامنتی براتون فرستادم،شاید بدرد بخوره یه سری به خبر چند روز پیش بزن

سیاستمدار 1393/06/04 ساعت 02:52 ب.ظ

دوستان لطفا کمی سیاسی تر بیندیشید٬ از برخی منابع آگاه شنیدم فرجی دانا روخود اصلاح طلبان عزیز کله پا کردند. آقای نوبخت زیاد با ایشون میزون نبودند.

یکی از مخاطبین پژواک 1393/06/03 ساعت 07:20 ب.ظ

با سلام
اگر موافق باشید مسایل مرتبط با رعایت حقوق ملت را به طور مستمر در نظرگاهتان درج می نمایم. در غیر این صورت این نظر را بالا نیاورید تا بدانم.
1- هرگاه یکی از توده های مردم مرتکب خلافی شود ، بعضن ضمن انعکاس وسیع رسانه ای ، مجازات فرد را به صورت علنی اجرا می نمایند که سبب تنبه مردم شده و از تکرار آن جلوگیری به عمل آید. اما در سال های اخیر مواردی از رفتار خلاف اخلاق با استفاده از موقعیت ها و امکانات دولتی توسط برخی از مسئولین صورت گرفته که نه تنها چنین برخوردهایی با آن صورت گرفته نشده است بلکه طرف گردن فراز نیز به حضور خود ادامه می دهد. لطفن به حقوق ملت احترام بگذارید.
2- در سال های دولت عدالت محور و مشروع ترین دولت پس از مشروطه ، فرزندان و بستگان برخی از مسئولین فلان ، خارج از ضابطه در بخش های مختلف دولتی به کار گماشته شدند در حالی که گوش فلک از شعارهای ارزشی شان پر شده بود. این کار موجب تضییع حقوق فرزندان چرخ های زیر آسیای انقلاب شد. لطفن به حقوق ملت احترام بگذارید.
3- در شهر ما عده ی احتمالن قلیلی کاسب بازار ، در مواجهه با گردشگران داخلی و خارجی چونان دزد سرگردنه ( با پوزش از غلظت واژه ها ) اقدام به غارت هست و نیست مسافرین محترم می نمایند در حالی که نمی دانند بار کج به منزل نمی رسد و لقمه حرام از دماغ خود و عائله شان بیرون می زند. لطفن به حقوق مردم احترام بگذارید.
4- احتمالن با این صحنه مواجه شده اید که فردی بال بال زنان در انتهای صف نانوایی تعداد نان بدون نوبت خویش را به شاطر اعلام می نماید. یا حتی وقیحانه و مستقیم وارد نانوایی شده و پس از برداشتن نان، قهرمانانه از کنار شما رد می شود. این کار تجاوز آشکار ، علنی و فاحش به حقوق ملت است. لطفن به حقوق ملت احترام بگذارید.
5- در پلیس راه چابکسر و در پاره ای از مواقع ماموران محترم در دوطرف گارد گرفته ، اقدام به توقف تصادفی ماشین های شخصی مسافران نموده و سیر تا پیاز آن ها را زیر و رو می نمایند. با توجه به این که این محل ، گذرگاه کالاهای قاچاق و .. نمی باشد ، این کار برخلاف رعایت منزلت شهروندان و احترام به مهمان می باشد. لطفن به حقوق ملت احترام بگذارید.
6- ماموران ارجمندی که شبانه روزی جهت امنیت شهر متقبل زحمات و جانفشانی های فراوان می شوید ؛ خدا قوت. در صورت امکان در مواجهه با مسافرانی که مرتکب خلاف های کم اهمیت می شوند از قاعده امر به معروف و نهی از منکر و تدبیر بالای خویش استفاده نموده و کار آن ها به دادگاه و پاسگاه نکشانید تا با یک خاطره تلخ از سفر به شهرمان بازنگردند. لطفن به حقوق ملت احترام بگذارید.
7- ارایه خدمات خارج از ضابطه توسط دستگاه های خدماتی به برخی از جاها که با نیت قربت الی اله صورت می گیرد جای تشکر دارد. لطفن به حقوق ملت احترام بگذارید.
با احترام

دوست 1393/06/03 ساعت 12:37 ب.ظ

سلام از نظر من رامسر و کتالم و سادات شهر نداریم ولی کتالمی ها حس ناسیو نالیست زیادی از خود خرج می کنند و دوست دارند کتالم پایتخت چین شود اما ما سادات شهری ها و رامسری ها حضور دانشکده فنی را در کتالم به آنها تبریک می گوییم

غنمی 1393/06/03 ساعت 10:56 ق.ظ

باسلام.جناب آقای گوهررستمی.اینها همه از زحمات جناب آقای شکوهی رئیس وقت قبلی بود

فرهنگی 1393/06/02 ساعت 09:49 ب.ظ

جناب آقای گوهر رستمی این اقدام فرهنگی را به شما وخانواده بزرگ تعلیم وتربیت تبریک وتهنیت عر ض می نماییم.
موفق وپیروز باشید

علیجانی 1393/06/02 ساعت 09:35 ب.ظ

بسیار عالی...به امید اینکه روزهای بهتری در انتظار شهرستان ما باشد

روزنامه اصلاح‌طلب اعتماد در شماره روز شنبه یکم شهریور ۹۳ وزیر برکنارشده دولت را به یک متجاوز جنسی تشبیه کرده است!!!

درست است که ما منتقد دولت و برخی سیاست های تعدای از وزرا و شخص رییس جمهور دولت یازدهم هستیم ولی انصاف هم خوب چیزی است آقایان اصلاح طلب! یعنی یا اینها واقعاً در حمایتشان از دولت اعتدال، «خاله خرسه» هستند و نمی‌فهمند چه می‌کنند یا در مخالفت و وقاحت، روی همه را کم کرده‌اند.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.